< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Off-Topic Discussions > The Playground Guess the Next Poster! (Rebooted)

Notices

The Playground It's time to save yourself from the everyday trials and tribulations of your vigorous post day. Welcome to the Playground, where the only posts are frantic fun and hilarious hijinks.

Closed Thread Closed Thread
 
Thread Tools
  #2901    
Old August 29th, 2012 (4:25 AM).
Affliction's Avatar
Affliction Affliction is offline
Booted out - don't be like me!
 
Join Date: Jul 2012
Gender: Male
Posts: 524
Objection! I am Umbr30n!

AWSquared or Hikari is next.

Relevant Advertising!

  #2902    
Old August 29th, 2012 (4:27 AM).
Treecko's Avatar
Treecko Treecko is offline
#teamcap
Gold Tier
 
Join Date: Feb 2012
Location: St.Louis,Missouri
Age: 24
Gender: Male
Nature: Modest
Posts: 5,746
Send a message via Skype™ to Treecko
Yes the Owl City fan is here.

Hikari10's genderbending self will show up.
United we stand, divided we fall.
  #2903    
Old August 29th, 2012 (4:27 AM).
Affliction's Avatar
Affliction Affliction is offline
Booted out - don't be like me!
 
Join Date: Jul 2012
Gender: Male
Posts: 524
Objection! I am Umbr30n.

Once again, AWSquared or Hikari would come.
  #2904    
Old August 29th, 2012 (4:37 AM).
diab_low's Avatar
diab_low diab_low is offline
#SmashingTheMaroons
 
Join Date: Jun 2012
Location: Sydney NSW Australia
Age: 22
Gender: Male
Nature: Gentle
Posts: 632
Yes Hikari omg she not normal One does not simply fall in love with Diablo over twitter :\

Oh Hikari what is the world coming to
  #2905    
Old August 29th, 2012 (4:47 AM).
Hikamaru's Avatar
Hikamaru Hikamaru is offline
Crystal Tier
 
Join Date: Mar 2011
Location: Australia
Age: 23
Gender: Female
Nature: Quirky
Posts: 36,099
It's so awkward right now, one shall never date you via Twitter or Facebook or any social media.

Diablo, you agree with this?
  #2906    
Old August 29th, 2012 (4:50 AM).
diab_low's Avatar
diab_low diab_low is offline
#SmashingTheMaroons
 
Join Date: Jun 2012
Location: Sydney NSW Australia
Age: 22
Gender: Male
Nature: Gentle
Posts: 632
Yes I soo agree.

Hikari u hate people like that
  #2907    
Old August 29th, 2012 (4:54 AM).
Hikamaru's Avatar
Hikamaru Hikamaru is offline
Crystal Tier
 
Join Date: Mar 2011
Location: Australia
Age: 23
Gender: Female
Nature: Quirky
Posts: 36,099
Truly. Cos it is so annoying if you already have a GF.

I shall now call upon AWsquared.
  #2908    
Old August 29th, 2012 (5:36 AM).
ShadowE's Avatar
ShadowE ShadowE is offline
I can hit them with da schnapper!
Crystal Tier
 
Join Date: Aug 2011
Location: Everywhere yet nowhere
Age: 19
Gender: Male
Nature: Jolly
Posts: 5,783
But i am not him... i am Shadow

diab_low, u there?
From the city of angels.
And every vessel of devils.
Is there no way to save us?
Look through my eyes, see the world that you gave us!
Pair: Clover
i suck at fancy things pls forgive me
  #2909    
Old August 29th, 2012 (6:07 AM).
diab_low's Avatar
diab_low diab_low is offline
#SmashingTheMaroons
 
Join Date: Jun 2012
Location: Sydney NSW Australia
Age: 22
Gender: Male
Nature: Gentle
Posts: 632
Yeah still breathing

Shadow u come up with a design yet
  #2910    
Old August 29th, 2012 (6:12 AM).
ShadowE's Avatar
ShadowE ShadowE is offline
I can hit them with da schnapper!
Crystal Tier
 
