Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page Tennis_Lion818's Profile

For all updates, view the main page.

Tennis_Lion818 Tennis_Lion818 is offline

Gold Fan!

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 315
  1. Clover Cat
    February 2nd, 2010 2:00 PM
    Clover Cat
    ...Right. And I need to get an interview with your mom sometime. How's your convincing her going, btw?
  2. Clover Cat
    January 22nd, 2010 10:40 AM
    Clover Cat
    Well, if you'd rather be petted then patted...*pets*

    Darn. That means I can't ask her questions either. Shoot. And lol, that person's never going to get over this, is she?
  3. 诶伊艾诶豆诶维伊
    January 21st, 2010 8:05 AM
    thats ok. :)

    I don't have to do state test exams :D

    then again, not until i'm one of the top-dog 8th graders! :)

    but hey, glad you got that away. lol
    they're hard and require lots of studying....which i don't do a lot of. hehe....don't think it's worth my time. i mean, homework is studying right?

    my dad's philosophy:
    "If you just spent the whole entire day at shcool, your teachers shouldn't have the right to fill the rest of it up with homework. they say, "Oh well, you know, you'll have homework when you're a grown up too!" , uh i don't think so, no. if they do, thats just wrong."
  4. 诶伊艾诶豆诶维伊
    January 18th, 2010 7:54 PM
    hey, wats up?
  5. Clover Cat
    January 18th, 2010 12:23 PM
    Clover Cat
    D8 That's too bad. I hope your hard work is worth it! *attempts to hug, thinks better of it, pats instead* Btw, if you ever have free time again, you may want to pop into the Pokespe club. There's a bit of a...freak out going on there right now...for reasons I'll keep to myself until I either see you next or you see for yourself.
  6. Clover Cat
    January 14th, 2010 6:30 PM
    Clover Cat
    *hugs anyway* I'm glad you're finding time to get back here. And we already discussed the epicness of FMA. OMG SMEXY ROY IN THE RAIN~ALMEI~EDWIIIIIN~<3
  7. Clover Cat
    January 9th, 2010 6:49 PM
    Clover Cat
    TENNI!! *hugs*
    You need to post more often.
  8. 诶伊艾诶豆诶维伊
    January 3rd, 2010 12:29 PM
    oh thanks! the thread is one of my friend's threads it is called pokeanimate shop and his name is itsover9000 just look on the friends list (mine) and i have like 4 orders so i cant talk much lol
  9. 诶伊艾诶豆诶维伊
    January 3rd, 2010 12:21 PM
    profile pic my profile pic thingy the picture at the top of my profile.
  10. 诶伊艾诶豆诶维伊
    January 3rd, 2010 12:00 PM
    k its there. that was really fun too! sorry about the line....it moves a little. hey you should go to the thread i was talking about and tell them i made it please? if you tell them mabye they will let me be on the animation team yay! :D im getting good at this. ^-^
  11. 诶伊艾诶豆诶维伊
    January 3rd, 2010 11:57 AM
    its done ill post it on my profile pic. ^-^ your welcome. tell me if you want it bigger or to add anything.
  12. 诶伊艾诶豆诶维伊
    January 3rd, 2010 11:34 AM
    you're welcome. actually i'll make yours first because it sounds challenging and fun! hold on.....i need the sheet. ill get it on the resource. ill be done in like...15 minutes 5 to make the background and get the sheet for jolteon and 10 to make the thing and put it on the animation website and then ill post it on here. (ill put it on the thread or my profile pic because sometimes the computer dosent let me post it) and then ill delete it once you have it so its all yours! starting NOW!
  13. 诶伊艾诶豆诶维伊
    January 3rd, 2010 11:27 AM
    ok ^-^ ill get to it after i make someone's nidoking. haha this is fun! also if you wanted it done quicker (since i have 2 requests) you should go to itsover9000's thread the pokeaniamte shop. but i think i can do it. i just need to ask for the pokemon sheets. it'll be done in about......(since i need to make the background) 20 minutes? it takes about ten minutes to do one. glad you asked. ^-^ anyway ill get to it.
  14. 诶伊艾诶豆诶维伊
    January 3rd, 2010 10:00 AM
    spec? or just the game. and btw i am a beggining spriter and animater. i can make you one. want one? choose a pokemon an action and a abckground. lemme guess.....tennis field? playing tennis? LOL ok you choose what you want it to look like,
  15. 诶伊艾诶豆诶维伊
    December 25th, 2009 9:03 PM
    hey i like tennis too! (despite the fact im not very good at it) lol

About Me

  • About Tennis_Lion818
    I am a random person in life and on the internet. I am kind of shy, but other than that I am a normal teen that hates school and all types of assaignments. I love to read manga when my parants don't tell me to get off the computer and I love playing DS games.
    Firstly, pokemon! Then anime, manga, reading, games, and tennis. Love pokemon, one of the best mangas ever!
    Female ♀
    Favorite Pokémon
    Eevee, Togepi, Clefa, Ninetails, Charizard, Chikorita, Charmander, Cyndaquil, Pikachu


Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: April 11th, 2010 8:56 AM
  • Join Date: May 27th, 2009
  • Referrals: 0


Showing Friends 1 to 20 of 43

All times are UTC -8. The time now is 9:32 PM.