Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page Melves's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



Melves Melves is offline

up in the air.

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 33
  1. Shining Raichu
    March 25th, 2012 07:51 AM
    Shining Raichu
    I guess in all the terribleness going on, you forgot this place existed or decided not to come back. I hope you remember one day and decide to venture back on! You are missed (mostly by me). I hope everything is looking a bit better for you now, in any case <3
  2. Shining Raichu
    January 21st, 2012 03:44 AM
    Shining Raichu
    Hey there Nick, I know you probably won't get this for a while but I just wanted you to know I'm thinking of you. I hope you're OK.
  3. Shining Raichu
    December 31st, 2011 02:51 PM
    Shining Raichu
    Oh my God, I am so sorry. I can't even imagine what you must be feeling - take as long as you need, we'll be here when you feel ready.

    I don't know what to say because nothing I could say would possibly be enough. I'm just so sorry <3
  4. Shining Raichu
    December 28th, 2011 03:44 PM
    Shining Raichu
    Nooooo Nick where did you go!
  5. Shining Raichu
    December 11th, 2011 06:49 AM
    Shining Raichu
    Yeah pretty much if you find someone you make friends with you just ask them if they wanna pair with you lol - then there's a thread in Other Trivia where you just copy/paste the list of pairings and then add yours to the bottom. The only reason they do that is to make an official record of it so that once you've been paired for a year they give you each the "Committed" emblem lol

    And yes we are the hottest online community ever to exist, I'm not sure why we haven't been featured in The National Enquirer yet... they won't take my calls :/

    Oh and for Christmas, since you can't decide who you wanna spend the day with, I recommend you go with the people who need you the most. Surefire way to solve it. xD
  6. Shining Raichu
    December 9th, 2011 02:55 PM
    Shining Raichu
    Noes! Is there no way you can fit both your friends and your other friend in on Christmas Day?

    Oh yeah haha people do group pairings sometimes. I was in one of those until recently when it dissolved under some bad circumstances

    PANCAKES WITH CHOCOLATE AND HONEY? That sounds so delicious it loops back around to gross!
  7. Shining Raichu
    December 9th, 2011 04:00 AM
    Shining Raichu
    AWESOME! NOW YOU CAN HAVE A DECENT CHRISTMAS!

    Yes, a little known secret is we kill the ugly ones to keep our prettiness rating up. You have passed the test and you may keep your life!

    OKAY. Firstly, it's spelt BOLOGNA. But anyway, pairs are pretty much just a PC thing lol - it's just an unofficial fun thing that doesn't really mean anything. You get yourself a "pair" and idk, I guess it's sort of like they're your partner. Sometimes, the pairs indicate a romantic relationship (either online or offline) but more often than not pairs are just friends lol.
  8. Shining Raichu
    December 8th, 2011 09:08 PM
    Shining Raichu
    Well if you have to do a study group on Christmas, at the very least take a fruit cake and eat it with your friends

    CONGRATULATIONS! YOU ARE OFFICIALLY IN THE CLUB OF PEOPLE WHO CAN POST PICTURES!!

    Also just saw your picture in the pic thread... there's something about PC, we are just overall the most attractive online community ever.
  9. Shining Raichu
    December 8th, 2011 05:22 AM
    Shining Raichu
    Yay! I'm glad to hear you're feeling better. Your 21st must have knocked you around a fair bit lol.

    You should come on PC for Christmas, I think the time difference means I'll be around to celebrate with you!! Blow off studying for the day, that's just ridiculous

    And yes, the blue italicised members! If you become one of them I think you get way more flexibility with designing your profile lol - and thank you Nica made mine!

    EDIT: Lol look at me, expecting you to know who Nica is already. Nica = Forever XD
  10. Shining Raichu
    December 6th, 2011 05:27 AM
    Shining Raichu
    You shouldn't be sitting on a computer if your head and eyes hurt! You should go lay down or something, get some rest!

    I'm a Christmas nut haha, I love it and everything about it. It sucks that your Christmas is going to be bad though it would have been nice for at least one of your brothers to stay behind and celebrate Christmas with you lol.

    And yes, my avatar was the Raichu! My avatars can be 170x170 because I'm a Tier 6 supporter and that's one of the special privileges you buy - and yeah it is an awesome avatar. Every piece of graphical work you see on my posts or on my profile is made by somebody else haha - don't be fooled into thinking I have any skill whatsoever
  11. Shining Raichu
    December 6th, 2011 05:01 AM
    Shining Raichu
    I know what it's like to feel like you're the only sane one in a group of nutcases

    Aww, you're sick?! Is it actual sickness or just lingering hangover? lol. Uhh, my day was fine. I went Christmas shopping and now I'm just trying to write a blog lol - it started out well but now it's going south

    As for your sig, get someone to make one for you. There's a whole graphics department here who can whip up a storm! XD

    I just changed my sig and avatar for the first time in months... and that's only for Christmas, I'm pretty sure once Christmas is over it'll be back to how it was lol
  12. Shining Raichu
    December 5th, 2011 10:58 PM
    Shining Raichu
    I must hear this accent at some point. It sounds like a fascinating hybrid haha.

    Holy crap, that's certainly an explosive way to end the night! Do they get into fights with random people often? Haha sounds like a good night overall, at the very least you had fun!

    Mine was pretty boring. I just went to dinner with some of my friends lol, I was home by 11. I had fun though, I would've been uncomfortable out drinking and partying lol.

    Also, I see you got yourself an avatar! Idk why this was worth mentioning, but I saw your VM and was like "ooh avatar!" lol
  13. Squirrel
    December 5th, 2011 09:31 AM
    Squirrel
    Hmm, I think that's a symptom of a mental condition :s You should get it checked out ^^

    Ohhh nice! As long as you promise not to harm any squirrels I'll allow it. Make sure you save me some cake!
  14. Squirrel
    December 5th, 2011 08:31 AM
    Squirrel
    Ohhh, hope it was good! Did you have cake? Was it shaped like a squirrel? Did you cut into it? STOP HURTING SQUIRRELS. :(

    *cough* Anyhow... What drawings? o.o
  15. Squirrel
    December 5th, 2011 08:01 AM
    Squirrel
    Oo wow it's your birthday? :o Happy birthday dude/dudette! May it be a fluffy filled day. ^^

About Me

  • About Melves
    Biography
    i still wonder when phineas and ferb will return to school.

    i just put my hands up in the effing air like i just don't effing care.

    my name is nick.
    Gender
    Male ♂
    Nature
    Quirky

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: December 31st, 2011 04:34 AM
  • Join Date: December 3rd, 2011
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 2 of 2

All times are UTC -8. The time now is 04:43 AM.