< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Members List Sukiyomi's Profile


Sukiyomi Sukiyomi is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 57
  1. acatfrommars
    May 15th, 2014 1:28 PM
    Lmao good luck man. I hope you win that berry!
  2. acatfrommars
    May 14th, 2014 6:11 PM
    Haha then you better train hard! What kind of tournament is it, like a randbat or OU or what?
  3. acatfrommars
    May 13th, 2014 7:46 PM
    This is a dumb question, but what's so special about an enigma berry?
  4. acatfrommars
    May 13th, 2014 5:05 PM
    Oh yeah, is it a Pokemon tournament? Ulquiorra was one of my favorite espada, I miss that arc of Bleach. His vs Ichigo was such a good battle.
  5. acatfrommars
    May 12th, 2014 6:15 PM
    Hi how're you doing tonight?
  6. Sopheria
    January 27th, 2014 5:59 AM
    Nice How'd you teach a Lucario Blaze Kick?
  7. Sopheria
    January 26th, 2014 5:18 AM
    Yea, I'm looking forward to the Pokemon Bank too! I can't wait to bring my awesome Pokemon into 3D :D
  8. Sopheria
    January 23rd, 2014 6:44 PM
    Hello sir, long time no speak (we chatted about Kingdom Hearts, in case you forgot)
  9. acatfrommars
    December 11th, 2013 9:40 PM
    Hey! How's your night going?
  10. acatfrommars
    December 11th, 2013 3:11 PM
    ugh i guess. R you good at Spanish? I had to take it two years ago and was awful at it. i'll probably have to take it again next year in college or they ear after. I want to learn it but it will take a while for me to learn it well.

    Lmao!! im a wizard i guess!
  11. acatfrommars
    December 10th, 2013 11:06 PM
    Yeah, the first Espada (the ones with the guns) was my favorite. Woo Ulqi!! *claps*

    o wow, lucky! One more and done for the semester right? What's it in??
    Lucky, I'm gonna guess you work at Papa John's. xD
  12. acatfrommars
    December 10th, 2013 10:41 PM
    omg love your avy, ulquiorrra was my second favorite espada.

    yeah I'm tired from work too. i was flipping burgers and making fries all night. lol oh yeah, you're lucky i dont have exams until next week. i jsut want to get it all over with.
  13. acatfrommars
    December 10th, 2013 10:35 PM
    hey what's up? How are you doing tonight?
  14. Sopheria
    November 30th, 2013 8:39 PM
    It's a plan! How do you like X so far?
  15. Sopheria
    November 30th, 2013 11:39 AM
    Oh ok. Just wondering if maybe you wanted to trade some time or something. I don't have X yet. Some time next week I'll have it.

About Me

  • About Sukiyomi
    Male ♂
  • Signature
    Pkemon X FC:3136-7798-2487
    Pikachu, Pachurisu, Galvantula


Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: December 2nd, 2014 10:09 PM
  • Join Date: April 4th, 2008
  • Referrals: 1


Showing Friends 1 to 4 of 4


Emblem Showcase - 1 Total
Three Yveltal, Two Yveltal...
None. Thank you for joining us in the countdown to X and Y. Sorry it took so long!
Awarded: November 6th, 2013 11:01 AM

  All times are GMT -8. The time now is 8:16 AM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top