Community

The PokéCommunity

We are still working on a better slogan!

Visit Index



Advertise here

Go Back   The PokéCommunity Forums > Off-Topic Discussions > General Chat
Notices

General Chat Reporting for duty!

Closed Thread
Click here to go to the first staff post in this thread.  
Thread Tools
  #926    
Old June 16th, 2013, 07:41 AM
Kanzler
スペースディスコ ��82.
Community Supporter
 
Join Date: Jul 2008
Location: Toronto
Age: 21
Gender: Male
Nature: Relaxed

Advertise here
He's anti-colonial, tomahawk-wielding, leap-of-faithing, gun-slinging, ship-sinking badass? You decide.
Denny Hamlin. ugh so late
  #927    
Old June 16th, 2013, 07:44 AM
danks_'s Avatar
danks_
NOCH EIN BIER, BITTE!
 
Join Date: Jun 2013
Location: Darmstadt, Germany
Gender: Male
Nature: Serious
Well the ship-sinking badass sounds nice, so, why not haha
  #928    
Old June 16th, 2013, 07:48 AM
Tsutarja's Avatar
Tsutarja
Happy Halloween!
 
Join Date: Mar 2010
Location: Florida
Age: 19
Gender: Male
Nature: Jolly
Breaking trend of good photos cuz I havent posted a pic of me in a while so sorry y'all

Spoiler:


A webcam picture.. tried using my normal camera but it made my face look red Dx

Happy Halloween!
mod pairs family tumblr twitter pc social sites
  #929    
Old June 16th, 2013, 09:45 AM
Kanzler
スペースディスコ ��82.
Community Supporter
 
Join Date: Jul 2008
Location: Toronto
Age: 21
Gender: Male
Nature: Relaxed
OMG IT'S POSSESSED. Nice t-shirt btw.
Denny Hamlin. ugh so late
  #930    
Old June 16th, 2013, 09:49 AM
ProfGrove's Avatar
ProfGrove
 
Join Date: May 2013
Gender: Male
Quote:
Originally Posted by BlahISuck View Post
OMG IT'S POSSESSED. Nice t-shirt btw.
Haha, thanks. It's the Unreal Engine t-shirt.
  #931    
Old June 16th, 2013, 04:31 PM
Dakota's Avatar
Dakota
ignore the whisper
 
Join Date: Sep 2008
Location: New York City
Age: 19
Gender: Male
Nature: Jolly
Send a message via Skype™ to Dakota
Quote:
Originally Posted by BlahISuck View Post
Excellent use of bagel. It really brings out the focal point and emotional tension of the composition.
This actually cracked me up more than it should have. :3

Quote:
Originally Posted by Somniac View Post
Ah, apparently you chaps like my new hair then? I'm letting it grow back to it's natural red next I think, although blond was a nice change.

Why do people always insist on trying to take photos when you're eating? I must have at least 10 separate images of myself, taken without my knowledge whilst I was eating.


It's a deep metaphor for the state of education in the modern world.
I do like it! Though I didn't expect red to be your natural color, admittingly. Thought you got yourself some red highlights. Doesn't matter, I can see red looking great on you. =D

And yeah, it's annoying when people take pictures when you eat. But hey, anything for the camera. =P

Also. Whoever commented MOAR BREAD. I shall not disappoint you. ;D
  #932    
Old June 17th, 2013, 02:53 AM
Sodom's Avatar
Sodom
with a capital Y.
 
Join Date: Feb 2011
Location: Australia
Age: 23
Gender: Male
Nature: Adamant
Are we all just going to ignore how insanely hot ProfGrove and Jirachi are? OK, just checking.

"So this is why God bombed us."

Moderator of General Chat

  #933    
Old June 17th, 2013, 03:43 AM
Altair's Avatar
Altair
Incognito
 
Join Date: Feb 2013
Location: Masyaf
Age: 19
Gender: Male
Nature: Brave
Quote:
Originally Posted by BlahISuck View Post
You look like Ratohnhake:ton from Assassin's Creed 3 D:
He so does!! I knew he looked familiar haha!
  #934    
Old June 17th, 2013, 05:42 PM
Nakuzami's Avatar
Nakuzami
That Person's Name Is . . .
Community Supporter
 
