< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Members List SilvertheX's Profile


SilvertheX SilvertheX is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 33
  1. halcyonic
    January 4th, 2013 6:46 AM
    Hmm, it'd be okay, but I hardly use it tho :p
  2. halcyonic
    December 31st, 2012 7:19 AM
    It was soo easy, the only challenge I faced was the last Colress battle storywise.
  3. halcyonic
    December 30th, 2012 8:47 PM
    Erm, idk, I winged off Black 2 pretty easily.
  4. halcyonic
    December 29th, 2012 6:26 PM
    XD Welcome back!
  5. Lokiepie
    December 16th, 2012 11:18 AM
    could do I am already signed up for 3 though, why not try out the roleplay lounge and see if there are any free spaces?? give it a go should be good fun for ya :D
  6. curiousnathan
    December 15th, 2012 11:22 PM
  7. curiousnathan
    December 15th, 2012 5:01 PM
  8. curiousnathan
    December 14th, 2012 5:04 PM
    Definitely! It's sooo cute, and it evolves into a beast of a Pokemon!
  9. Lokiepie
    December 14th, 2012 2:46 PM
    na don't make it a fossil type, take the blue prints of the pre historic animals and draw from that therefore you can begin to build up a new look and haha you could give it a go dude, it's always good fun :D you rp'ed before??
  10. Lokiepie
    December 14th, 2012 9:32 AM
    I actually have no idea where you could post that really I only really use the rp boards and the other chat board not looked at the other boards xD but I have an idea, why not look at some of the designs from Avatar and use that for inspiration?? that as well as dinosaurs are always good and on wards, could always do one based of a saber-tooth :D
  11. curiousnathan
    December 14th, 2012 5:45 AM
    I know right, haha!
  12. halcyonic
    December 14th, 2012 4:12 AM
    Hmm, none actually, hbu?
  13. curiousnathan
    December 14th, 2012 12:21 AM
    Larvitar > Pupitar
    Probably my favourite Pseudo Legendary but why the heck does it turn into....this?
    It isnt a bugtype. So why do I get a coccoon? This makes no sense!
    I love you.
  14. Lokiepie
    December 13th, 2012 8:41 AM
    well from the sounds of it, it doesn't bare that much resemblance so i don;t think you run the risk of being a cookie cutter if you are worried, just brain storm characters you think would be cool and decide after awhile if you like one and the maps awesome dude clearly put a lot of work into this
  15. halcyonic
    December 13th, 2012 6:39 AM
    Of course, I get along with almost everyone I know here!

About Me

  • About SilvertheX
    Male ♂
  • Signature
    I have a dream....
    to create my own Region


Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: January 5th, 2013 2:01 AM
  • Join Date: December 11th, 2012
  • Referrals: 0


Showing Friends 1 to 1 of 1

  All times are GMT -8. The time now is 3:31 AM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top