< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Members List Gary0ak's Profile

Notices

Gary0ak's Profile Picture

Gary0ak Gary0ak is offline

TPP ROM Hacker

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 16 to 30 of 53
  1. Arsonist
    January 8th, 2013 5:04 PM
    Arsonist
    Whew, thank god Ash came back to his senses...friends are important, you know!
  2. Arsonist
    January 8th, 2013 4:00 PM
    Arsonist
    Cool! You should be on Ash's team!
  3. Arsonist
    January 8th, 2013 3:54 PM
    Arsonist
    Wow, you make good sprites! I saw your Ash sprite on Ash's trainer card.
  4. Arsonist
    January 8th, 2013 2:23 PM
    Arsonist
    Thanks!
  5. Arsonist
    January 8th, 2013 6:52 AM
    Arsonist
    Alright, thanks. It's because I want to change my signature!
  6. Arsonist
    January 8th, 2013 6:40 AM
    Arsonist
    Oh, that's too bad...what about the trainer cards?
  7. Arsonist
    January 8th, 2013 6:33 AM
    Arsonist
    Yeah, look at my profile, there's a section called "Emblems" now I've got two! Emblems is a...you know...kind of...prize?
  8. Seki
    January 8th, 2013 6:32 AM
    Seki
    LOL! Pokemon Jade?? Best game imo
  9. Arsonist
    January 8th, 2013 5:52 AM
    Arsonist
    Gary, I got an emblem!
  10. Arsonist
    January 7th, 2013 8:43 PM
    Arsonist
    OK. Thanks!
  11. Arsonist
    January 7th, 2013 8:25 PM
    Arsonist
    Hey Gary. Done with my Trainer Card? I'm so excited!
  12. Pokémon Trainer Brendan
    January 7th, 2013 7:27 PM
    Pokémon Trainer Brendan
    Yes I'm excited! And i heard about you to
  13. Arsonist
    January 7th, 2013 6:07 PM
    Arsonist
    Haha. Pika disappeared, you know why? Because I used Double Team! NOW PIKA, THUNDERBOLT FROM BEHIND!!!
  14. Arsonist
    January 7th, 2013 5:55 PM
    Arsonist
    Gary, I've corrected my error in your thread...sorry! Pika jump for not to affect you! Use Volt Tackle combined with Iron tail!
  15. Arsonist
    January 7th, 2013 5:47 PM
    Arsonist
    Haha Gary you posted in the wrong place xD It's OK tho, I have something to talk to you later... Pika, start with Thunder!

About Me

  • About Gary0ak
    Location
    Pallet Town, Kanto
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    ROM Hacker

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: October 31st, 2015 12:31 PM
  • Join Date: January 3rd, 2013
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 5 of 5

  All times are GMT -8. The time now is 11:44 PM.


Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top