Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page Snooki Polizzi's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



Snooki Polizzi's Profile Picture

Snooki Polizzi Snooki Polizzi is offline

I'm no guido. I'm a guidette.

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 44
  1. Exile
    September 4th, 2011 03:37 PM
    Exile
    Hay good lookin.
  2. AceDragonite
    August 17th, 2010 01:14 PM
    AceDragonite
    obviously your not snooki since your about me thing says "Fist Bumping" not fist pumping, wannabe.
  3. NarutoActor
    August 12th, 2010 02:49 PM
    NarutoActor
    I can kick your arse'.
  4. Heart's Soul
    August 12th, 2010 06:44 AM
    Heart's Soul
    Get out and never come back before you get permanently banned by the mods.
  5. DavidChristopher,
    August 11th, 2010 05:21 PM
    DavidChristopher,
    Your favourite unknown guido.
  6. <~F.M.P~>
    August 11th, 2010 01:00 PM
    <~F.M.P~>
    Lmao, Says the Nerd "Chick" with the decked out crazy looking profile with women more than likely cuter than herself lol...That is...IF you're a girl because I've seen some gender things going on here, soooo lol

    But Hey, Thanks Glad you think My profile's decked out lol.
  7. Snooki Polizzi
    August 10th, 2010 11:33 PM
    Snooki Polizzi
    I am the best ***** in this joint, you all fail compared to me.
  8. <~F.M.P~>
    August 10th, 2010 09:42 PM
    <~F.M.P~>
    lol You have like no life and you have like no life

    Wanna keep going? I could have some fun with this.
  9. DavidChristopher,
    August 10th, 2010 08:52 PM
    DavidChristopher,
    hows dem dill pickles treating ya?
  10. Heart's Soul
    August 10th, 2010 07:09 AM
    Heart's Soul
    It's not like I care. Troll.
  11. GFA
    August 10th, 2010 05:06 AM
    GFA
    Whatever.
  12. seeker
    August 9th, 2010 07:39 PM
    seeker
    FYI, it's fist pumping not bumping. Just a minor detail you probably should get ironed out.
  13. Chibi Robo
    August 9th, 2010 07:10 PM
    Chibi Robo
    Thats what I was going for <3
  14. Yuoaman
    August 9th, 2010 07:03 PM
    Yuoaman
    orly?

    I guess I'll have to start infracting people for no reason so I can convince the rest of the staff.
  15. Team Fail
    August 9th, 2010 06:57 PM
    Team Fail
    Ummmmm.... What?

About Me

  • About Snooki Polizzi
    Biography
    my name is snooki, you know i love tanning, you can never get enough orange! I'm looking for a man, ye'know, a nice gorilla juicehead.

    i love being the center of attention, don't be jealous cuz you ain't me. I'm a fun girl, but not the kind you'd wanna take home to mama, just PM me for a hookup.
    Interests
    what I do in my spare time: Go to the clubs, go tanning (I love radiation!), fist bumping, gorilla juiceheads, guidos, fight.

    ye'know, latley i've been goin to the gym and such cuz spring breaks comin up and dats when all the juiceheads are showin up and i gotta look my best for dem.
    Location
    the shore, duh!
    Gender
    Female ♀
    Occupation
    proffesional guidette
    Nature
    Naughty
    Favorite Pokémon
    ye'know i love me some machamp, hes a real gorilla juicehead, mmmh.
  • Signature
    ye'know i love me some gorilla juiceheads!

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Join Date: March 27th, 2010
  • Referrals: 0

All times are UTC -8. The time now is 07:42 PM.