Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page Dedenne1's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



Dedenne1's Profile Picture
Community Supporter

Dedenne1 Dedenne1 is offline

But whyz?

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 971
  1. JatinGupta
    2 Hours Ago 12:47 AM
    JatinGupta
    I like Your Signature(as Dedenne Pokemon is looking much cuter in the signature)
  2. Nakala Pri
    2 Hours Ago 12:45 AM
    Nakala Pri
    IM SICK BD

    never mind

    I HEALED

  3. Sopheria
    12 Hours Ago 02:49 PM
    Sopheria
    I know right? Things got pretty hectic with my new job and all, but now that I've settled gotten settled into the flow of it, I'll be on PC more often again

    Do you have any plans for your vacation? Or just relaxing?
  4. Sopheria
    1 Day Ago 06:08 PM
    Sopheria
    I'm back! How have you been?
  5. Wicked3DS
    3 Days Ago 01:20 PM
    Wicked3DS
    Awesome! I saw that was your problem and I hoped that was all. Good, we need some life in that place! :D
  6. Wicked3DS
    1 Week Ago 06:20 PM
    Wicked3DS
    Hey I noticed you haven't updated your clubs in a little while :O
  7. The Alchemyst
    1 Week Ago 02:19 AM
    The Alchemyst
    You must show me that hair sometime! And I'm sorry, I've been super busy lately with school and such. And thank you!!!!!! I totally forgot it was the time xD
  8. Nakala Pri
    2 Weeks Ago 07:44 PM
    Nakala Pri
    MWAHAHAHAHAHA
    I gotta go. I MIGHTTTTTTTTTTTTT see you tomorrow. But computers are horrible attrocious butts so no promeeses
    PEAS ARE LITTLE MOULDY POOPS
    >:^D

    BYEEEEEEEEEEEEEEEE
  9. Nakala Pri
    2 Weeks Ago 10:44 PM
    Nakala Pri
    AS MY FAAAAAAAAAAAAAAACE

    not for long

    Nah, hardly ever. WAGHHHHHHHHHHH

    could i PEAS have some more

    OMGOMGOMGLOLOLOLOL
  10. CureYoshiDarkness
    2 Weeks Ago 06:27 PM
    CureYoshiDarkness
    Thank ya. XD
  11. Dedenne1
  12. Nolafus
    2 Weeks Ago 11:16 AM
    Nolafus
    It's always a surprise when I see the characters for the first time, and then I see how the actors choose to portray them. Sometimes it's spot on, but other times the actor just goes too far with some of the lines and it's cringe worthy, haha.

    Hmm... that's a good question. I would probably like to see A Series of Unfortunate Events get a proper movie/tv series, since the one movie skipped ten books in the series in a rushed attempt to finish everything in one sitting. Although, I've heard it is getting its own series.

    Also, if we're both on right now, how about a few battles? I have an hour and a half before I have to get ready for work.
  13. Nolafus
    2 Weeks Ago 10:42 AM
    Nolafus
    I don't think I have ever read one, no. I'm sure it has happened before, but there's probably a reason why the book never got popular, haha.

    Yeah, but I don't think anyone wants to put in that kind of effort for something that might not turn out to be popular. You'd be surprised at how little character description is in the books. Most of it is made up by the reader, so everyone has their own image in their head.
  14. Lulu
    2 Weeks Ago 10:01 AM
    Lulu
    Thanks xD And I know it flies by xD

    At least I'll be with my fiance ^-^ he's finally gonna meet my mom >~<
  15. Archer99
    2 Weeks Ago 09:04 AM
    Archer99
    Oh, sure. And, I was thinking on doing that soon haha.

About Me

  • About Dedenne1
    Biography
    Im not great at intros haha but if ur looking to laugh or just for something fun to read well i guess my writing style is funny since its not exactly "great" haha. Also as if i havent said this enough here anything u wanna know feel free to vm me cause i just wanna talk its like the thing i do haha and im not socially awkward at all and i consider myself i pretty good conversationalist so ya drop me a message and we ll see where it takes us :3

    Lets start at the beginning... It was all dark and suddenly a pokeball came out of no where and..... This is stupid ok lets start again :3

