Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page Xela's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



Xela's Profile Picture
Community Supporter

Xela Xela is offline

Do you believe in yourself?

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 151 to 165 of 327
  1. SapphireMillennium
    November 14th, 2014 01:29 PM
    SapphireMillennium
    I got a response and apparently, someone donated for me!! =o And thank you! Yes, Alpha Sapphire definitely. Although I'll probably get OmegaRuby for Christmas, gotta have both. :3 Are you getting either one? No problem! I am doing pretty well, too. Oh, and thanks for accepting the friend request. :D
  2. Archy
    November 14th, 2014 12:44 PM
    Archy
    That's good to hear!, Cars are really expensive in here ): I'm going to have my permit on the next year.

    By the way, Can i ask which car did you bought?
  3. Archy
    November 14th, 2014 12:28 PM
    Archy
    Too hard for me!. I suck at not paying attention to something.

    By the way, Do you like cars?
  4. Archy
    November 14th, 2014 12:21 PM
    Archy
    It's ok, All of us enjoy different things, The only thing that you need to do is respect the others kinds of music. Even if i don't like something (Like classical) i don't go hating it. Until somebody hates what i like, That's a different thing.
  5. Archy
    November 14th, 2014 12:09 PM
    Archy
    Me neither!. I like almost any kind of music, Not a fan of J pop thought.
    My favorite genere is the rock and roll, Metal is good but i don't like bands like Slipknot.
  6. Nah
    November 14th, 2014 12:08 PM
    Nah
    I wouldn't say you're close-minded.....I'm just being a little cynical.

    But out of the new megas, the ones that interest me are Mega Gallade and Mega Altaria. And you?
  7. Nah
    November 14th, 2014 11:39 AM
    Nah
    Maybe they did focus a lot on the engine, but part of me thinks that they purposely make the first pair of each generation lacking in (post-game) content so that they can then get more money outta us by making a 3rd version or whatever that has a lot of content. It's been like that with every generation except Gen 2.

    Oh, but Sapphire was your first game? Mine was Yellow. Seems like everyone either started with R/B/Y or R/S/E lol.
  8. Nah
    November 14th, 2014 11:14 AM
    Nah
    I really do hope that ORAS has good post-game content, because that's always a big thing for me, and why I was a bit disappointed with X/Y (though I should've seen it coming). There are some things I am looking forward to, like the new flying feature, the return of the Black2/White2 move tutors, and the inclusion of so many legendaries, but I guess another part of why I'm not THAT excited for ORAS is because it's a remake, which inherently limits what they can do with the story and characters. For a long time I've wanted Pokemon to have a really good, possibly mature story, and the only time we got a taste of that was in Black/White (and it was sad to see that X/Y took a step backwards in regards to story after what we got in Gen5). Since ORAS is a remake, we're just gonna get the same thing in that regard as we did in Ruby/Sapphire, and the R/S story and characters weren't exactly my favorite. Also I think that a lot of people are hyped for ORAS because it was their first Pokemon game/nostalgia, which doesn't apply to me since I'm old.

    ANYWAY, I'm gonna get Alpha Sapphire.
  9. Nah
    November 14th, 2014 10:40 AM
    Nah
    I wouldn't say I'm hyped for ORAS. It's hard for me to get excited about most things these days. I like to keep my expectations low because I used to have they too high. Still gonna buy it anyway though.
  10. Nah
    November 14th, 2014 10:17 AM
    Nah
    I'm doing alright. How about you?
  11. FBI agent
    November 14th, 2014 10:09 AM
    FBI agent
    I'm gonna go away, and you're gonna miss me :(
  12. Nah
    November 14th, 2014 09:53 AM
    Nah
    Hello n_n
  13. Archy
    November 14th, 2014 05:35 AM
    Archy
    Oh, What kind of music do you like?
  14. FBI agent
    November 14th, 2014 05:34 AM
    FBI agent
    You took a stick, and stabbed my feels.
  15. Meloetta
    November 13th, 2014 11:17 PM
    Meloetta
    Alright, I'll see what I can come up with...in as unbiased a view as possible. Which means I have to be nice to HeartCatch I suppose...*sighs*
    Still, always good to see someone untainted by the fandom showing an interest in the series~

    Really? I'd heard it was filler central...although I might be thinking of Naruto, I suppose. These JUMP anime are all the same to me - nasty art style, mediocre soundtrack, too many episodes to stand a snowball's chance in hell of catching up on! Although I believe Bleach has finished airing, so I could watch that dubbed...who knows. But Pirate Warriors (and its sequel...and thats upcoming sequel) look pretty good, actually.

    I suppose. I wish more people would give dub a chance, though. But that's more a video game issue than an anime one...

    I've not seen many romance anime...at least, not romance for romance's sake. I've seen a few that double as comedy, or had romance elements, but not pure romance. Dunno if it isn't really my thing or if I just haven't seen a good one yet. I've got Shigatsu on my list, but that's more for the musical aspect than the romantic one. What can I say? I have the soul of a poet, but a heart of ice. xD

    OK, now I need to see it for myself...I cannot comprehend a movie being worse than the Lucario one. Well, the Zoroark one came pretty close, but not quite.

    Spoiler:

    I'd actually heard all three of those before! Which is surprising, as I don't delve into Vocaloid all that much. The Project Diva f demo (which I need to buy the full version of somewhen; Theatrhythm has gotten me into rhythm games) made me explore Rin a little more~

    I re-watch it every three/four years or so, aha. Yeah, it's hard to find the OST...well, outside of the popular OP/ED and the English dub theme.

    Ahaha, I don't really read much manga or anything...I like well thought-out, complex high fantasy novels. It'd have to be the anime, and it'd have to be AMAZING for me to branch out past that. xD

    Really? I just thought it was lazy! But then, I'm a bit more critical...even though I'll play most JRPGs and love them. But there are degrees of it.


    I suppose that is one use for me. xD

    I am always on, yet never on...I'm like the Schrodinger's Cat of Skype, nya. xD
    Oh, I dunno about that...I used to have fun posting rants at people I disliked in my teenage years. I had nothing better to do with my time back then =P

    /textwall

About Me

  • About Xela
    Biography
    If you'd like to know me, I suggest you message me or add me on Skype. I'd love to make new friends.
    Interests
    - Pokémon in general
    - ROM hacking and researching
    - Competitive games which includes most of the eSport scene
    - League of Legends
    - Anime, manga and visual novels
    - Talking with people and making new friends
    Location
    You know where.
    Favorite Pokémon
    Whimsicott, Cohagrigus and Barbaracle.
    Olympics Region
    Johto
  • Signature

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 11 Hours Ago 05:28 AM
  • Join Date: February 22nd, 2008
  • Referrals: 2

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 42

Emblems

Emblem Showcase - 1 Total
  Emblem
Community supporter
These helpful members donate their money to help make PC a better place.
Awarded: November 11th, 2014 12:50 PM

All times are UTC -8. The time now is 05:25 PM.