< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Members List flamemaster's Profile


flamemaster flamemaster is offline

No school like the old school

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 36
  1. ProdigyX
    September 13th, 2011 10:16 PM
    ok ill test it out and i started 9 weeks ago lol
  2. ProdigyX
    September 11th, 2011 11:59 PM
    Sup dude, after like a week and a half it died off so did my motivation to work on my game :/ sucks lol good luck with school dude ! ive been at school for the past 9 weeks without a break so far and my breaks are only two weeks hahaha ! :D
  3. ProdigyX
    August 6th, 2011 4:42 PM
    hahahaha well, when i was in italy a few weeks ago i switched channels and i saw the nero and bianco one on! and i watched it even tho it was in italian (Black and white)
  4. flamemaster
    August 1st, 2011 1:11 PM
  5. TheMarkCrafter
    July 30th, 2011 4:19 AM
    People say your story at Shining Orbs is boring.
  6. Minezumi
    July 29th, 2011 2:30 PM
    Leave him alone. He just wants to make a game, like everyone else. You guys just keep putting him down because his isn't as good as the others.
  7. flamemaster
    July 9th, 2011 1:26 PM
    just got back from vacation.
  8. nickchaosking11
    June 9th, 2011 12:23 PM
  9. ProdigyX
    June 8th, 2011 11:32 PM
    his a big retard
  10. seeker
    June 2nd, 2011 4:19 PM
    I think you could slow it down a bit :3
  11. Exile
    May 16th, 2011 10:40 AM
    Nah, it's the smogon create-a-Pokemon. You can read more about it here.
  12. tnguye3
    May 14th, 2011 3:32 PM
    I see, well then good luck for both of us.
    And good luck on ur hack/game, and I'm looking forward to ur new thread.
  13. tnguye3
    May 11th, 2011 7:19 AM
    Wow, math is prolly my worst subject lol, and I hate it (actually that depends on the teacher) but the last teacher I had was a total ***** lol.
    In any case, how's ur hak doing? I'ma still yet to do the imp/jester fakemon... xD
  14. tnguye3
    May 10th, 2011 12:02 PM
    nice, my final exam is on the 17th and once im done, im gona get sooo wasted.
    then i'll get back to spriting and stuff.
    i also bought Pokemon Black, and will fully enjoy it when i have free time. Cause currently playing from time to time is not so fun. xD
    Currently my papers were so so with the exception with the final Geog paper which was a disaster cause i didn't understand the questions...and geography is my forte AHHHH!!!

    How'd urs go?
  15. tnguye3
    May 9th, 2011 12:12 AM
    pretty good, just stressed with the next exam.
    How bout you?

About Me

  • About flamemaster
    making games, i'm currently making three, pokemon armada, darkness, and ninjabox
    Male ♂
    Favorite Pokémon
  • Signature
    Kickin it, old school
    Grass - Fire - Water
    Who will you choose?


Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: August 3rd, 2013 5:10 PM
  • Join Date: April 25th, 2010
  • Referrals: 0


Showing Friends 1 to 10 of 10


Emblem Showcase - 2 Total
PCX Gaming Attendant
You celebrated PC's 10th anniversary by gaming for a day! Thanks for playing! [PCX Gaming Event]
Awarded: November 17th, 2012 8:01 PM
Fabulous Skyper
It was a great honor to have you at the GTX Skype Central! Thanks for celebrating PC's 10th Anniversary with us!
Awarded: November 18th, 2012 5:49 AM

  All times are GMT -8. The time now is 1:09 AM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top