Join Date: Aug 2011
Location: Everywhere yet nowhere
Age: 19
Gender: Male
Nature: Jolly
Posts: 5,783
Yea i have... this RX7 is gonna look sick, i guarantee
From the city of angels.
And every vessel of devils.
Is there no way to save us?
Look through my eyes, see the world that you gave us!
Pair: Clover
i suck at fancy things pls forgive me
  #2911    
Old August 29th, 2012 (6:34 AM).
Rodriguezjames55's Avatar
Rodriguezjames55 Rodriguezjames55 is offline
No Jokes #MegaCharizard
 
Join Date: Jan 2012
Location: United states, New York, New York City, Bronx
Age: 19
Gender: Male
Nature: Adamant
Posts: 391
Send a message via Skype™ to Rodriguezjames55
no guess ^
next poster the dutch ShadowExcadrill
  #2912    
Old August 29th, 2012 (7:29 AM).
diab_low's Avatar
diab_low diab_low is offline
#SmashingTheMaroons
 
Join Date: Jun 2012
Location: Sydney NSW Australia
Age: 22
Gender: Male
Nature: Gentle
Posts: 632
Nope it's me I think lol

Hikari u next
  #2913    
Old August 29th, 2012 (7:40 AM).
Rodriguezjames55's Avatar
Rodriguezjames55 Rodriguezjames55 is offline
No Jokes #MegaCharizard
 
Join Date: Jan 2012
Location: United states, New York, New York City, Bronx
Age: 19
Gender: Male
Nature: Adamant
Posts: 391
Send a message via Skype™ to Rodriguezjames55
nope it's me next poster diab_low
  #2914    
Old August 29th, 2012 (9:31 AM).
ShadowE's Avatar
ShadowE ShadowE is offline
I can hit them with da schnapper!
Crystal Tier
 
Join Date: Aug 2011
Location: Everywhere yet nowhere
Age: 19
Gender: Male
Nature: Jolly
Posts: 5,783
Ugh why i forgot to do that...
And nope, its me

and by the way, why you not showing up again James?
From the city of angels.
And every vessel of devils.
Is there no way to save us?
Look through my eyes, see the world that you gave us!
Pair: Clover
i suck at fancy things pls forgive me
  #2915    
Old August 29th, 2012 (9:32 AM).
ShinyUmbreon189's Avatar
ShinyUmbreon189 ShinyUmbreon189 is offline
Indigo Child
 
Join Date: Mar 2012
Location: Chicago
Age: 24
Gender: Male
Nature: Relaxed
Posts: 1,300
(Young Jeezy chant) "Yeaaaaaah" lol not its me... I think next is Shadow


Fire tracks ^
  #2916    
Old August 29th, 2012 (9:40 AM).
ShadowE's Avatar
ShadowE ShadowE is offline
I can hit them with da schnapper!
Crystal Tier
 
Join Date: Aug 2011
Location: Everywhere yet nowhere
Age: 19
Gender: Male
Nature: Jolly
Posts: 5,783
You are right lol... dunno why, but you are right...

Next is Hikari or else i will delete my Eastsider Scirocco...
From the city of angels.
And every vessel of devils.
Is there no way to save us?
Look through my eyes, see the world that you gave us!
Pair: Clover
i suck at fancy things pls forgive me
  #2917    
Old August 29th, 2012 (9:58 AM).
Rodriguezjames55's Avatar
Rodriguezjames55 Rodriguezjames55 is offline
No Jokes #MegaCharizard
 
Join Date: Jan 2012
Location: United states, New York, New York City, Bronx
Age: 19
Gender: Male
Nature: Adamant
Posts: 391
Send a message via Skype™ to Rodriguezjames55
nope its me i was eating thats why
volgende poster shadowExcadrill
next poster shadowExcadrill
  #2918    
Old August 29th, 2012 (10:03 AM).
ShadowE's Avatar
ShadowE ShadowE is offline
I can hit them with da schnapper!
Crystal Tier
 
