Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page Turn-it's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



Turn-it's Profile Picture
Community Supporter

Turn-it Turn-it is offline

Coordinator/Elite Trainer

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 69
  1. Hikamaru
    November 29th, 2012 02:15 AM
    Hikamaru
    This is the first time I saw you since October.

    And that 4 on my Supporter userbar is now a 5.
  2. Hikamaru
    October 19th, 2012 06:14 AM
    Hikamaru
    I'm a Tier 4, which basically means I get all the features you have but I also get extra PM space.
  3. Hikamaru
    October 19th, 2012 06:02 AM
    Hikamaru
    Now I see why you strayed off, to avoid B2/W2 spoilers.

    But yeah, I celebrated my 20th birthday recently and became a PC Supporter, however I'm a tier above you. In fact, here's my opening blog entry which explains how I got my supportership: http://www.pokecommunity.com/blog.php?bt=80723
  4. Hikamaru
    October 18th, 2012 04:38 PM
    Hikamaru
    You're back? And I'm a supporter now!
  5. TheFattestSnorlax
    August 6th, 2012 06:08 PM
    TheFattestSnorlax
    Where the heck have you gone...
  6. PlatinumDude
    May 16th, 2012 05:28 PM
    PlatinumDude
    Hey Happy Birthday.
  7. TheFallenUmbreon
    May 16th, 2012 03:25 PM
    TheFallenUmbreon
    Happy B-Day Turn-In!
  8. SS01
    May 16th, 2012 01:08 PM
    SS01
    Happy birthday :D :D
  9. BRS
    May 16th, 2012 04:48 AM
    BRS
    YES~! DOUBLE BIRTHDAY~~!! ^o^ HAPPY BIRTHDAY :D
  10. Squirrel
    May 16th, 2012 03:32 AM
    Squirrel
    Hey dude, happy birthday!
  11. Hikamaru
    May 16th, 2012 12:44 AM
    Hikamaru
    Try and ask a staff member, they might know.
  12. Hikamaru
    May 16th, 2012 12:35 AM
    Hikamaru
    Happy Birthday!
  13. saul800
    April 23rd, 2012 04:51 PM
    saul800
    Hi I just became a member
  14. HeracrossIsBoss
    April 23rd, 2012 01:45 PM
    HeracrossIsBoss
    Got my team ready atm if you wanna battle pm me =]
  15. ShadowE
    April 22nd, 2012 09:53 PM
    ShadowE
    Yeah... it takes a lot of time...

About Me

  • About Turn-it
    Biography
    I like pokemon. I have pearl, platinum, soul silver, white and spin offs I have explorers of the sky, pokemon rumble, and pokemon ranch! I'm pretty experienced in pokemon but I'm not the type to brag....kinda too lazy for it. OH and I'm super lazy! lol one of my traits can't help it.
    Interests
    I like basketball, gaming, sleeping, relaxing...things of that nature.
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    Breeding
    Nature
    Relaxed
    Favorite Pokémon
    Shiny Espeon/end
  • Claims
    Pokémon
    Espeon

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: December 4th, 2012 08:21 AM
  • Join Date: April 8th, 2012
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 13 of 13

Emblems

Emblem Showcase - 4 Total
  Emblem
Community supporter
These helpful members donate their money to help make PC a better place.
Awarded: April 9th, 2012 11:52 PM
It's Your Birthday!
And it’s the first one you’ve celebrated with us! Here’s to many more.
Awarded: May 16th, 2012 12:54 AM
It's Your Birthday!
And it’s the first one you’ve celebrated with us! Here’s to many more.
Awarded: May 16th, 2012 11:50 AM
I ASKED TO BE A MOD
How do I become a moderator?
Awarded: May 16th, 2012 11:50 AM

Blog

View Turn-it's BlogRecent Entries
Latest Blog Entry

Posted May 16th, 2012 at 11:12 AM by Turn-it Comments 6
Posted inUncategorized
Well today is my birthday! Yep I'm getting old as crap. Good thing about me though is that I still look young! #winning. On another note, now I can go to the grown and sexy clubs awesomeness! So how did I start my morning out? By messing up my surprise that my wife set up for me! lol She had my presents set up on the bed for when I wake up but I'm so programed for work that I reached for the alarm and got up and began my morning ritual for preparing for work. Lucky me! After I came out of...

Posted April 17th, 2012 at 09:54 PM by Turn-it Comments 6
Posted inUncategorized
I want to be well rounded in a lot of things I do, so I'm going to try to give this blog thing a shot! I think I'll blog about my pokemon exploits throughout my normal day! :D stay tuned!
Recent Comments
happy birthday! lots...
Posted May 16th, 2012 at 04:54 PM by Alli Alli is offline
Awww, very glad to hear...
Posted May 16th, 2012 at 04:30 PM by Kyoko Kyoko is offline
Happy Birthday! :D Glad...
Posted May 16th, 2012 at 01:42 PM by Manila Luzon Manila Luzon is offline
Haha oh wow, sounds...
Posted May 16th, 2012 at 01:00 PM by Squirrel Squirrel is offline
aww haha, happy birthday!...
Posted May 16th, 2012 at 12:55 PM by Yoshikko Yoshikko is offline

All times are UTC -8. The time now is 02:21 PM.