The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page Kimichi-sama's Profile
Sign Up Rules/FAQ Daily Battle Blogs Mark Forums Read


Kimichi-sama's Profile Picture

Kimichi-sama Kimichi-sama is offline

Been a long time...

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 181 to 195 of 2651
  1. Weatherman, Kiyoshi
    September 8th, 2008 2:21 PM
    Weatherman, Kiyoshi
    *dies in sinasen fashion* :3

    *closes death note*

    ...................

    *pets Alex*
  2. Izy
    September 8th, 2008 2:10 PM
    Izy
    yeah. he's really funny.
    yeah it was! I was like "is she gunna slide down that thing while singing?" then i saw how she did it and i'm totally amazed!

    I almost fainted when the cast of Twilight introduced Paramore. like, seriously.
  3. Tobi-kun
    September 8th, 2008 2:07 PM
    Tobi-kun
    hi kimichi-sama how you been
  4. Lucy Lu
    September 7th, 2008 4:40 PM
    Lucy Lu
    I really hope not. I want like Chris Brown or someone sing a popular song. XD Not Lil' Wayne.
    Yep, yep.

    That is true. Maybe I will get into interest to them again. For right now, online is great. XD
  5. Weatherman, Kiyoshi
    September 7th, 2008 4:39 PM
    Weatherman, Kiyoshi
    *falls over in loveable insane seizure*

    I know, right?

    =O

    well this Alex is my best friend
  6. Izy
    September 7th, 2008 4:31 PM
    Izy
    well, its creepy.
    Pink. the artist, You know, 'I'm not here for your entertainment'? yeah.

    *FOLLOWZ FOR LIFEEE*
  7. Weatherman, Kiyoshi
    September 7th, 2008 4:27 PM
    Weatherman, Kiyoshi
    insane hug!
    *hugs*
    *knaws on shoulder*

    Tacharine and Library... it's just the perfect combo ^^

    oh yeah?
    *Buys kitten farm*
    TASTE TO POWER OF FELINES, PHOOL!

    I luv Alex =D
  8. Lucy Lu
    September 7th, 2008 4:26 PM
    Lucy Lu
    It will be. Another song will take its place. Hopefully it is a better one. XD
    Yay! Techno rules!

    Well yeah that is one of the reasons. Since I have a full-time job, I don't have the time. And plus I just lost interest a little bit. I much rather be online.
  9. Izy
    September 7th, 2008 4:18 PM
    Izy
    scary movie.
    OMG ITS PINK!!

    :O OH NOES! run for your life!!!
  10. Weatherman, Kiyoshi
    September 7th, 2008 4:10 PM
    Weatherman, Kiyoshi
    I luv being insane

    hm...

    TU! *points at clone*
    COMO TE LLAMAS?

    Clone: Me llamo bibloteca =D

    ... my clone's name is library?

    *steals money back*
    *gives 2 dollars*

    go buy yourself something nice.

    then his name will be Alex.
    FTW~
  11. Izy
    September 7th, 2008 4:07 PM
    Izy
    yeah...
    ohh kiddish. how fun ^0^

    RAWR! Its the revenge of the knife-stabbed door!
  12. Weatherman, Kiyoshi
    September 7th, 2008 3:50 PM
    Weatherman, Kiyoshi
    I'm always insane!

    okay!
    YOU! *points at clone*
    GO MAKE ME A SAMMICH!
    WITH EXTRA LINDSAY LOHAN-NESS!

    ...
    wut wut wut?

    no, it's just cool!
    *Puppy smilies*
  13. Izy
    September 7th, 2008 3:50 PM
    Izy
    oh i hate it when i'm not allowed to get ice cream from the ice cream truck. especially since i've been living here for 3 years and its never come by

    :O WHOA! Was it playing the Entertainer or the Pop goes the Weasel song?

    >:] yes!
  14. Izy
    September 7th, 2008 3:40 PM
    Izy
    :O ICE CREAM MAN??? Didja get ice cream??

    we'll talk about the ice cream guy :]

    yeah. poor girl
  15. Weatherman, Kiyoshi
    September 7th, 2008 3:36 PM
    Weatherman, Kiyoshi
    OMG, YOU'RE COFUSED?!
    ...
    oh well.

    yay!

    It makes me feel like a fruit. :3
    ...
    wait, lemme try that again.

    *uses magical powers to make the puppy have black fur and dis-colored eyes (left red; right green)

About Me

  • About Kimichi-sama
    Biography
    I'm Kay and I haven't been here in what... 5 months? sorry bout that. Anyway, I hope I can still be friends with everyone even though I just left >.>
    Interests
    I love love love manga. I'm also learning Japanese. I went to see L: Change the WorLd with my tutor and she thought it was great. Still lovin my Pokemon though. Now & forever.
    Location
    St. Louis, MO
    Gender
    Female ♀
    Occupation
    FRESHMANNNN!!!
    Nature
    Jolly
    Favorite Pokémon
    ~Gallade
    ~Jolteon
    ~Celebi
    ~Manaphy
  • Signature
    Not the smartest kid on the block, but still tryin!
    Theme by Motoko

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: June 11th, 2016 1:05 AM
  • Join Date: April 29th, 2008
  • Referrals: 2

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 96

Contact Info

Instant Messaging
Send an Instant Message to Kimichi-sama Using...
This Page
http://www.pokecommunity.com/member.php?u=85726

All times are GMT -8. The time now is 9:39 PM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2016 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2016 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.

Acknowledgements
Use of PokéCommunity Assets
vB Optimise by DragonByte Technologies Ltd © 2016.