Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page BurstX's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



BurstX BurstX is offline

Some old fart

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1366 to 1379 of 1379
  1. naur_uzu143
    April 20th, 2008 05:22 PM
    naur_uzu143
    Yay thanks fur bein my friend :D
  2. Scytheteen
    April 15th, 2008 02:54 PM
    Scytheteen
    Shut yo mouth, foo'

    -Mr. T
  3. Ivysaur
    April 14th, 2008 06:39 AM
    Ivysaur
    A week and two days (since Sun 6th) ^.^
  4. Weatherman, Kiyoshi
    April 13th, 2008 12:25 PM
    Weatherman, Kiyoshi
    hm... what is this hello of what you speak? XD
  5. BurstX
    April 13th, 2008 12:15 PM
    BurstX
    ...um okay, hello to you too
  6. Weatherman, Kiyoshi
    April 13th, 2008 12:14 PM
    Weatherman, Kiyoshi
    You make me eat too much cheese, Bursty >:D
  7. BurstX
    April 11th, 2008 12:00 PM
    BurstX
    you make me hate you scythe
  8. Scytheteen
    April 11th, 2008 11:52 AM
    Scytheteen
    Hey der, noob

    hgidtygghghhgjhuuijhjhijuh
  9. BurstX
    April 11th, 2008 11:41 AM
    BurstX
    ...yeah i guess...but its not cool that it has the 25 character rule
  10. N-XIGE
    April 11th, 2008 11:38 AM
    N-XIGE
    Dude, I suspect that I hate you!
  11. Reaper 6
    April 11th, 2008 11:23 AM
    Reaper 6
    yeah i know what you mean i gess its a better way to chat to others
  12. BurstX
    April 11th, 2008 11:22 AM
    BurstX
    im good, but this new system is totally killing me...so annoying
  13. Reaper 6
    April 11th, 2008 11:19 AM
    Reaper 6
    hi whats up kageX how have you been
  14. Atomic Reactor
    April 7th, 2008 06:16 PM
    Atomic Reactor
    hey KageX
    wats goin on?

    (sweet avatar)

About Me

  • About BurstX
    Biography
    hmm well i guess im a spriter and ive been here only a yearbut every ince in a while ill get pissed and leave for a day lol. um yea if you want to be my friend be my friend, dont just send me a friend request cause we will never be friends that way...um yea
    Interests
    im a spriter of many different style. i really like hacking but im not very good so i do it for fun over the summer. because if that i really like spriting for games/and hacks.
    Location
    New York
    Gender
    Male ♂
    Nature
    Lonely
    Also Known As
    Jimmy
    Favorite Pokémon
    feraligatr
    nuzleaf
    donphan
    ninjask
    ninetails
    gallade
    nidoking
    murkrow
    Twitter
    jShark111
    X&Y In-Game Name
    Jimmy
  • Signature

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: March 9th, 2015 05:16 PM
  • Join Date: July 21st, 2007
  • Referrals: 5

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 53

All times are UTC -8. The time now is 02:29 AM.