< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Members List Blazichu's Profile


Blazichu's Profile Picture

Blazichu Blazichu is offline


Visitor Messages

Showing Visitor Messages 31 to 45 of 282
  1. giradialkia
    November 6th, 2010 2:23 AM
    Yup, a goodbye thread :D
    Though the manner in which he posted was odd, the document is probably going to be quite useful to many people, so yeah.
  2. derozio
    November 5th, 2010 10:12 PM
    And you say they're all stronger than Kuma? Holy cow! XD; I can't wait to catch up. X3

    That won't really affect him much though, I guess. Even though his visibility will be affected..he's already quite superhuman and may somehow be able to manage. Idk, he's done things that no human would normally be able to do. XD; Still, it'd suck to see him without an eye. That scar is cool, though.
  3. derozio
    November 5th, 2010 9:14 PM
    Crap, that sucks.

    Well, if Usopp is actually a 'little weaker than Luffy when he begun'..that's still enough. More than enough, haha. Much better than the normal Usopp whose legs start shaking as soon as an enemy is sighted. XD; And Moria? Is he stronger than Moria? I think Moria is stronger than Crocodile. So yeah, I'd like to know where Kuma places.

    And yeah, Zoro..do you think he becomes blind in one eye? ;_;
  4. derozio
    November 5th, 2010 9:09 PM
    No change? Absolutely no change? Darn.
    And yeah, they certainly look like cannonballs. XD;

    Wait, are we talking about Usopp's or Kuma's strength here? Whose, exactly? I'm confuzzled. XD;
  5. derozio
    November 5th, 2010 8:55 PM
    Yay, you forgot Brook. XD; Wait, Franky got his hair back? Whoo, that's awesome. It would've been crummy if he had to retain that stupid bald-like haircut for the rest of the series. <3 But yeah, his arms..I don't really like their size. Really big. :(
    Usopp...I wonder if he got any courage boost. XD;;

    Is he stronger than Crocodile or maybe Moria? :o
  6. derozio
    November 5th, 2010 8:40 PM
    Ooh, I can't wait to see Nami. Seriously. XD; And Usopp..he looks better, right? I came across an image depicting them after the timeskip. Seriously, nearly all of them look better than before. Except maybe Franky. His haircut. ;_;

    And tbh, I don't really know how strong Kuma is. Still, he's a shichibukai, right?
  7. derozio
    November 5th, 2010 8:23 PM
    Yeah, it'd be quite epic. I wanna see how Luffy breaks out of Impel Down and how people later identify him as one of the 'Eleven Supernovas'. That's gonna be EPIC. <333

    So, what changes did you find in the characters after the timeskip? I'm not really aware of how far the manga has gone/is going. Did they show off some of their skills or something? Newly acquired, I mean?
  8. derozio
    November 5th, 2010 8:13 PM
    Oh, thanks. :D

    Well, it doesn't really matter, tbh. I actually spoil myself a lot. I frequent One Piece wikia often, you see. I even know that poor Ace and Whitebeard are gonna die, Shanks comes to save the day and stuff. AND they meet after 2 years..doing training and stuff. During this time, their appearances change and they become stronger yadayada etc. XD; Was I correct?
  9. derozio
    November 5th, 2010 8:03 PM
    Yeah! Good to hear that, bro. Well, if that's the case, you wouldn't mind if I send a friend request down your way, right? :3

    Keeping up to date with the manga is better than keeping up to date with the anime. ;_;
    Sadly, I'm not even nearing the Sabodachy arc anytime soon. I'm at episode 361 and am currently watching that stupid thriller bark arc. I'm gonna skip the next 'filler' arc, though. It ain't in the manga anyway. XD;;
  10. giradialkia
    November 5th, 2010 6:50 PM
    That should be fine, yes. Just make it whenever, and I'll be able to look at it when you submit it.
  11. giradialkia
    November 5th, 2010 5:34 PM
    Well you had good intentions, and now you know, so don't worry about it ;)
  12. derozio
    November 5th, 2010 10:20 AM
    Okay, now that's something. Wait, you don't plan on leaving anytime soon though, right? Heard from Nica that you're a fellow One Piece fan. It'd be great to talk to you more over here. :3
  13. giradialkia
    November 5th, 2010 8:29 AM
    "New threads here are to be approved to be approved by a moderator before they are displayed. The thread revival limit does not apply here."
    ^Toolbox. There's no need to report for revival there
    Reporting spam or generic posts there is fine, obviously :D
    (I'm aware you used to be a mod, it's just some rules have changed slightly).
  14. derozio
    November 5th, 2010 3:21 AM
    Ya back at PC, buddy? :D
  15. poopnoodle
    November 4th, 2010 8:23 PM
    consider it more of a message from her to me for you rather than from me to you

About Me

  • About Blazichu
    Only my death can result in true happiness of others~
    The ground?
    Male ♂
  • Signature

    ←(left) the online world for life(MSN, PC etc.)~


Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: July 31st, 2011 10:57 AM
  • Join Date: March 23rd, 2006
  • Referrals: 2


Showing Friends 1 to 16 of 16


Emblem Showcase - 5 Total
Manly Ex-Staff
The manliest members who used to be on the staff team are awarded this handsome emblem.
Awarded: April 28th, 2009 9:14 AM
Member of the Month
This Member of the Month won Member of the Month in Member of the Month one month. (Try saying that three times fast!)
Awarded: May 18th, 2009 2:17 PM
PC Veteran
These old folks have been around for far too long but we love them anyway.
Awarded: May 4th, 2010 6:20 AM
Smilie Overuser
We know you can't live without smilies. That's why we give you this emblem. =) ;D \o/ :< 8D
Awarded: May 8th, 2011 8:35 AM
You've kept the same pair for over a year. The worst is now over! Wait... wasn't this just supposed to be for fun?
Awarded: May 31st, 2011 1:43 AM

  All times are GMT -8. The time now is 9:44 AM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top