Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page Sasuke Hinamori's Profile

For all updates, view the main page.

Sasuke Hinamori's Profile Picture

Sasuke Hinamori Sasuke Hinamori is offline

Just living life.

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 16 to 30 of 1135
  1. Revise Librarian
    October 24th, 2010 11:31 AM
    Revise Librarian
    Oh. xD
    Texting then?
    EDIT: Never mind.
  2. Revise Librarian
    October 24th, 2010 11:29 AM
    Revise Librarian
    Yeah. xD
    Do you have AIM?
  3. Kishijoten
    October 23rd, 2010 10:26 AM
    I added u :3 so yep x3
  4. Revise Librarian
    October 23rd, 2010 7:11 AM
    Revise Librarian
    Well, I sorta have FB in a way, but I never use it, my name is glitched up & won't change back, all of my friends got deleted, and my picture is stuck (and photostream won't work). Other than that, if you don't mind, I guess I could try it.
  5. LuverofPokemon
    October 18th, 2010 8:47 PM
    im doing good and nothing new happened lately =P wat about u??how r u??and woah well at least you remembered it now ^-^
  6. Kishijoten
    October 17th, 2010 10:41 AM
    Ohha hey :D I do, but my fb is >< disabled ughha. Do u have a myspace instead?
    Oh lol, well did uh click the forget password link thingie?
  7. Revise Librarian
    October 16th, 2010 5:56 PM
    Revise Librarian
    I sort of... don't have FB (anymore)...
  8. vfr
    October 12th, 2010 3:03 PM
    MOMO!!! =D
  9. Revise Librarian
    September 2nd, 2010 2:00 PM
    Revise Librarian
    Why must you be gone again?! xD
  10. mangafan879
    July 14th, 2010 6:05 PM
    it's ok well my b-day is tomorroww and im good and u?
  11. JUAN7845
    July 10th, 2010 7:20 AM
    not to bad O: what about you???
  12. Shay-Shay
    July 9th, 2010 11:44 PM
    I can't really tell cuz I been gone forever to xD
  13. Snivi
    July 7th, 2010 10:21 PM
    I'm great! How are you?
  14. Revise Librarian
    July 7th, 2010 4:29 PM
    Revise Librarian
    Yeah, you came just when I thought you never would. XD
  15. Kishijoten
    July 7th, 2010 3:02 PM
    XD Haha, good 2 hear from ya again Hinamori!
    ....? Still not ringing the bell lol do u mean u asked for a requested password?

About Me

  • About Sasuke Hinamori
    Hey everyone!
    Nice to meet you! I may not be online all the time but I do eventually reply.
    I'm busy with school most of the time and usually end up spending my free time with cinema, music, or tennis.
    I love cooking as well.
    One thing I hope to do with my life is become either a patisserie or a director. Maybe even a doctor. I haven't decided yet. x3
    Cinema, music, art, culinary, and medical.
    Female ♀
    Student and Trainee
    Also Known As
    Min Hwa
    Favorite Pokémon
    Fire types and water types.
  • Signature


Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: June 28th, 2015 5:06 PM
  • Join Date: March 14th, 2008
  • Referrals: 2


Showing Friends 1 to 20 of 159

All times are UTC -8. The time now is 5:04 AM.