Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page dan0314's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



dan0314 dan0314 is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 61 to 75 of 227
  1. Gyardosamped
    February 13th, 2013 06:37 PM
    Gyardosamped
    Facepalm, I was writing DANthedinosaur lol >.<
  2. Gyardosamped
    February 13th, 2013 06:36 PM
    Gyardosamped
    There must be someone else with your name. Oops

    Hmm, my gamertag is WtxPlex

    I'll try adding you again to see what happens
  3. Gyardosamped
    February 13th, 2013 06:31 PM
    Gyardosamped
    It says the friend request is pending. You have Sonic as your avatar?
  4. Gyardosamped
    February 13th, 2013 06:03 PM
    Gyardosamped
    :p i think i sent u a friend rquest
  5. Gyardosamped
    February 13th, 2013 05:59 PM
    Gyardosamped
    k i did it god im PRO lmao
  6. Gyardosamped
    February 13th, 2013 05:55 PM
    Gyardosamped
    FUUUUUUUUUUUUUU Microsoft
  7. Gyardosamped
    February 13th, 2013 05:52 PM
    Gyardosamped
    Well actually I need to fix this so I can connect to Xbox Live every time without problems. :\ I might have to call them.
  8. Gyardosamped
    February 13th, 2013 05:41 PM
    Gyardosamped
    I'm having trouble connecting to Live because I changed some settings on my router, so I'm trying to fix it now lol.
  9. Gyardosamped
    February 13th, 2013 05:31 PM
    Gyardosamped
    Gimme a few minutes >.<
  10. Gyardosamped
    February 13th, 2013 05:08 PM
    Gyardosamped
    I'll add you now once I'm done with this Chem. HW. :<
  11. Gyardosamped
    February 13th, 2013 05:05 PM
    Gyardosamped


    XD
  12. Gyardosamped
    February 13th, 2013 04:54 PM
    Gyardosamped
    I think it's Wtxplex but I could be totally wrong. :p lmao I haven't logged on in a while
  13. Gyardosamped
    February 13th, 2013 04:47 PM
    Gyardosamped
    I might buy it then. :D
  14. Gyardosamped
    February 13th, 2013 04:41 PM
    Gyardosamped
    it can be played online with others? O:
  15. Gyardosamped
    February 13th, 2013 04:38 PM
    Gyardosamped
    omg this reminds me of Ace of Spades on Steam. :>

    Looks like a Minecraft FPS shooter

About Me

  • About dan0314
    Gender
    Male ♂
    Olympics Region
    Kanto

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: May 28th, 2013 04:25 PM
  • Join Date: February 10th, 2013
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 2 of 2

All times are UTC -8. The time now is 03:37 AM.