Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page Lilizuki's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



Lilizuki Lilizuki is offline

The Wise Lesbian

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 181 to 195 of 305
  1. PkMnTrainer Yellow
    January 5th, 2013 03:25 PM
    PkMnTrainer Yellow
    Yeah. I saw them though, so crisis averted. Gotta make sure to hit view conversation before typing. It's uncannily confusing until you get used to it. lD

    I always worry about how people are feeling. I figure if there's anything I could mess up that would ruin everything ever right now it'd be to tick everyone off. lD

    Regardless, future events for Olivia, Memo and company!~ Gotta keep it interesing and all. I just wonder where I should head with it next.
  2. PkMnTrainer Yellow
    January 5th, 2013 12:11 PM
    PkMnTrainer Yellow
    I sincerely apologize for the wait. |D (I'm currently asking Michaela what's up.)

    I'm also attempting to brainstorm future events, though productivity seems to be a little low up there.
  3. Claire*
    January 4th, 2013 02:25 PM
    Claire*
    Where would the fun be if I gave you all the answers? :3 (Probably right, considering I've stumbled upon other people's VMs before xD)

    True that it's too fattening. I would never eat it, then again, I'm not a champion. :D
  4. Claire*
    January 4th, 2013 02:05 PM
    Claire*
    Hmmm... Let me know when you come up with something~

    Steak and donut. The lunch of champions! xD
  5. Claire*
    January 4th, 2013 01:56 PM
    Claire*
    Aww...that was anticlimactic. Besides, my apartment is already spotless!

    Yes, apparently they did nothing but smoke, drink and have sex. xD
  6. Claire*
    January 4th, 2013 01:48 PM
    Claire*
    *throws yoga pad your way* there you go. xD

    After the market crash. It's really the height of the Cold War with Russia. You were right that the market recovered after WW2. *gives a cookie*
  7. Claire*
    January 4th, 2013 01:32 PM
    Claire*
    Oh? My interest is piqued. :3

    An advertising man. Someone who was responsible for marketing.
  8. Claire*
    January 4th, 2013 01:21 PM
    Claire*
    Pouty people don't get to find out. How badly do you want to know?

    It's about ad men in the 1960s. Shows you their struggles and the culture of America during that time.
  9. Claire*
    January 4th, 2013 01:09 PM
    Claire*
    I was hoping you could have fun -at- the party. *wink*

    Hmm... I don't know if I have a favorite. xD I really do enjoy Firefly and Big Bang. Mad men is pretty great too.
  10. Claire*
    January 4th, 2013 12:50 PM
    Claire*
    Well in that case... *hands over an invitation* xD

    Yep! She was really good in the Terminator. So, random question! What's your favorite show?
  11. Claire*
    January 4th, 2013 12:33 PM
    Claire*
    Hmmm....I might have to think about it.

    Aww, stupid membership barriers. I know next to nothing about Kristen Stewart, so I really couldn't say. But Summer Glau, she has done other things that I really enjoy. :3
  12. Claire*
    January 4th, 2013 12:13 PM
    Claire*
    Yay! *throws a party*

    Hmm... I think netflix might have it. Not positive however. River Tam might just be a tad overrated by others. But, still an enjoyable character. :3
  13. Claire*
    January 4th, 2013 12:02 PM
    Claire*
    But, b-but...I like surprises. Just not scary ones...

    Watch it now! It's only like 13 episodes. Watch it now! He is a good writer. He also makes some of the best and strongest female characters. (Which obviously, I appreciate.) :3
  14. Claire*
    January 4th, 2013 11:50 AM
    Claire*
    Lol, sounds....interesting... xD

    *Easily distracted* Did somebody mention Firefly?! Where?! I do love Firefly. :3
  15. Claire*
    January 4th, 2013 11:33 AM
    Claire*
    True, one character is easier than multiple. Can I just say: "Surprise me!" :3

    Oh? I like games! xD

About Me

  • About Lilizuki
    Gender
    Female ♀

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Join Date: November 28th, 2012
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 3 of 3

Emblems

Emblem Showcase - 2 Total
  Emblem
Remarkable Rookie Roleplayer
This noob is pro at roleplaying.
Awarded: January 1st, 2013 09:30 PM
Member of the Year All-stars
You may not have won Member of the Year in Member of the Year, but you did place something in Member of the Year for one year.
Awarded: January 4th, 2014 07:31 AM

All times are UTC -8. The time now is 04:56 AM.