The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Sign Up Rules/FAQ Live Battle Blogs Mark Forums Read

Notices


Pokégirl Pokégirl is offline

Pokégirl

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 11
  1. Atomic Reactor
    April 12th, 2008 10:34 AM
    Atomic Reactor
    ohj yeah. now i rememebr.
    ill do that next time i paly.
    thanks

  2. Atomic Reactor
    April 11th, 2008 01:37 PM
    Atomic Reactor
    i was playing diamond.
    i got all my guys to really high levels and i was doing pretty good.
    but then i got stuck cuz i cant find HM strength...

  3. Atomic Reactor
    April 10th, 2008 05:58 PM
    Atomic Reactor
    i have: red,yellow,blue,gold,silver,crystal,ruby,saphire,firered,leafgreen,diamond,peal.

    i dont really liek the other game system ones (stadium, revolution, XD)

  4. Atomic Reactor
    April 9th, 2008 01:12 PM
    Atomic Reactor
    nope. ive seen episodes here and there.
    itried to follow the D/P series... but i got bored.
    im not a big fan of the actual show (except the first season (that was best))
    i liek the games more.

  5. Atomic Reactor
    April 8th, 2008 06:15 PM
    Atomic Reactor
    lol your funny XD

    naw its fine.
    but i thot you wer super cute then im like "wow, shes 23?"
    you look younger.. i think thats good???
    your not old anyway lol.

  6. Atomic Reactor
    April 8th, 2008 06:04 PM
    Atomic Reactor
    lol i suppose if your into cartoons XD

    jk jk
    i didnt kno you were 23 o_0 and married! ( i looked at your myspace)

    thats cool.
    i thot you were younger lol.

  7. Atomic Reactor
    April 8th, 2008 12:21 PM
    Atomic Reactor
    yeah no problem

    o and yeah, i knew who the sig was lol XD

  8. Pokégirl
    April 8th, 2008 05:39 AM
    Pokégirl
    yeah it's Flannery one of the Hoenn gym leaders if you did not recognize it

  9. Atomic Reactor
    April 7th, 2008 06:25 PM
    Atomic Reactor
    that is an intense sig. youve got there

  10. Pokégirl
    April 7th, 2008 01:28 PM
    Pokégirl
    Oh okay just asking. Thanks for adding! So which forum sections can you mostly be found under? Just trying to get an idea of what you are into?

About Me

  • About Pokégirl
    Interests
    Collecting
    Location
    Florida
    Gender
    Female ♀
    Occupation
    young Mom and Wife
    Nature
    Naughty
    Favorite Pokémon
    Skitty,Manaphy,Buneary and Pachirisu to name just a few!
  • Signature
    "You're gonna pay for my bike Ash Ketchum!"
    if you're obsessed with Pokemon add me www.myspace.com/jessicafafard

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: May 1st, 2008 10:26 AM
  • Join Date: April 6th, 2008
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 3 of 3

All times are UTC -8. The time now is 08:01 AM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2014 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2014 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.