Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page GligarGirl91's Profile

For all updates, view the main page.

GligarGirl91's Profile Picture

GligarGirl91 GligarGirl91 is offline

FIX your posts immediately...

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 25
  1. SamuraiMaster
    October 5th, 2008 7:11 PM
    Where are you? RP is sorta dead...need activation plz.
  2. SamuraiMaster
    September 23rd, 2008 6:04 AM
    Happy Birthday (Dethday) Gligargirl!

    Hope ur birthday was totally METAL!

  3. Dark Sakurati
    September 22nd, 2008 3:23 AM
    Dark Sakurati
    HAPPY BIRTHDAY GligarGirl91!
  4. SamuraiMaster
    September 17th, 2008 5:41 AM
    I hope my posts are kool now...I added chapters at the top...I'm still a bit confused on stuff lol But I'm sure it will all turn up kool in the end...right?
  5. charizard_maa
    September 16th, 2008 6:29 AM
    Thanks for understand. I am currently posting from a computer at my uni but home still has no power. I see what I can do or something. haha Thanks.
  6. Zimvee
    September 15th, 2008 5:31 AM
    ok i can understand that lol all is forgivin
  7. Ársa
    September 14th, 2008 5:05 PM
    Post in the Emulator forums for help, please don't VM me, as I'm certainly not the person to be helping you with that...
  8. Zimvee
    September 14th, 2008 4:49 PM
    Next time you copy and past off my RP can you please give credit where credit is due?
  9. ~SilverSoul
    September 14th, 2008 12:45 PM
    May I ask why there are two people with Eevee? Hey, I don't really care or anything, just hope it isn't a mistake or something. You said that there would be one player per pokemon, so I just trying to get this straightened out.

    Welcome to the world of rping!
  10. †sukuyomi
    September 14th, 2008 10:03 AM
    Hey I messed around with my posts a little but im not too sure what there is to fix so would you mind giving me a few pointers?
  11. Loki
    September 14th, 2008 9:20 AM
    No problem. It's what I'm here for. :>
  12. ~SilverSoul
    September 14th, 2008 9:20 AM
    Yeah, I see that now. My bad

    I'm also a female. You're just getting surprised a lot today, aren't you? :D
  13. ~SilverSoul
    September 14th, 2008 9:14 AM
    You can ask alter ego too. she's currently on.

    Loki is a female too, by the way :D

    I'll make the new thread when yours is closed.
  14. ~SilverSoul
    September 14th, 2008 8:45 AM
    soooo, is that good with you? What I said before. btw, I made my first post. I'm going to type up my next one so I can put it up as soon as you grade my first one.
  15. SamuraiMaster
    September 13th, 2008 9:56 PM
    Hope my long post in the Rp was okay...

    Ijust didn't wanna confuse anyone with weird timelines so I jsut summerized Trav's day in Route one with details into one post...lol

    I hope I'm not fired...lol

About Me

  • About GligarGirl91
    I´m really gentle and nice person who likes to hang around with her friends...
    Drawing, writing, being naughty and childlish... :D
    In a house... :D
    Female ♀
    I study at a High School...
    Favorite Pokémon
    Gligar and Gliscor... xD
  • Signature


Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: September 18th, 2008 11:55 AM
  • Join Date: September 6th, 2008
  • Referrals: 0


Showing Friends 1 to 3 of 3

All times are UTC -8. The time now is 7:21 AM.