Go Back   The PokéCommunity Forums > Off-Topic Discussions > The Treehouse
Reload this Page Mugshot Emporium

Notices
For all updates, view the main page.

The Treehouse For the everyday ramblings of the masses.



Closed Thread
 
Thread Tools
  #351    
Old September 6th, 2013 (03:58 PM).
Chase's Avatar
Chase Chase is offline
The Rabbit Pokemon
Moderator
CS
 
Join Date: Aug 2012
Location: Weather Institute in Hoenn
Age: 21
Gender: Male
Nature: Modest
Posts: 8,179
Quote originally posted by AWsquared:
Recent pictures of me. from the AT&T store adventures

I got crafty with a pair of scissors and make an old polo shirt into a cooler more fashionable shirt.
Spoiler:


Spoiler:


Also me just messing around with the Instagram filters. I also just like my hair and shirt that day too.
Spoiler:
Oo I like what you did with the old polo shirt. It looks really cool! Also loving the face and hair in the last pic, haha. :D
__________________

Showdown | The Treehouse | AMA
[22:04] +shaymin: so i tried to do my best morgan freeman impression and i kinda scared myself
  #352    
Old September 6th, 2013 (04:11 PM).
Noah Ridgewood's Avatar
Noah Ridgewood Noah Ridgewood is offline
Crystal Tier
 
Join Date: Oct 2004
Age: 23
Gender: Male
Nature: Lax
Posts: 16,797
Quote originally posted by AWsquared:
Recent pictures of me. from the AT&T store adventures

I got crafty with a pair of scissors and make an old polo shirt into a cooler more fashionable shirt.
Spoiler:


Spoiler:


Also me just messing around with the Instagram filters. I also just like my hair and shirt that day too.
Spoiler:
1. That shirts now a henley. Don't wear those anymore. Not your style.
2. Please please please please please wear more plaid!!! It works for you SO well and compliments your face, (facial and head) hair, and glasses.

imo imo imo
  #353    
Old September 6th, 2013 (04:32 PM).
Honest's Avatar
Honest Honest is offline
شكرا
Moderator
CS
 
Join Date: Sep 2008
Location: New York City
Age: 19
Gender: Male
Nature: Jolly
Posts: 11,630
Send a message via Skype™ to Honest
Quote originally posted by Dominic:
1. That shirts now a henley. Don't wear those anymore. Not your style.
2. Please please please please please wear more plaid!!! It works for you SO well and compliments your face, (facial and head) hair, and glasses.

imo imo imo
I actually have to disagree about the henley, I think it looks pretty good on you, Aaron. =D

But, my god, I completely agree with plaid. Everything Nick said, and so much more on that bit.

imo. ;D
  #354    
Old September 6th, 2013 (04:45 PM).
Kanzler's Avatar
Kanzler Kanzler is offline
naughty biscotti
Crystal Tier
 
Join Date: Jul 2008
Location: Toronto
Age: 21
Gender: Male
Nature: Relaxed
Posts: 4,715
Henley's swaaaag on you. Maybe I haven't seen enough of your pic to get a sense of your style, but man does it look fresh. I don't think I can pull off plaid, kudos to ya there too.
__________________
#363 Spheal
Supporter Collab January 2015
mod of nothing
paired to Axeliira
  #355    
Old September 6th, 2013 (07:51 PM).
CrazyBunnyCoaster's Avatar
CrazyBunnyCoaster CrazyBunnyCoaster is offline
✩ not all heroes wear capes ✩
Crystal Tier
 
Join Date: Jun 2004
Location: in Japan with Takeru (I wish. D: )
Age: 26
Gender: Female
Nature: Brave
Posts: 3,063
Send a message via Skype™ to CrazyBunnyCoaster
Spoiler:


This a picture of me at Saboten with my sensei. I was cosplaying as Kaito. My sensei is this amazing artist and my biggest inspiration. <3
__________________

