The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page LightningShy's Profile
Sign Up Rules/FAQ Daily Battle Blogs Mark Forums Read


LightningShy's Profile Picture

LightningShy LightningShy is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 26
  1. Avishka
    September 19th, 2012 2:56 AM
    Avishka
    HAPPY BDAY!!
  2. Quto
    September 16th, 2012 7:55 PM
    Quto
    Where did you disappear to on E&S?
    You plan to leave?
  3. danaxe
    August 31st, 2012 9:54 AM
    danaxe
    hey you like absol.
    then join the absol fanclub
    you will be co-leader
    freind request!
  4. Avishka
    August 24th, 2012 3:36 AM
    Avishka
    yup he is just fantastic and his singing........ xD xD
  5. Teh Blazer
    August 15th, 2012 12:31 PM
    Teh Blazer
    Yes! I have another friend now!
  6. Avishka
    August 15th, 2012 6:18 AM
    Avishka
    yup they make the show very very funny
    gajeel is also quite funny
    Spoiler:

    xD xD
  7. Avishka
    August 13th, 2012 3:22 AM
    Avishka
    lol
    all the main characters are very silly and amusing
  8. Teh Blazer
    August 13th, 2012 12:06 AM
    Teh Blazer
    Soo... I guess... wanna be friends (hope that doesn't sound creepy or anything)?
  9. Avishka
    August 12th, 2012 9:44 AM
    Avishka
    yup lol
    but natsu is also one
  10. Avishka
    August 12th, 2012 12:33 AM
    Avishka
    me tooo
    Whenever I see it i always lol xD xD xD
  11. Avishka
    August 9th, 2012 3:36 AM
    Avishka
    lmao

    XD XD
  12. Teh Blazer
    August 7th, 2012 3:51 PM
    Teh Blazer
    You are my hero. I wish I could do that but i just never find the time. How long does it take you?
  13. Avishka
    August 7th, 2012 3:33 AM
    Avishka
    gottta agree about lucy's humor espically when happy and natsu come to her house :cer_laugh: :cer_laugh:
  14. Teh Blazer
    August 6th, 2012 11:03 PM
    Teh Blazer
    You do that for every person?! Every day?! That must take forever!
  15. Satan.EXE
    August 6th, 2012 8:56 AM
    Satan.EXE
    Page stalker! Hi!

About Me

  • About LightningShy
    Biography
    [Insert witty bio about myself here]
    Interests
    Violin, video games, you know. The works.
    Location
    Oregon, US
    Gender
    Female ♀
    Occupation
    I waaasss a Pokemon Master.. Until I took a sparrow to the knee. (Yeah, I really did just say that.)
    Nature
    Brave
    Also Known As
    Autumn
    Favorite Pokémon
    Absol for sure.

    But I like Pidgeot and Charizard and Lugia and Suicune and Glacieon and yeah. I like I lot of pokemon.
  • Signature
    Outside of the Pokemon world, my interests include:

    Drawing[http://hatehatersmadly.deviantart.com/], and... Reading/watching a ton of Fairy Tail.




Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: July 17th, 2014 9:39 AM
  • Join Date: August 3rd, 2012
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 2 of 2

Contact Info

Instant Messaging
Send an Instant Message to LightningShy Using...
Gaming Information
Playstation Network ID: Hatehatersmadly
This Page
http://www.pokecommunity.com/member.php?u=339299

All times are GMT -8. The time now is 11:13 PM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2016 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2016 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.

Acknowledgements
Use of PokéCommunity Assets
vB Optimise by DragonByte Technologies Ltd © 2016.