For all updates, view the main page.

Blayze's Profile Picture
Community Supporter

Blayze Blayze is offline

Team Magma Co-Leader

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 93
  1. Lelouch
    April 17th, 2016 7:27 PM
    Hmm...there is harry potter RP going. In near future there is going to be a Naruto RP which I'm so excited about.
  2. Lelouch
    April 15th, 2016 9:13 PM
    I'm like same as you but I stick usually at playground, Underground, Roleplay, Treehouse, welcome lounge..... there I think that's all. I know this is not so large list but those places generally take all of my time. So, How's your day going?
  3. Lelouch
    April 15th, 2016 8:57 PM
    Meh! So which section of PC your always visits?
  4. Lelouch
    April 14th, 2016 6:34 PM
    Hey! How're you? I'm just looking around when I stumbled upon your name. You seem to be cool person.
  5. Lelouch
    April 5th, 2016 1:12 AM
    Hey yo!
  6. sab
    April 9th, 2015 6:43 PM
    Happy birthday!
  7. Marksman
    December 3rd, 2009 10:54 PM
    Whoa! Some Roar! Jes' don't do that to Chikorita, Sir. You'll scare the poor thing {!

  8. .Missingno
    October 25th, 2009 7:35 AM
    Pretty Good lol Haven't Talked To You In Forever
  9. .Missingno
    October 25th, 2009 7:07 AM
    Could It Be IT IS Boss*bows* lol
  10. Starr Leonhart
    September 15th, 2009 1:15 PM
    Starr Leonhart
    yeah. he's cute. but axel's my guy!
  11. Starr Leonhart
    September 12th, 2009 2:54 PM
    Starr Leonhart
    like your avatar. zexion is really cool. he's emo (like most characters in Kingdom hearts) but cool.
  12. .Missingno
    August 16th, 2009 2:40 PM
  13. .Missingno
    August 14th, 2009 2:25 PM
    Hmm Maybe a Rebirth??
  14. .Missingno
    August 9th, 2009 8:27 AM
    Good lol Is Team Rocket Still Going?
  15. .Missingno
    August 9th, 2009 8:01 AM
    Dang Blayze Do You Remember Little Old Me

About Me

  • About Blayze
    My favorite color is clear!
    Fire is pretty...
    Team Magma's Secret Base
    Female ♀
    Does causing hate and discontent count?
    Favorite Pokémon
    Chikorita, Whooper,Mew,
    Shuppet, Luxray, Trapinch
    X&Y/OR&AS In-Game Name
  • Signature


Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: July 29th, 2016 9:21 AM
  • Join Date: September 1st, 2007
  • Referrals: 0


Showing Friends 1 to 16 of 16

Contact Info

Gaming Information
Xbox Live Gamertag: Zalbeyx
Playstation Network ID: Isilwen1
Steam Network User ID: Blayze1
3DS Friend Code 5112-4752-5640
Home Page
This Page


Emblem Showcase - 2 Total
Community Supporter
These helpful members donate their money to help make PC a better place.
Awarded: October 19th, 2009 7:52 AM
PC Veteran
These old folks have been around for far too long but we love them anyway.
Awarded: July 7th, 2013 5:26 PM

All times are GMT -8. The time now is 5:23 PM.