Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page siiadams's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



siiadams siiadams is offline

Got 3DS back...1822-1106-0866

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 181 to 195 of 245
  1. dcjboi
    May 9th, 2013 02:41 PM
    dcjboi
    Really good! Wanted to say sorry about taking a while to post but I'm trying to work something out with PinkSaph in the RP
  2. dcjboi
    May 9th, 2013 02:34 PM
    dcjboi
    Hello!
  3. Meeklish
    May 9th, 2013 07:30 AM
    Meeklish
    Yep, he did. :I
    And he's gone for a long while.
  4. gimmepie
    May 8th, 2013 07:03 AM
    gimmepie
    No worries
  5. gimmepie
    May 8th, 2013 06:54 AM
    gimmepie
    Don't forget you can post at will in Reapers now since Heretostay as dropped all his RPs
  6. Meeklish
    May 5th, 2013 06:35 AM
    Meeklish
    Fun? Hmm.. A toy convention, One Piece, addicting youtube videos.. Nothing much. d:

    Have you seen heretostay's post in the RP discussion btw?

    //slr. orz
  7. Meeklish
    May 2nd, 2013 08:42 AM
    Meeklish
    Same here but then the training sounds cool

    ;D True, true. You'll learn sooner or later >:3
  8. Meeklish
    April 30th, 2013 06:05 AM
    Meeklish
    I'm guessing you EV train too? d:

    Aren't fortune cookies Chinese though? ;o
  9. Meeklish
    April 30th, 2013 05:50 AM
    Meeklish
    ;o Amazing.. even Event Pokemon (if you have some)?

    It's thank you in Japanese. c:
  10. Meeklish
    April 29th, 2013 05:20 AM
    Meeklish
    Btw, curious, but even your starter is shiny? o.o Amazing.

    Ah, I'll check it when I lurk the RP corner again eventually. d: Arigatou desu~
  11. Meeklish
    April 29th, 2013 05:10 AM
    Meeklish
    Lol, yeah true. Uni probably got to him... like the rest of the roleplayers.
    ...Reapers? ;o Oh, and your all Shiny game right? :>
  12. Meeklish
    April 29th, 2013 02:42 AM
    Meeklish
    True, true. XD

    So, what'cha doing now? The breakers seem to be very inactive.. :c
  13. Meeklish
    April 27th, 2013 12:09 AM
    Meeklish
    I think you guys have an extra bit in the end. ;o That's why it's probably late. :3
    Oh well. x3
  14. Meeklish
    April 26th, 2013 05:14 AM
    Meeklish
    Yes, yes it is.

    Americans oddly have the longest wait time for Iron Man 3. dx
  15. Meeklish
    April 25th, 2013 08:54 PM
    Meeklish
    ^^ I won't. This is to ensure you that the movie was amazing. ;D
    It's gonna be on May 3rd for you guys right?

About Me

  • About siiadams
    Biography
    Gamer, love pokemon since RBY, anything else...just ask.
    Interests
    Video games, working
    Location
    Texas
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    GM
    Nature
    Quiet
    Also Known As
    Shawn
    Favorite Pokémon
    Gengar, Porygon Z, Hitmonchan, Drapion, Hydriegon
    Twitter
    siiadams
  • Signature
    RPs I'm in:

    Pokemon Training Academy - Shawn Williams (Sting *in box*, Cactuar, Zapper, Shiva, Pyra, Rocky, Crash)

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 1 Day Ago 04:36 AM
  • Join Date: September 29th, 2012
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 11 of 11

All times are UTC -8. The time now is 06:57 AM.