Join Date: Sep 2010
Location: Norende Village
Age: 16
Gender: Female
Nature: Jolly
Quote:
Originally Posted by Shining Raichu View Post
Are we all just going to ignore how insanely hot ProfGrove and Jirachi are? OK, just checking.
I WAS ABOUT TO SAY SOMETHING ALONG THOSE LINES. //don'tminduswe'rejustgayandweird

And, here's a few recent photos of me. I never take photos of myself. Well . . . I never upload them to teh interwebz, lol.
Spoiler:

Here's one from either a few days ago or a few weeks ago (bad memory, lol) with my second most recent haircut, which was relatively new until I got it cut again yesterday.
Spoiler:


And then here's two from yesterday with my newest haircut and my newest nephew. d:
Spoiler:

I have an oddly "sinister" (. . . no, "devious" fits better, methinks) look in the second one, and my nephew looks angry, lol.
  #935    
Old June 17th, 2013, 05:58 PM
Sodom's Avatar
Sodom
with a capital Y.
 
Join Date: Feb 2011
Location: Australia
Age: 23
Gender: Male
Nature: Adamant
You should! You're adorable!

While I'm here, lets show you some pics of me living apartment life.

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:


And yes, by "living apartment life" I mean "taking photos of myself in my bathroom, the elevator and my local McDonalds".

"So this is why God bombed us."

Moderator of General Chat


Last edited by Sodom; June 17th, 2013 at 06:08 PM.
  #936    
Old June 17th, 2013, 06:15 PM
Nakuzami's Avatar
Nakuzami
That Person's Name Is . . .
Community Supporter
 
Join Date: Sep 2010
Location: Norende Village
Age: 16
Gender: Female
Nature: Jolly
Quote:
Originally Posted by Shining Raichu View Post
You should! You're adorable!

While I'm here, lets show you some pics of me living apartment life.

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:


And yes, by "living apartment life" I mean "taking photos of myself in my bathroom, the elevator and my local McDonalds".
Lol, well thanks. Apparently a lot of people like my new haircut, I've noticed. And that's only been since yesterday. xD

I just never have taken many pictures of myself. And nobody else really ever has, either, lol. I have a scrapbook that my grandmother made that has a ton of baby pictures, a handful of pictures from my toddler years and one or two pictures where I'm older than eight years old, lol.

I also find it painful to do anything more than a weird half smile in photographs. Lol, I'm an awkward person.


You're cute too. d;

And I can't help but have my attention drawn to that sliver of your Mario shirt that's viewable. xD

I think people should try removing their cellphones from the pictures. I think it would look better, lol. Just use the reflection in the mirror to see what the photo would look like from your phone. d:

(P.S. - I've just decided that this thread is fun to stalk. Kura, either you're a bit short or Fabio is really tall or there's a combination of both going on there. xD)
  #937    
Old June 17th, 2013, 06:31 PM
twistedpuppy's Avatar
twistedpuppy
Siriusly Twisted
 
Join Date: Nov 2008
Nature: Timid
Quote:
Originally Posted by Shining Raichu View Post
You should! You're adorable!

While I'm here, lets show you some pics of me living apartment life.

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:


And yes, by "living apartment life" I mean "taking photos of myself in my bathroom, the elevator and my local McDonalds".
I'm shipping my undies to Australia. Look for them in the mail. ;D
  #938    
Old June 17th, 2013, 06:57 PM
Dakota's Avatar
Dakota
ignore the whisper
 
Join Date: Sep 2008
Location: New York City
Age: 19
Gender: Male
Nature: Jolly
Send a message via Skype™ to Dakota
So I went to the Rain Room at the Museum of Modern Art (MoMA) today, and I had a blast with my friends trying to get ourselves as wet as possible. =P

Here's a picture my friend took before I got all soaked. Just me cheesin'.
Spoiler:


And here's a picture of the gang. God, I'm going to miss them when college starts. :c Notice how wet I got afterwards. :c
Spoiler:


Another picture of the gang, except it was inside with odd lighting. Think it looks pretty neat. =D
Spoiler:



And Andy, McDonald pics are the best! =D You look great, buddy.
  #939    
Old June 18th, 2013, 04:04 AM
Kura's Avatar
Kura
twitter.com/kuraberrym
 
Join Date: Sep 2004
Location: Horsham, UK (orig. Toronto, Canada)
Age: 24
Gender: Female
Nature: Serious
Quote:
Originally Posted by Nakuzami View Post
(P.S. - I've just decided that this thread is fun to stalk. Kura, either you're a bit short or Fabio is really tall or there's a combination of both going on there. xD)
Both! But more that I'm a midget freak and Fabio is just a little taller than average. I thought I was 5ft but apparently doctor said I was just a bit over 4'10".. *sad times*
Oh and Fabio is 6'3" but he is still my baby :3

Wheee~~ I had that one offhand but I will probably post more tonight!

