< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Members List ichuesther's Profile


ichuesther's Profile Picture

ichuesther ichuesther is offline

The girl with the Charizard.

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 12 of 12
  1. Decyfer
    June 3rd, 2010 9:52 PM
    lol, alright. :)
  2. Decyfer
    June 2nd, 2010 7:19 PM
    Maybe I can help you a little? I can transfer you some pokemon that you might not have. I've seen 379 and and own 240 Pokemon, uhh but you probably own more... hm, Do you need a Gible or a Riolu? Just name some and I'll try my best to help out.
  3. Kon~
    June 2nd, 2010 2:47 PM
    I've... never actually seen the anime ^^;;

    It wasn't shown where I live, and I've not been able to find it online. But the manga made me cry!
  4. Kon~
    June 1st, 2010 5:22 AM
    hi! Yeah, I live and breathe it :D:D:D
    It's great to meet another fan of it!
  5. Decyfer
    May 31st, 2010 10:10 PM
    So, hows completing the pokedex coming along? and sorry for not replying quick enough. mannn im sooo pumped for the black & white versions, have to wait a whole year to purchase it ugh the waiting is killing me
  6. Decyfer
    May 12th, 2010 8:00 PM
    completing the pokedex? wouldn't that be SUPER difficult? And Migrating pokemon is awesome! its nice have some of my old pokemon over to my Soul Silver. that's how beat Red when I first battled him with my level 100 Blaziken. I guess I Kinda cheated which I kinda feel guilty about lol... and sure just let me know when your ready if you want to trade or battle, which I'm pretty sure you'll forget anyway.
  7. Decyfer
    May 7th, 2010 8:32 PM
    It took me about a week to finish the game. The only thing that I haven't done are the Celebi/Giovanni and Arceus events, which sucks because in order for me to unlocked them I need to have both of those legendary pokemon in the game, so, yeah. it blows. Is there a Pokemon that you don't have? maybe we can trade or battle if your interested.
  8. Decyfer
    May 6th, 2010 7:33 PM
    LUCKY! Ive never been to a carnival before :/
    and you play the games too, huh? Cool! I'm currently playing Soul Silver which is a awesome remake, much better than the original. Which one are you playing now?
  9. Decyfer
    May 6th, 2010 4:14 PM
    yeah! Charmander was the first Pokemon card ive ever own! I found it outside my house wondering what the hell it was and, thought it looked cool to keep, but that was back when I was 10 years old. Hes the main reason why I started collecting Pokemon junk and becoming a obsessive fan back in the day, but enough of this I've said to much. lol
  10. Decyfer
    May 5th, 2010 9:11 PM
    hehe, no problem I just like a girl who likes Charizard's as their favorite Pokemon, plus your signature kicks ass! I couldn't help but to laugh!
  11. pokemonplatinumlover
    April 28th, 2010 4:34 PM
    I had a random encounter... but there is a shiny gyarados, you got that guy, right? Well in D/P/PT you can use pokeradar look it up on youtube
  12. Kauai
    April 26th, 2010 5:13 PM
    The great frozen north! LOL! ;D XD

About Me

  • About ichuesther
    Well, Hi. I'm Esther. Full-blooded Korean.
    I'm obsessed with Charizard ;D

    Please don't be afraid to comment/message or ask me about stuff.
    I DO make a lot of online friends and I hope I can do so on this site, too.


    A new blog appeared and I fell in love.
    I paint, draw, write, and play video games.
    I'm also a dancer. Hip hop is my life.
    Female ♀
    Favorite Pokémon
  • Signature
    "What happened to all your Pokemon cards?"
    "I traded them."
    "All of them? For what?"
    "For Charizard."


Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: June 13th, 2011 1:19 PM
  • Join Date: April 26th, 2010
  • Referrals: 0


Showing Friends 1 to 2 of 2

  All times are GMT -8. The time now is 4:23 PM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top