The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page DGexe's Profile
Sign Up Rules/FAQ Daily Battle Blogs Mark Forums Read


DGexe's Profile Picture

DGexe DGexe is offline

Taunter

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 84
  1. msfan645
    December 30th, 2010 7:03 PM
    msfan645
    :D Happy new year! Even if Idk you! (I'm going around to spread the new year spirit)
  2. Liliana Vess
    September 1st, 2010 2:01 PM
    Liliana Vess
    Aww its no problem *Hugs Back*
    I've been through a lot to be honest.
    Done my exams (passed everything except Sport XD)
    Practicaly draged a friend throhugh his ICT course and did most of it for him only to have him stab me in the back and leave me to walk 10 miles home (long story)
    And i've gotten into college and start next tuesday :D

    So its had its had its ups and downs.
  3. Liliana Vess
    August 30th, 2010 4:21 PM
    Liliana Vess
    Hiya there, Long time not speak.
    How have you been?
  4. Lycaeus
    February 24th, 2010 3:45 AM
    Lycaeus
    I get it lol. And I dunno, less common human names don't bother me d:
  5. Lycaeus
    February 23rd, 2010 7:13 PM
    Lycaeus
    Ohh, lol, ohk. I get it d:
    I like to pick individual names personally(:
  6. Lycaeus
    February 23rd, 2010 7:05 PM
    Lycaeus
    Oh yeah, I know the 'tung you're talkin' about. Why do you find that funny? Lol.
  7. Lycaeus
    February 23rd, 2010 6:58 PM
    Lycaeus
    Marc the.. Likitung? Lol. Those things are WACK
  8. Lycaeus
    February 23rd, 2010 6:00 PM
    Lycaeus
    I did :3
    And me too! Haha, I think it's a epic name personally (:
  9. Lycaeus
    February 23rd, 2010 3:36 AM
    Lycaeus
    Haha, do you like that name or something?
  10. Lycaeus
    February 22nd, 2010 3:23 PM
    Lycaeus
    Hahahah, that's my avvie(: I love it, it's so great xD
    My Luxray's nickname was Emmett, and I dunno, I feel like I've had him on my team for a longggg time, needed a change(:
  11. Lycaeus
    February 22nd, 2010 2:05 PM
    Lycaeus
    Haha I think I'll recolor my Hypno or Electabuzz (: Speaking of Herc (Hercules my Electabuzz), I just replaced my Luxray with him.
  12. Lycaeus
    February 22nd, 2010 1:58 PM
    Lycaeus
    Haha, that's awesome. I don't usually have one Pokemon I have in every game. It's usually one Pokemon in every Gen. Like Gen I, Growlithe/Arcanine. Gen II and III I never really played enough (recently) to have a favorite, and in Gen IV it's always the Shinx line (:
    I'll defiantly put some fun dedication to you in my team lol (just gotta figure something outt)
  13. Lycaeus
    February 22nd, 2010 1:51 PM
    Lycaeus
    Aww, that's so great lol. I randomly throw Haunter's on my team sometimes, their the best of their evolution line. Maybe I'll put one there and recolor it as a dedication to Taunter lol (:
  14. Liliana Vess
    February 22nd, 2010 1:29 PM
    Liliana Vess
    thanks, dont know why but when i did it last time it came out looking like when you save a sprite as a .jpeg. it looked all messy
  15. Liliana Vess
    February 22nd, 2010 12:52 PM
    Liliana Vess
    yea sorry about that, i just thought it was a bit unfair to claim al rights to the signiture
    plus great custom haunter. how did you change the colours? whenever i try it it turns out all, erm... how do i put this, messy.

About Me

  • About DGexe
    Biography
    I'm a true-blue, proud-to-be-one Texan with a love of most medieval/fantasy things. Swords, magic, dragons, knights, castles... you name it, I think it's cool. Let us see... I write, roleplay, draw, and work on Photoshop. I want to be a graphic artist one day and/or an author.

    I love to listen to music, read, and I dislike school; primarily math and science. Yeah, I'm not that studious, I'll admit. I want to go to Europe someday-- primarly Ireland because I have/had family from over there. I also have a dog and cat, named Auggie and Mayling respectively.
    Interests
    Roleplaying, writing fanfiction, drawing... I golf for fun. I have made a hobby out of creating a detailed, fictional world called "Exodus"-- it's not the most wonderful name in the world, but it has grown on me, I guess.

    I also play video games, especially old school games; Pacman, Pong, Tetris, etc.

    ... and of course, I looooove my Pokemons!
    Location
    Under Lance's bed~
    Gender
    Female ♀
    Occupation
    College Student, oh gawds...
    Nature
    Lonely
    Favorite Pokémon
    1. Haunter
    2. Mewtwo
    3. Dialga
    4. Gallade
    5. Gliscor
  • Signature

    -Taunter the Haunter
    -(ゴースト Ghost)
    -Team Wilhelm "Leader"
    -Gas Pokémon
    -5'03" & 0.2 lbs
    -Lvl. 65
    -And he talks?!
    -"Hau hau! Why yes, your soul looks very delicious..."

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: September 1st, 2010 10:11 PM
  • Join Date: July 23rd, 2008
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 9 of 9

All times are GMT -8. The time now is 3:29 AM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2016 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2016 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.

Acknowledgements
Use of PokéCommunity Assets
vB Optimise by DragonByte Technologies Ltd © 2016.