Spoiler:


~Yuugiou Fan~
~Kamen Rider Fan~
♡(´・ω・`)LOVE! ☆
  #940    
Old June 18th, 2013, 01:01 PM
Dakota's Avatar
Dakota
ignore the whisper
 
Join Date: Sep 2008
Location: New York City
Age: 19
Gender: Male
Nature: Jolly
Send a message via Skype™ to Dakota
Quote:
Originally Posted by Kura View Post
Wheee~~ I had that one offhand but I will probably post more tonight!

Spoiler:


You two are simply adorable.
  #941    
Old June 18th, 2013, 01:21 PM
Mariah Carey's Avatar
Mariah Carey
what a feeling
Community Supporter
 
Join Date: Jun 2008
Location: 42 wallaby way sydney
Age: 21
Gender: Female
Nature: Sassy
Quote:
Originally Posted by Shining Raichu View Post
Spoiler:
Andy, I love you but I'm not a fan of the 'Moody and Existential Elevator Shot' :(((
Everything else is great though <3
  #942    
Old June 18th, 2013, 08:35 PM
Kanzler
スペースディスコ ��82.
Community Supporter
 
Join Date: Jul 2008
Location: Toronto
Age: 21
Gender: Male
Nature: Relaxed
Quote:
Originally Posted by Kura View Post
Spoiler:


I like your hand. Grrrrrr.
Denny Hamlin. ugh so late
  #943    
Old June 18th, 2013, 08:53 PM
johnny18's Avatar
johnny18
Kiss Me Like It's Do or Die
Community Supporter
 
Join Date: Dec 2009
Location: California
Gender: Male
Nature: Lonely
Quote:
Originally Posted by Shining Raichu View Post
Are we all just going to ignore how insanely hot ProfGrove and Jirachi are? OK, just checking.
That's what it comes to my mind but I do not want to scare them away so PIECE
  #944    
Old June 19th, 2013, 05:57 AM
diab_low's Avatar
diab_low
#SmashingTheMaroons
 
Join Date: Jun 2012
Location: Sydney NSW Australia
Age: 20
Gender: Male
Nature: Gentle
Damnnnnn Diablo is back and hasn't posted a pic in agessssss lmao

here we go: it is a lot haaha but I have been a while.

Spoiler:

it gets cold now in Australia.

Spoiler:

what happens when I go to my grannies and my little cousins are there

Spoiler:

me and my other cousins im at the top lol

Spoiler:

THIS ONE IS FOR ARIELLE HAHAHAHA

Spoiler:

me with one of my cousins

Spoiler:

me with more of my cousins

Spoiler:

recent one in university. im the one with the cap

Spoiler:

me with my recent training and healthy eating

Spoiler:

I found a ukulele on the train station

Spoiler:


Spoiler:

me chillin with mums sunnies

Spoiler:

for those of you who know Sonny Bill Williams. that was his belt that he won from Botha. Im very close to sonny hang out with him and his family all the time.

hahaha sorry for the spam but it has been a while much love guys
  #945    
Old June 19th, 2013, 11:25 AM
Nauje's Avatar
Nauje
Hmm.
Community Supporter
 
Join Date: Feb 2013
Location: London
Age: 17
Gender: Male
Nature: Relaxed
Oooooh you know what, might as well.
Spoiler:


I hope I looked ok lol. Also I didn't know Macbooks had flash, had perfect lighting and everything
Paired with gimmiepie.
  #946    
Old June 19th, 2013, 05:48 PM
Patchisou Yutohru's Avatar
Patchisou Yutohru
Community Supporter
 
Join Date: Oct 2004
You can take pictures on Photo Booth without the flash by holding the shift key when you click on the picture button.
Also if you hold the alt key, you won't have to wait the three seconds for the picture to be taken.
And if you hold them both together, it'll take a no-flash instant photo.
  #947    
Old June 19th, 2013, 07:52 PM
Pichu2Pikachu2Raichu's Avatar
Pichu2Pikachu2Raichu
Yep, that's me
Community Supporter Tier 1
 
Join Date: Mar 2013
Location: Hastings, New Zealand
Age: 24
Nature: Naughty
Some say I look like Russel Crow.
That image is small as it was taken on my phone.