✩ CrazyBunnyCoaster ✩

always fighting, always trying
be strong takeru
  #356    
Old September 7th, 2013 (06:17 AM).
ShadowE's Avatar
ShadowE ShadowE is offline
I am the Scorpion King B[
Crystal Tier
 
Join Date: Aug 2011
Location: Lost in the dark corners of time!
Age: 18
Gender: Male
Nature: Quirky
Posts: 5,659
I got pretty bored today, so i decided to make another picture of myself lol
This time without my hat cause i lost it xD

Spoiler:
__________________
The day could be yours, but in the end, I will take it back >:3

Destiny gear | Twitter | Video Games | #TheHunt (Destiny Edition): 13/22
  #357    
Old September 7th, 2013 (06:30 AM).
Mimosa_song Mimosa_song is offline
 
Join Date: Aug 2013
Gender: Female
Posts: 50
Quote originally posted by ShadowExcadrill:
I got pretty bored today, so i decided to make another picture of myself lol
This time without my hat cause i lost it xD

Spoiler:
Nice. it says to me "Hey sup" Over all nice picture, you look good.
  #358    
Old September 7th, 2013 (06:32 AM).
Tsutarja's Avatar
Tsutarja Tsutarja is offline
Moderator
CS
 
Join Date: Mar 2010
Location: Florida
Age: 20
Gender: Male
Nature: Jolly
Posts: 13,043
Quote originally posted by AWsquared:
Recent pictures of me. from the AT&T store adventures

I got crafty with a pair of scissors and make an old polo shirt into a cooler more fashionable shirt.
Spoiler:


Spoiler:


Also me just messing around with the Instagram filters. I also just like my hair and shirt that day too.
Spoiler:
You actually look really good in those photos, Aaron! I like the polo shirt too!
__________________

Garnet is my birthstone, after all.
moderator of computers & technology
  #359    
Old September 7th, 2013 (08:45 AM).
Paige Berlitz's Avatar
Paige Berlitz Paige Berlitz is offline
HAPPY SAINT PATTIES DAY
 
Join Date: Aug 2013
Location: Vaniville City, Kalos
Age: 17
Gender: Female
Nature: Naughty
Posts: 284
Quote originally posted by ShadowExcadrill:
I got pretty bored today, so i decided to make another picture of myself lol
This time without my hat cause i lost it xD

Spoiler:
Hmmm You seem to always be listening to music lol but IDC. Well i am going to stop blabbering lol.



I am in the pink lol. This was during the summer.
__________________
  #360    
Old September 7th, 2013 (08:54 AM).
Synerjee's Avatar
Synerjee Synerjee is online now
Do you understand?
 
Join Date: Oct 2012
Location: Australia
Age: 21
Gender: Female
Nature: Quiet
Posts: 2,672
You look great, Dawn! Where were you in this picture?
__________________

pairs | twitter | showdown | lake valor | pc family
  #361    
Old September 7th, 2013 (09:12 AM).
Kanzler's Avatar
Kanzler Kanzler is offline
naughty biscotti
Crystal Tier
 
Join Date: Jul 2008
Location: Toronto
Age: 21
Gender: Male
Nature: Relaxed
Posts: 4,715
OMG i know where it is! But not telling because of privacy issues and such. I was last there like... two? or three? Four years ago.
__________________
#363 Spheal
Supporter Collab January 2015
mod of nothing
paired to Axeliira
  #362    
Old September 7th, 2013 (09:26 AM).
ShadowE's Avatar
ShadowE ShadowE is offline
I am the Scorpion King B[
Crystal Tier
 
Join Date: Aug 2011
Location: Lost in the dark corners of time!
Age: 18
Gender: Male
Nature: Quirky
Posts: 5,659
Quote originally posted by Daughter of Dawn:
Hmmm You seem to always be listening to music lol but IDC. Well i am going to stop blabbering lol.
Lol yeah i always listen to music cause i can :P
__________________
The day could be yours, but in the end, I will take it back >:3

