Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page Near~'s Profile

Notices
For all updates, view the main page.



Near~'s Profile Picture

Near~ Near~ is offline

The End is Near...

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 746
  1. Rukario
    December 22nd, 2014 06:55 PM
    Rukario
    Happy Anniversary!
  2. Near~
    October 17th, 2014 06:24 PM
    Near~
    I'm getting banned lol
  3. Nex
    August 10th, 2014 02:19 AM
    Nex
    DUDE!
  4. CosmicBlazer
    August 9th, 2014 08:33 AM
    CosmicBlazer
    Hopefully @_@ If not we gonna have issues. xD JK
  5. Sniper
    August 5th, 2014 11:19 PM
    Sniper
    I'm doing great? I think. How about you? I visit here at PC a few times now
  6. CosmicBlazer
    August 4th, 2014 02:29 PM
    CosmicBlazer
    Alright thank you and remember I need that cave but no rush take your time. School first.
  7. Sniper
    August 1st, 2014 02:40 PM
    Sniper
    Chuunibyou demo Koi ga Sh-itai, well, PC done damn censored
  8. Sniper
    August 1st, 2014 02:40 PM
    Sniper
    Heeeey. It's from Chuunibyou demo Koi ga ♥♥♥♥ai season 2 of it
  9. CosmicBlazer
    August 1st, 2014 10:21 AM
    CosmicBlazer
    Hope everything is alright with you and yeah life... I've really had no motivation with the hack for almost 2 weeks. I've started to get back into working out more daily now and I have summer work to do so I've been kinda busy as well. Well hope you did good on your exams.
  10. CosmicBlazer
    July 29th, 2014 08:28 PM
    CosmicBlazer
    Hey buddy where you been all this time? xD
  11. CosmicBlazer
    July 27th, 2014 04:14 PM
    CosmicBlazer
    Lol what?
  12. CosmicBlazer
    July 25th, 2014 08:02 AM
    CosmicBlazer
    ☜(゚ヮ゚☜)
    you da man
    now pass this around to three others who are da man!
  13. eing15
    July 21st, 2014 03:54 PM
    eing15
    Si hay gente que hackea ruby lol por cuestiones de cariño o porque empezaron con esa o por costumbres..
    Gente como andrea, ddjg, yo.. Y muchos rom hackers italianos tAmbien!
  14. Danny0317
    July 21st, 2014 10:41 AM
    Danny0317
    I just woke up bro XD
  15. AmazingCharizard
    July 21st, 2014 09:03 AM
    AmazingCharizard
    So I just finished Attack on Titan and now I'm watching Fairy Tail... WORTH IT!
    Definetely

About Me

  • About Near~
    Biography
    Loading...
    0.1% Loaded...
    Interests
    Art,music
    Location
    Berlín, Alemania
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    Tiler/Spriter/MusicComposer
    Nature
    Adamant
    Also Known As
    Syn
    Favorite Pokémon
    Eevee
    Eeveelutions
  • Claims
    Songs
    SOAD-B.Y.O.B
    Challenges
    Yo mama

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: October 31st, 2014 04:09 PM
  • Join Date: December 22nd, 2013
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 23

Contact Info

Instant Messaging
Send an Instant Message to Near~ Using...
This Page
http://www.pokecommunity.com/member.php?u=446174

All times are UTC -8. The time now is 02:14 AM.