Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page Atomic Reactor's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



Community Supporter

Atomic Reactor Atomic Reactor is offline

@atomicreactor

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 916 to 930 of 1238
  1. Likewise
    September 10th, 2008 03:11 PM
    Likewise
    mostly rock, some rap (i'm pretty good with lyrics) right now i'm withought a guitar because i "accidentley" broke it on stage xD, i'm going to buy a les paul soon
  2. Likewise
    September 10th, 2008 03:08 PM
    Likewise
    lol of course i wont!
    i'm actually starting up my own career in music, guitar and singing at least until i can find some band membersm i can write my own music and i've had a couple school gigs.
  3. Likewise
    September 10th, 2008 03:05 PM
    Likewise
    well he's a great singer but well..... he is probably the biggest drug addict in rock!
    i hate to admit it but guns'n roses couldn't have found a better singer.
  4. Likewise
    September 10th, 2008 03:01 PM
    Likewise
    yeah, i just hate axl rose T.T
  5. Likewise
    September 10th, 2008 02:57 PM
    Likewise
    lol, well i spend most of my time listening to velvet revolver and guns and roses xD
  6. Pokehero22
    September 10th, 2008 02:24 PM
    Pokehero22
    Hey Atomic, there is a huge update in Pokemon Master Card version!

    Could you take a look at it?
  7. Yuoaman
    September 8th, 2008 06:00 PM
    Yuoaman
    Good idea. And maybe we can use your blog to post little bits of info between issues...?
  8. Pokehero22
    September 8th, 2008 05:48 PM
    Pokehero22


    Kk,

    FIIILLLEEEERRRR!!!!

    XD I'm gonna finish up the Master Card, and Post a Screen of it!
  9. Pokehero22
    September 8th, 2008 05:45 PM
    Pokehero22
    Well, I've already finished the Pokeball, and the Great Ball, and Ultra ball.

    They are dubbed as Normal Card, Great Card, Ultra Card.

    And yes, there will be bonus cards like, Atomic Card, that works better on Fire types. Cameos FTW!!! And Rocket Card! XD
  10. Pokehero22
    September 8th, 2008 05:42 PM
    Pokehero22
    Hey Atomic Reactor, you are a gym leader in Pokemon Master Card version!

    First gym, kk? :D

    P.S. You know the Poke balls? Well, I'm editing the data, and recoloring the card item in DP to the colors of the diffrent Pokeballs! :D
  11. Yuoaman
    September 8th, 2008 05:37 PM
    Yuoaman
    YEP......

    absolutely pointless filler...
  12. Likewise
    September 7th, 2008 07:09 PM
    Likewise
    whats DMC xD?............................
  13. Likewise
    September 7th, 2008 07:07 PM
    Likewise
    i really don't know xD, it was weird cuz he's singing a rock/country song and then a rapper comes in xD
  14. Likewise
    September 7th, 2008 07:04 PM
    Likewise
    i'm in the eighth grade, wtf? i'm watching the much music awards *Dont know why) and kid rock came in and sang all summer long then for some reason a rapper comes in wtf?
  15. Likewise
    September 7th, 2008 07:00 PM
    Likewise
    ugh i have to go to bed too also school xD, the first day of school i got homework!

About Me

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 23 Hours Ago 10:38 AM
  • Join Date: July 6th, 2007
  • Referrals: 6

Friends

Showing Friends 1 to 19 of 19

Emblems

Emblem Showcase - 3 Total
  Emblem
Community supporter
These helpful members donate their money to help make PC a better place.
Awarded: December 31st, 2008 02:07 AM
2010
This member helped us celebrate the start of a new decade.
Awarded: January 11th, 2010 10:44 PM
PC Veteran
These old folks have been around for far too long but we love them anyway.
Awarded: July 11th, 2010 10:15 PM

All times are UTC -8. The time now is 09:40 AM.