Spoiler:

Pichu2Pikachu2Raichu
My favorite evolution series

Kiwi Land|Thunder Bolt Forums|ProBoards After Dark|New Zealand


  #948    
Old June 19th, 2013, 08:11 PM
Kanzler
スペースディスコ ��82.
Community Supporter
 
Join Date: Jul 2008
Location: Toronto
Age: 21
Gender: Male
Nature: Relaxed
Quote:
Originally Posted by Scyke View Post
Oooooh you know what, might as well.
Spoiler:


I hope I looked ok lol. Also I didn't know Macbooks had flash, had perfect lighting and everything
Word, are you Nepalese?

Quote:
Originally Posted by Pichu2Pikachu2Raichu View Post
Some say I look like Russel Crow.
That image is small as it was taken on my phone.

Spoiler:
Hey, Spartacus!
Denny Hamlin. ugh so late
  #949    
Old June 20th, 2013, 12:17 AM
Nauje's Avatar
Nauje
Hmm.
Community Supporter
 
Join Date: Feb 2013
Location: London
Age: 17
Gender: Male
Nature: Relaxed
Quote:
Originally Posted by Patchisou Yutohru View Post
You can take pictures on Photo Booth without the flash by holding the shift key when you click on the picture button.
Also if you hold the alt key, you won't have to wait the three seconds for the picture to be taken.
And if you hold them both together, it'll take a no-flash instant photo.
Thanks man, be sure to do that next time. Getting used to this still.

Quote:
Originally Posted by BlahISuck View Post
Word, are you Nepalese?
Ho... how did you figure that out? Haha
Paired with gimmiepie.
  #950    
Old June 20th, 2013, 03:09 AM
Starfury's Avatar
Starfury
hey there, glitter !
Community Supporter
 
Join Date: Nov 2012
Location: Tatooine
Gender: Female
Nature: Gentle
Quote:
Originally Posted by Zebeedoo View Post
Spoiler:

this is how my hair is now.... dunno if i like it like this or not.


Spoiler:

i never take like proper face on pics like this so yeah... :'/


Spoiler:

this is kinda the only decent pic i have of the red and blonde atm.. so like excuse my derp face LOL.


Spoiler:

just me playing my guitar hahah... ignore all the stuff in the background its how messy my room gets when i have someone staying over. :'/
Wow you are so pretty! /Jealous. In the second picture you remind me of Jenny from Gossip Girl a little. And in the third you like an adorable Asain! Be proud of that!

Nice guitar, by the way. And don't worry, I've seen way messier! xD


Enjoying the shower of compliments, NintendoQueen? :D But really, you are gorgeous! Especially with those doe eyes! Likin' that hair of yours, too!


Quote:
Originally Posted by Baker's Bulbasaur View Post

A small collection

A ball last week (Me at the front left in grey suit)
Spoiler:


Headshot!
Spoiler:


On Stage! ''Guys & Dolls''
Spoiler:
[IMG][/IMG]


From my days doing ''Phantom Of The Opera In Concert''
Spoiler:


And just being a douche in general
Spoiler:
You look fantastic! Like a famous actor! Haha, in the fourth one you look a bit like Howard from The Big Bang Theory with that hair cut! And that wolf hat is doing things to me.

I'm pretty much here for complimenting everyone, but what I say is true.
never trot when
you can prance

Last edited by Starfury; June 20th, 2013 at 03:32 AM. Reason: Something's happened with the post.
Closed Thread
Quick Reply

Sponsored Links


Advertise here
Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Minimum Characters Per Post: 25



All times are UTC -8. The time now is 10:52 PM.

About Us
© 2002 - 2014 The PokéCommunity™, pokecommunity.com. Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.

Copyright
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2014 The PokéCommunity / PokéCommunity.com. PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator. Header artwork by Jordanice of deviantART.

Social Media
If you would like to stay up-to-date with us on the go, when we're down, or other such things, follow us on social media sites--most notibly Twitter, Facebook, and Google Plus--by clicking on the links provided.

Design presented by Peitharchia. Special thanks to Hiroshi Sotomura and Ausaudriel.