Join Date: Aug 2011
Location: Everywhere yet nowhere
Age: 19
Gender: Male
Nature: Jolly
Posts: 5,783
Yea... now i have to delete da Scirocco

ShinyUmbreon, you still here?
From the city of angels.
And every vessel of devils.
Is there no way to save us?
Look through my eyes, see the world that you gave us!
Pair: Clover
i suck at fancy things pls forgive me
  #2919    
Old August 29th, 2012 (10:07 AM).
ShinyUmbreon189's Avatar
ShinyUmbreon189 ShinyUmbreon189 is offline
Indigo Child
 
Join Date: Mar 2012
Location: Chicago
Age: 24
Gender: Male
Nature: Relaxed
Posts: 1,300
(girl voice) no this is ShinyEspeon189 ShinyUmbreon189 no here. lol
Next is Shadow


Fire tracks ^
  #2920    
Old August 29th, 2012 (10:07 AM).
Rodriguezjames55's Avatar
Rodriguezjames55 Rodriguezjames55 is offline
No Jokes #MegaCharizard
 
Join Date: Jan 2012
Location: United states, New York, New York City, Bronx
Age: 19
Gender: Male
Nature: Adamant
Posts: 391
Send a message via Skype™ to Rodriguezjames55
geen gewoon een kerel op google vertaler volgende poster schaduw excadrill
no just me next poster shadow excadrill
Y U NINJA ME
  #2921    
Old August 29th, 2012 (10:12 AM).
ShadowE's Avatar
ShadowE ShadowE is offline
I can hit them with da schnapper!
Crystal Tier
 
Join Date: Aug 2011
Location: Everywhere yet nowhere
Age: 19
Gender: Male
Nature: Jolly
Posts: 5,783
Come on... its just a ninja ;P

next is my mate ShinyUmbreon
From the city of angels.
And every vessel of devils.
Is there no way to save us?
Look through my eyes, see the world that you gave us!
Pair: Clover
i suck at fancy things pls forgive me
  #2922    
Old August 29th, 2012 (10:16 AM).
Rodriguezjames55's Avatar
Rodriguezjames55 Rodriguezjames55 is offline
No Jokes #MegaCharizard
 
Join Date: Jan 2012
Location: United states, New York, New York City, Bronx
Age: 19
Gender: Male
Nature: Adamant
Posts: 391
Send a message via Skype™ to Rodriguezjames55
no me again next poster ShinyUmbreon
  #2923    
Old August 29th, 2012 (11:45 AM).
google123's Avatar
google123 google123 is offline
google123
 
Join Date: Jul 2012
Location: california
Gender: Male
Nature: Calm
Posts: 54
no shiny umbreon today
wheres awsquared?
C:\Users\MARGARITA\Pictures\New folder\assassin_s_creed_2.jpg
http://www.pokecommunity.com/showthr...42#post7568542
  #2924    
Old August 29th, 2012 (12:42 PM).
Affliction's Avatar
Affliction Affliction is offline
Booted out - don't be like me!
 
Join Date: Jul 2012
Gender: Male
Posts: 524
You tampered with the name "Aaron", and you get "Arron".

Google123 is going up next.
  #2925    
Old August 29th, 2012 (2:52 PM).
TheFattestSnorlax's Avatar
TheFattestSnorlax TheFattestSnorlax is offline
lol
Crystal Tier
 
Join Date: Feb 2011
Location: Australia
Age: 18
Gender: Male
Nature: Mild
Posts: 2,078
No, I am not associated with google...

Hikari!
Ask a question, or make a suggestion of what I can do on http://thefattestsnorlax.tumblr.com/
Closed Thread Closed Thread
Quick Reply

Sponsored Links
Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


  All times are GMT -8. The time now is 7:24 AM.


Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top