Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page adamb241's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



adamb241's Profile Picture

adamb241 adamb241 is offline

Pokémon Raging Fury

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 121 to 135 of 489
  1. E.C.
    June 7th, 2011 01:34 PM
    E.C.
    although we haven't made any lol yes, they are one of the best i have seen.
  2. E.C.
    June 7th, 2011 01:15 PM
    E.C.
    tell him it looks good, idk about you, but i think it's good
  3. E.C.
    June 7th, 2011 01:09 PM
    E.C.
    oh yea you sent them before lol i thought they were some other ones
  4. E.C.
    June 7th, 2011 12:56 PM
    E.C.
    you didn't pm me anything haha.
  5. E.C.
    June 7th, 2011 12:44 PM
    E.C.
    alright show me, -ty- said he changed the color of the female.
  6. E.C.
    June 6th, 2011 03:08 PM
    E.C.
    awesome!!! Show me!!!!!
  7. josh354
    June 5th, 2011 01:34 PM
    josh354
    Awesome, and right now it's Physical Education, you know what you are gonna do?
  8. josh354
    June 5th, 2011 12:57 PM
    josh354
    It was good, not as hard as I thought it would be. You decide on where you are going?
  9. E.C.
    June 5th, 2011 10:14 AM
    E.C.
    haven't done anything at all, i just don't feel like doing any rom hacking related stuff at the moment, but i might try to get it done later.
  10. josh354
    June 4th, 2011 01:03 PM
    josh354
    Nah, I still don't have a lot of time, and I lack motivation lol.
  11. josh354
    June 4th, 2011 09:19 AM
    josh354
    Sure. I can also test it for bugs and glitches if you'd like.
  12. E.C.
    June 4th, 2011 08:51 AM
    E.C.
    get on msn, there are a few things we need to discuss.
  13. josh354
    June 3rd, 2011 11:06 AM
    josh354
    Awesome, I can't wait to play it.
  14. Quilava's Master
    June 3rd, 2011 08:15 AM
    Quilava's Master
    Just to let you know that there is no built in "takepokemon" code in Fire Red. That would requires ASM.
  15. DVK
    June 2nd, 2011 03:07 PM
    DVK
    sorry can't do your requests i have to work 14 hours for the next 2 days, but i will be on MSN(They let me on it at work haha)

About Me

  • About adamb241
    Location
    New York
    Nature
    Brave
    Olympics Region
    Kanto
  • Claims
    Bishies
    Boz, destinedjagold, shane2243, More4Life, Mon93key, Hawaiian_Vampire
  • Signature

    \-Pokémon Raging Fury-/
    +A new project from Dark Steel Productions+

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: November 26th, 2014 02:49 PM
  • Join Date: January 20th, 2008
  • Referrals: 3

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 37

All times are UTC -8. The time now is 03:51 AM.