Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page Mew's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



Mew's Profile Picture

Mew Mew is offline

The New Species Pokémon - mostly inactive

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 54
  1. Sheep
    March 20th, 2015 07:20 AM
    Sheep
    Happy birthday. <3
  2. Nurse Joy
    May 19th, 2014 08:28 PM
    Nurse Joy
    I just have to tell you that this made me lol xD
  3. Shiny Quagsire
    May 18th, 2014 07:49 AM
    Shiny Quagsire
    *Graciously receives cake*
  4. -Mew-
    May 7th, 2014 04:12 PM
    -Mew-
    Yup! Kinda cool :3
  5. -Mew-
    May 7th, 2014 05:44 AM
    -Mew-
    Oh my, I just realised something lol. We joined on the exact same date but you did the year before!
  6. -Mew-
    April 27th, 2014 04:56 PM
    -Mew-
    Ohhh, thanks!
  7. Sheep
    April 27th, 2014 10:27 AM
    Sheep
    thanks much~ :D
  8. -Mew-
    April 27th, 2014 03:54 AM
    -Mew-
    Are you on here via iPad? If so how do you upload gifs to your sig? I'm having extreme difficulties...
  9. -Mew-
    April 24th, 2014 06:19 PM
    -Mew-
    Not bad, there is a Minecraft Hunger Games that came out which looks pretty awesome! A few updates and it will become a really nice game. lol at me trying to keep this conversation going.
  10. -Mew-
    April 24th, 2014 07:29 AM
    -Mew-
    Hmm interested in Minecraft and Classic Sonic games I see... Same! Haha what do you play those on?
  11. -Mew-
    April 24th, 2014 07:08 AM
    -Mew-
    That's good lol
  12. -Mew-
    April 23rd, 2014 07:33 PM
    -Mew-
    Yay! :D hows it going, Mew?
  13. -Mew-
    April 22nd, 2014 05:32 PM
    -Mew-
    Nooooo! I don't like mew clones
  14. Koishi Komeiji
    April 22nd, 2014 07:28 AM
    Koishi Komeiji
    It happens :p

    you're still invited to the afterparty, if you know what I mean x)
  15. -Mew-
    April 21st, 2014 07:35 PM
    -Mew-
    Hey Mew! I'm Mew lol

About Me

  • About Mew
    Biography
    Hey! My name's Red the Mew, but I go by "Mew" here.
    I haven't been here in a while!
    Anyways, I hack Super Mario World and write fanfics.
    Interests
    ROM hacking, etc.
    Location
    Under the truck
    Gender
    Other
    Occupation
    Super Mario World modding
    Nature
    Brave
    Also Known As
    Red the Mew
    Favorite Pokémon
    Keldeo
    Club Memberships
    Gen 1 Fan Club
    ORAS In-Game Name
    Macoy
    X&Y In-Game Name
    Macoy
  • Signature
    ~♪~ Keep your heart pure! | The New Species Pokémon ~♪~











    Mew

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 2 Days Ago 06:33 PM
  • Join Date: April 20th, 2013
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 6 of 6

Emblems

Emblem Showcase - 1 Total
  Emblem
Website Nominator
You've taken the time to nominate a website in one of the WotQ contests over at T&I; due to your effort, here is an emblem!
Awarded: September 1st, 2014 01:54 PM

All times are UTC -8. The time now is 06:40 AM.