Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List

Notices
For all updates, view the main page.



Kimichi-sama's Profile Picture

Kimichi-sama Kimichi-sama is offline

Been a long time...

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1601 to 1610 of 2650
  1. Izy
    June 20th, 2008 07:40 AM
    Izy
    i have good days... just like drawing... and pictures. haha i have good days for almost everything
  2. ♥Pureza♥
    June 20th, 2008 07:36 AM
    ♥Pureza♥
    Finally stopped
    Mudkip
    Treecko
    Chimchar
    Piplup
    I am on Chickorita, then the last two Johto starters, then I have to chose a manaphy to give them.
    Then I'll train your team.
  3. ♥Pureza♥
    June 20th, 2008 07:16 AM
    ♥Pureza♥
    *yawns again* wasn't yawning before you typed that :\
    This is late for me
    Can you maybe help breed the starters?
    the hoenn and sinnoh ones would be a huge help.
    torchic and turtwig don't need to be bred.
    (to the keeping busy part)Not anymore I did everything
  4. ♥Pureza♥
    June 20th, 2008 07:07 AM
    ♥Pureza♥
    *yawns* Kay! (I seriously did yawn XD)
    I'm a little tired even though I've now been up for about a half an hour... I think I should have waited to do all of my chores :\
    I'm breeding the starters (all but turtwig) for someone.

    (I have the song I love it) (Yes I got yet another CD)
  5. ♥Pureza♥
    June 20th, 2008 06:56 AM
    ♥Pureza♥
    Good morning Kay.
    How are you today?
  6. Izy
    June 20th, 2008 04:59 AM
    Izy
    yeah, i don't, i was saying we should, cuz it would be a good battle, unfortunatly i am unable!! grrrrrr
  7. Man of Faith
    June 20th, 2008 03:39 AM
    Man of Faith
    ...

    So... ~.~

    *locks Hanabi in closet*

    :D
  8. ErickaVolt
    June 20th, 2008 02:23 AM
    ErickaVolt
    Never mind. I don't know why is it funny, but... yeah.
  9. Akarei Yorume
    June 19th, 2008 08:05 PM
    Akarei Yorume
    Meh, too lazy to change it.
  10. Izy
    June 19th, 2008 07:01 PM
    Izy
    haha neither have i that i can remember. Man we shoudl soooo battle.
    omg. look at that. Its 10:00 and i'm tired T-T I actually yawned just now. Well I'm off to bed, talk to ya in the morning

About Me

  • About Kimichi-sama
    Biography
    I'm Kay and I haven't been here in what... 5 months? sorry bout that. Anyway, I hope I can still be friends with everyone even though I just left >.>
    Interests
    I love love love manga. I'm also learning Japanese. I went to see L: Change the WorLd with my tutor and she thought it was great. Still lovin my Pokemon though. Now & forever.
    Location
    St. Louis, MO
    Gender
    Female ♀
    Occupation
    FRESHMANNNN!!!
    Nature
    Jolly
    Favorite Pokémon
    ~Gallade
    ~Jolteon
    ~Celebi
    ~Manaphy
  • Claims
    Bishies
    Not claims, but:
    Naruto Uzumaki
    Lelouch Lamperouch
    Loveless
    Ichigo Kurosaki
    Alex Sato~
    Series
    Crap, didn't claim. Oh well, here are my faves:
    →Higurashi no Naku Koro Ni
    →Naruto/ Naruto Shippuden
    →Bleach
    →Death Note
    →Gode Geass
    →Loveless
    →Sukisyo
    →Gravitation
    Songs
    Let's just say I like any song from Three Days Grace, Paramore, Linkin Park, Panic at the Disco, and Chevelle.
    Definately an alternative/ rock fan.
  • Signature
    Not the smartest kid on the block, but still tryin!
    Theme by Motoko

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: November 7th, 2012 07:53 PM
  • Join Date: April 29th, 2008
  • Referrals: 2

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 97

Contact Info

Instant Messaging
Send an Instant Message to Kimichi-sama Using...
This Page
http://www.pokecommunity.com/member.php?u=85726

All times are UTC -8. The time now is 04:18 PM.