Notices
For all updates, view the main page.

GunSaberSeraph's Profile Picture

GunSaberSeraph GunSaberSeraph is offline

Durandal of the Devic Era

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 151 to 165 of 453
  1. Mitchman
    May 12th, 2009 8:12 AM
    Mitchman
    So are you not at all worried bout what will happen in PokeSpe?
  2. Netto Azure
    May 7th, 2009 7:56 PM
    Netto Azure
    Yup! Johto is soothing. *Nostalgiaphyte* XDDD

    See ya tommorow!
  3. Netto Azure
    May 7th, 2009 7:52 PM
    Netto Azure
    Yeah. It is such an awesome day. The names are good. But DuskGold and Dawn Silver sound better. XD

    What are we going to call it now HGSS? XD

    But yes the names are soothing
  4. ~Dai-kun~
    May 5th, 2009 1:36 PM
    ~Dai-kun~
    Hey Seraph you don't remember me much but meh I've decided to start hacking again and keep practicing aren't you a rom hacker?
  5. Netto Azure
    May 4th, 2009 3:46 PM
    Netto Azure
    Oh yeah. I remember that. D:

    So yeah watching any of the movies this month?
  6. Netto Azure
    May 4th, 2009 3:31 PM
    Netto Azure
    Oh. it has Fake out now?
  7. Netto Azure
    May 4th, 2009 3:03 PM
    Netto Azure
    Gizamimi???
  8. Netto Azure
    May 3rd, 2009 11:00 AM
    Netto Azure
    Lulz you're post in the GSDS remake made me LOL. XD
  9. Thundєr
    April 30th, 2009 2:13 PM
    Thundєr
    LoL, very strange, i don't have blocked visitor messages.

    http://img22.imageshack.us/img22/4184/profilejnd.jpg
  10. GunSaberSeraph
    April 29th, 2009 4:45 PM
    GunSaberSeraph
    I can't message you in your own profile since you blocked it.
  11. Thundєr
    April 29th, 2009 4:35 PM
    Thundєr
    Hi there, so you are a mayor RPG fan too?
  12. Corvus of the Black Night
    April 27th, 2009 4:39 PM
    Corvus of the Black Night
    Oh, that's fine then.

    Yeah, it's just a little byte editing actually. It's amazing how much you can learn through trial and error.
  13. Corvus of the Black Night
    April 27th, 2009 4:12 PM
    Corvus of the Black Night
    Why thank you. I need to find the pointer to the pointer of the animation data again. What I did was I repointed the actual animation (which just shows the spirte in the unhacked version, pretty borish) and I added some new animation data further in the rom. It's about... what... maybe 120 bytes or so long? I dunno. But it's very easy to learn how flashing animation works. Want a quick tut?
  14. Lucent
    April 24th, 2009 7:26 PM
    Lucent
    Eh heh heh... ' I hope I didn't offend too many people, though...

    He's ticked me off enough, and I guess I've been a feeling a bit down for some unknown reason, so... I just hate how he seems to think he knows what's right all the time. Urgh... Oh well, people have their own behaviors...
  15. bobandbill
    April 18th, 2009 7:58 AM
    bobandbill
    Ah, ok. Looked pretty neat, I though, and so was curious. =)

About Me

  • About GunSaberSeraph
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    Student
    Nature
    Calm
    Favorite Pokémon
    Eevee
    Jolteon
    Umbreon
    Wailord
    Gallade
    Lucario
    Riolu
    Espeon
    Ponyta

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: August 11th, 2016 9:20 AM
  • Join Date: October 28th, 2007
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 43

All times are GMT -8. The time now is 4:56 AM.