Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page Katsu Koneko's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



Katsu Koneko's Profile Picture

Katsu Koneko Katsu Koneko is offline

明日がある

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 29
  1. Ash
    3 Weeks Ago 02:06 PM
    Ash
    Why hello there~ ♥ :D
  2. Drew
    April 26th, 2009 08:38 AM
    Drew
    rofl XD Thanks.

    & Geez.. yeah, people can get that way. ~__~

    Kohei? I have a feeling he'll be in it again eventually, but I don't keep up with DP really, so I wouldn't know for sometime if he was. xD; -sigh-
  3. Drew
    April 25th, 2009 09:59 PM
    Drew
    D: Yeah, I know right?

    & Kohei is awesome in that creepy way. XD
  4. Drew
    April 24th, 2009 09:44 PM
    Drew
    Yes, Serebii does have good Shipping threads. :3

    Ours are like.. grouped into one thread, so it starts fight all the time. >_o

    & Totally. J was awesome. xD So is Shinji. >w>
  5. Drew
    April 24th, 2009 03:15 PM
    Drew
    Yeah, I know what you mean.. x_x but I still prefer this place over Serebii, or Bulbagarden.. D:

    & mmhm.. but talking about the old series is okay, its just that it bugs when people don't give anything past Orange Islands a try.
  6. Drew
    April 23rd, 2009 10:29 PM
    Drew
    There will always be people like that. D:

    I know they wanna get their opinion in, but if they hate it so much then they shouldn't go into that area.. xD;
  7. Drew
    April 23rd, 2009 12:51 PM
    Drew
    Oh? o.o What do you mean? Were people rude to you, or something? D:
  8. Drew
    April 22nd, 2009 11:08 PM
    Drew
    8D I know rite?

    I hadn't seen you online in quite a while. ; ;
  9. Sweet Speed
    December 27th, 2008 09:09 AM
    Sweet Speed
    That profile picture is kinda disturbing...
  10. machomuu
    September 20th, 2008 05:25 PM
    machomuu
    is that person in the profile pick you? It's a cute picture (and I'm not talking about the picture with Ash in the nude).
  11. MaJuSe
    September 12th, 2008 09:01 PM
    MaJuSe
    That would be totally awesome x3
  12. MaJuSe
    September 12th, 2008 01:11 PM
    MaJuSe
    Yup, less Haruhi/kyon more Yuki/Kyon :3
  13. MaJuSe
    September 12th, 2008 12:12 AM
    MaJuSe
    Finally SOMEBODY who agrees with me! ^x^ Haruhi is like, the devils assistant and Mikiru is too much for Kyon to handle. Yuki, well, she's awesome.
  14. Drew
    September 1st, 2008 10:24 PM
    Drew
    Omg... >>;

    Is your profile picture just a horribly well-done edit? xD
    I guess it has to be..
  15. foxkrystal

About Me

  • About Katsu Koneko
    Biography
    A dork that loves PokeAni and 07th Expansion too much.
    Interests
    Drawing, Editing AMVs, and going to conventions.
    Location
    California with the Pikachu
    Gender
    Female ♀
    Nature
    Gentle
    Also Known As
    Erika
    Favorite Pokémon
    Pikachu!
    Twitter
    nyavigates
  • Claims
    Bishies
    Satoshi
    Keiichi Maebara
    Hayate Ayasaki
    Series
    Welcome to the NHK
    Pairings
    Pikashipping and Keiichi/Rika
  • Signature
    "Don’t worry…I will protect the cat."

    "I want to save Pikachu."
    With that strong feeling in his heart,
    Satoshi raced on through the rain.
    ~ DP001 Clip Show


    My Animelist
    My Deviantart
    My Youtube
    My Tumblr

    "…I don’t want a future without you in it, Rika-chan."

    Banner - Keiichi Maebara x Rika furude {Higurashi}

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 2 Weeks Ago 03:26 PM
  • Join Date: January 16th, 2006
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 15 of 15

Contact Info

Instant Messaging
Send an Instant Message to Katsu Koneko Using...
Gaming Information
Steam Network User ID: epikaa
This Page
http://www.pokecommunity.com/member.php?u=21242

All times are UTC -8. The time now is 11:54 PM.