View Single Post
  #5    
Old September 12th, 2009 (09:36 AM).
darthvagabond100's Avatar
darthvagabond100
Pokemon ~NEBULA~ Creator
 
Join Date: Jan 2009
variety
thx I would appreciate if you could find me some of kyldove tyles. Well I can map, i just made those to show the tiles lol i knew I would have to switch them lol so i would love the help of you mapping skills.The story is different but I dont really plan on changing it but if it comes down to it then hey lol. yea the 8th badges is a mystery yet kinda obvious lol. I like the battle graphics thx for opinion though.

pokeking:
Thx, Well actually the brown onyx is ment to be onyx but like a variation. like how in real life animals look different in other places But if you think you can touch it up take a shot.

blazers:
Thx For Looking lol but yea I will create a nice map for you all to criticize
__________________



USEFUL STUFF: PRODUCTS I THINK U GUYS MIGHT LIKE

LEARN HOW TO MAKE MONEY WITH
CELL PHONES!!!Click this link>>> http://tinyurl.com/yaqyfop
(I'm doing it to haha)

WANNA COPY CONSOL GAMES?PS3, Xbox 360, Wii, Gamecube, Psp, Nintendo Ds, Playstation, Ps One, Ps2, Xbox, Dreamcast, And Game Boy/GameBoy Advanced...
Click this link>>> http://tinyurl.com/ygs3gas

LEARN HOW TWO DOMINATE MAFIA WARS!!!
Click this link>>> http://tinyurl.com/ycerrnu