    Alittle about myself i love pokemon and ive played since i was ummmm some age i forget. Anyways i am trying to get into competitive battling and i own a trade shop for trading various shinies as i am an avid collector ;). Um i enjoy singing my favorite type of music is pop. Im an avid mega reader and i read a book in a bout every 2 days. Ive read over 300 books so far and am aiming for idk a ton haha. Anyways im not a giant gamer well yes i am but i dont have much diversity i like smash bros brawl some mario and mainly pokemon! Im also interested in some pokemon fangames the anime not tcg. Im not that great at competitive battling but im really getting into it and a theres a big surprise in the future with me and competitive battling! My favorite type is electric although i love them all and im part of just about every pokemon club! And well i got my own club for dark type pokemon! I really like to welcome people to the community so if ur new or if we havent met i encourage you shoot me a vm and we can chat if you like! So if u feel like reading that lovely little piece of inexperienced writing yay u know stuff about me and send me a friend request if you want and i really love to talk so if u wanna have a chat shoot me a pm or vm! <3

    Also here's a list of hacks i support below are fangames i support :)
    Pokemon Resolute Version
    Pokemon Liquid Crystal
    Pokemon Discovery
    Pokemon Victory Fire
    Pokemon Mega Power
    Pokemon Glazed
    Pokemon Shining Waters/Pokemon Hazing Fires
    Pokemon Ruby Destiny Series
    Pokemon Saiken Version
    Pokemon Twisted Mind
    Pokemon Version 6
    Pokemon Advanced Adventures
    Pokemon Firered Reborn
    Interests
    Reading, Playing Pokemon, Shiny Hunting, Watching Movies, Singing, Listening to music, MLP, Talking, Putting Smiles On Faces :3 others vm me and we can chat :D
    Location
    Sunnyshore City till March 13th
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    To be The best Electric Type Trainer!
    Nature
    Brave
    Also Known As
    Hanbei, Dedenne, Pacharisu, Emolga
    Favorite Pokémon
    1. Glaceon/Espeon
    2. Dedenne
    3. Emolga
    4. Pachirisu
    5. Sylveon
    6. Leafeon
    7. Umbreon
    8. Vivillon
    9. Beautifly
    10. Galvantula
    Club Memberships
    ♫~Telepathic Music~♫ - Psychic Type Fan Club
    ~>{*Shiny Hunters Club}<~
    Frigid Air: Ice-type Pokémon Fan Club
    Invincible and Legendary Dragon Pokemon Fan Club
    ~~Diving Deep~~ (A Water Pokemon Fan Club)
    The Pyromancers: Fire-type Pokémon Club
    //lets mega evolve!
    ღ Fairy Glitter! ღ
    Cute Pokemon Club
    Kalos Warriors
    The Earth and the Sea ~ Hoenn Club
    Electric Pokemon Fanclub
    Turn up the bass! ~ Music Listeners Club
    Nintendo Game Boy Fanboy Club!
    The Fire and Lightning - Generation V Fan Club
    The Big Sting: Bug-type Pokémon Fan Club
    Ghost Busters! ~>{Ghost Type Fan-Club}<~
    Lights, Camera, Action! Movie Watchers Club
    +The Pokecommunicators

    And Mine:
    ~Darkness Falls~ *Dark Type Pokemon Fan Club*
    ~*Clear as Crystal*~ A Steel Type Pokemon Club
    ORAS In-Game Name
    Hanbei
    X&Y In-Game Name
    Hanbei
    X&Y Trainer Shiny Value
    Idk whats coming next
    Supported ROM Hacks and Fan Games
    These are only fangames since they all wouldnt fit here hacks i support are in my bio :D
    Pokemon Reborn
    Pokemon Twilight
    Pokemon Obsidian
    Pokemon Uranium*
  • Claims
    Pokémon
    Pachirisu
    Dedenne
    Emolga
    Espeon
    Glaceon
    Sylveon
    Pairings
    Nakala Pri
    Songs
    Idk where this thread is :p
    Celebrities
    Im already a famous celebrity i claim myself!
    Challenges
    Red Paper Clip Challenge
    X/Y Wonder Trade Challenge
  • Friend Safari Fields
    You know what this is.
    Type
    Water
  • Signature
    ~~~~Club 1~~~~~~~~Club 2~~~~
    ~Paired with Nakala Pri~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 9 Hours Ago 05:39 PM
  • Join Date: October 24th, 2013
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 124

Emblems

Emblem Showcase - 3 Total
  Emblem
Community supporter
These helpful members donate their money to help make PC a better place.
Awarded: January 1st, 2015 02:31 PM
Charizard Mode
Thank you for participating in the 2014 Favorite Pokémon Tournament, and congratulations to Charizard and family on being named PC's favorites this year!
Awarded: January 2nd, 2015 04:22 PM
Member of the Year All-stars
You may not have won Member of the Year in Member of the Year, but you did place something in Member of the Year for one year.
Awarded: January 22nd, 2015 04:07 PM

All times are UTC -8. The time now is 03:27 AM.