Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page Ilitsa's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



Ilitsa Ilitsa is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 108
  1. crystal286
    August 26th, 2010 7:50 PM
    crystal286

    Wanna join my dawn fan club?

  2. Kishijoten
    August 1st, 2010 8:30 PM
    Kishijoten

    Oh geez! Its been awhile, where have u been D: come back ;_;

  3. Kishijoten
    April 8th, 2010 5:15 AM
    Kishijoten

    Amazing : D. Doe's it take long?.
    It's going great :3. You?.

  4. Kishijoten
    April 7th, 2010 8:11 PM
    Kishijoten

    The computer : D? Cuz that's quit impressive.

  5. Kishijoten
    April 7th, 2010 5:10 AM
    Kishijoten

    Oh yay. So what kind of computer didya buy?.

  6. Kishijoten
    April 5th, 2010 4:33 PM
    Kishijoten

    Ohh that sucks D: well, if u pay it, wldn't u get internet acess again?.

  7. Kishijoten
    April 2nd, 2010 7:28 AM
    Kishijoten

    Aw that sucks D: why not?.

  8. Kishijoten
    February 10th, 2010 2:47 PM
    Kishijoten

    Heyy!, where have u been? :O?.

  9. ~Trebuh~
    January 10th, 2010 5:53 AM
    ~Trebuh~

    Wow same here, my Pc crashed,its not yet fixed until now.Lol Thanks Take Care :D

  10. Midian Kurono
    January 9th, 2010 6:30 PM
    Midian Kurono

    I iz on ur profilez. Invadin u wid spamz <3

    Love your mistress and wife
    ~Midian

  11. Piplup-Trainer
    January 8th, 2010 5:10 PM
    Piplup-Trainer

    Okay, got the two shiny Mews for you (both).
    When you see me online then VM me and we`ll do the trade, ok?

  12. Piplup-Trainer
    January 8th, 2010 4:44 AM
    Piplup-Trainer

    No problem
    But first of all I have to find a cloner :D

  13. xMiZx
    January 5th, 2010 5:52 PM
    xMiZx

    Hey Ilitsa. How's it going?

  14. Piplup-Trainer
    January 5th, 2010 5:51 PM
    Piplup-Trainer

    You want a aura mew?
    I can give you a clone of a shiny mew if you want (yep, it`s colour is blue and the trainer name is MYSTRY - guess that`s an event/special one).

  15. Kishijoten
    January 3rd, 2010 12:04 PM
    Kishijoten

    Hey girl what's up?. :3!.

About Me

  • About Ilitsa
    Interests
    Aura Mew, I want it sooo bad >.<
    Gender
    Female ♀
    Nature
    Quirky
    Favorite Pokémon
    Umbreon, Charmander

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: August 5th, 2013 10:05 AM
  • Join Date: December 8th, 2009
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 10

All times are GMT -8. The time now is 11:07 PM.