Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page HUNTERX0's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



HUNTERX0's Profile Picture

HUNTERX0 HUNTERX0 is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 42
  1. Folly~
    September 25th, 2011 07:02 AM
    Folly~
    I miss ya. T~T
  2. 1UpedAngel
    September 2nd, 2011 03:14 PM
    1UpedAngel
    lol yeah, hmm........maybe try getting on 1-2 hours earlier if possible for our battle then.
  3. snowman4686
    September 2nd, 2011 07:44 AM
    snowman4686
    i got a Zekrom if you want one (saw your quick trade thread)
  4. 1UpedAngel
    September 1st, 2011 03:35 PM
    1UpedAngel
    Actually, now that I look at what time's we're on, we may not be able to battle, as sleep is good.
  5. Folly~
    September 1st, 2011 03:24 PM
    Folly~
    Bahaha, okay. Well, since I'm in school now, (started on Tuesday) I'll talk to you Friday night if possible. :3
  6. Folly~
    August 30th, 2011 08:36 PM
    Folly~
    Heyyyy, sorry I missed you. T~T
  7. 1UpedAngel
    August 30th, 2011 04:20 PM
    1UpedAngel
    When your back on. Just be prepared in-case my Wi-Fi's like "Lol I troll u!!!!"
  8. Folly~
    August 28th, 2011 10:08 PM
    Folly~
    Haha, yeah.

    Alright, well, Sweet Dreams. See ya tomorrow. =)
  9. Folly~
    August 28th, 2011 10:01 PM
    Folly~
    Ooooooh, nice.

    IKR? The stuff is awesome.
  10. Folly~
    August 28th, 2011 09:56 PM
    Folly~
    I agree, especially since I love the winter and snow.

    Yeah, but I mean, if you're like 17 or something, I can understand your voice being as deep as it was.
  11. HUNTERX0
    August 28th, 2011 09:54 PM
    HUNTERX0
    .
  12. Folly~
    August 28th, 2011 09:48 PM
    Folly~
    Haha, nice. XD My voice is deep, considering I'm 14.

    Yeah, it sucks that it's already almost over.... =(
  13. Folly~
    August 28th, 2011 09:39 PM
    Folly~
    I didn't say you sound like a telephone. XDDD But your voice was kinda deep. O_O

    Meh, I'm okay. Up a little late, but considering that it's still summer, I don't care. You? (Haha, it's fine. I need something to do anyway. =] )
  14. Folly~
    August 28th, 2011 09:28 PM
    Folly~
    Oh, well that's good. Glad you're okay.

    Bahaha, you just talk. Like a phone. XD
  15. Folly~
    August 28th, 2011 09:20 PM
    Folly~
    Haha yeah, I hate those. I still have a bunch of mine to read, and I wouldn't have it close to done if it hadn't been for the hurricane. (Is in Maryland)

    Well, nothing really. (and if you're wondering why I pulled up VC, it was so that I could explain the whole levels not working thing)

About Me

  • About HUNTERX0
    Gender
    Female ♀

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: September 6th, 2011 07:57 PM
  • Join Date: August 16th, 2011
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 1 of 1

All times are UTC -8. The time now is 04:27 PM.