Destiny gear | Twitter | Video Games | #TheHunt (Destiny Edition): 13/22
  #363    
Old September 7th, 2013 (11:11 AM).
Overlord Drakow's Avatar
Overlord Drakow Overlord Drakow is offline
-CONQUERER
 
Join Date: Oct 2007
Location: Hell
Nature: Serious
Posts: 3,402
Quote originally posted by ShadowExcadrill:
Lol yeah i always listen to music cause i can
Oh my gods will you two just get together already.
__________________
"Power through ambition." - Overlord Drakow
Forum Set // Pair
  #364    
Old September 7th, 2013 (11:12 AM).
awolfsquared's Avatar
awolfsquared awolfsquared is offline
Not wearin glasses.I wanna look awesome.
Gold Tier
 
Join Date: Feb 2012
Location: St.Louis,Missouri
Age: 23
Gender: Male
Nature: Modest
Posts: 5,556
Send a message via Skype™ to awolfsquared
Quote originally posted by Dominic:
1. That shirts now a henley. Don't wear those anymore. Not your style.
2. Please please please please please wear more plaid!!! It works for you SO well and compliments your face, (facial and head) hair, and glasses.

imo imo imo
Quote originally posted by Vertigo:
I actually have to disagree about the henley, I think it looks pretty good on you, Aaron. =D

But, my god, I completely agree with plaid. Everything Nick said, and so much more on that bit.

imo. ;D
I think I rock the Henley decently (not the best style for me but just ok) might try actual ones and not this homemade one and see what I think, but it might just be a style I have to play with. But I definitely agree with Nick and everyone else on plaid, I've always done plaid pretty well and really need more plaid shirts. Thanks for the thoughts though everyone, appreciate them all.
__________________
Ecruteak City
"Where the past meets the present"
Supporter City Collab 2015


paired to hikamaru
Gold Supporter

tumblr| instagram| twitter
  #365    
Old September 7th, 2013 (11:30 AM).
Paige Berlitz's Avatar
Paige Berlitz Paige Berlitz is offline
HAPPY SAINT PATTIES DAY
 
Join Date: Aug 2013
Location: Vaniville City, Kalos
Age: 17
Gender: Female
Nature: Naughty
Posts: 284
Quote originally posted by Drakow:
Oh my gods will you two just get together already.
We are together Drakow were have you been at lol.
__________________
  #366    
Old September 7th, 2013 (11:59 AM).
Overlord Drakow's Avatar
Overlord Drakow Overlord Drakow is offline
-CONQUERER
 
Join Date: Oct 2007
Location: Hell
Nature: Serious
Posts: 3,402
Quote originally posted by Daughter of Dawn:
We are together Drakow were have you been at lol.
I don't really pay attention to these things to be fair.

*Edits his Excel Spreadsheet of all PC members*
__________________
"Power through ambition." - Overlord Drakow
Forum Set // Pair
  #367    
Old September 7th, 2013 (12:37 PM).
Chase's Avatar
Chase Chase is offline
The Rabbit Pokemon
Moderator
CS
 
Join Date: Aug 2012
Location: Weather Institute in Hoenn
Age: 21
Gender: Male
Nature: Modest
Posts: 8,179
Quote originally posted by Scyke:
Yeah, I was singing and thought I would take multiple pics of myself.

Spoiler:






Could you try loading them again because unfortunately they don't show. I'd love to see them :D
__________________

Showdown | The Treehouse | AMA
[22:04] +shaymin: so i tried to do my best morgan freeman impression and i kinda scared myself
  #368    
Old September 7th, 2013 (12:42 PM).
Crunch Punch's Avatar
Crunch Punch Crunch Punch is offline
i'm beginning to see the light!!
Gold Tier
 
Join Date: Feb 2013
Location: England
Age: 17
Gender: Male
Posts: 1,031
Quote originally posted by jellicentfan1:
Could you try loading them again because unfortunately they don't show. I'd love to see them :D
Really? I see them perfectly fine :s ah well, re-upload:

Spoiler:





__________________

>> paired to gimmepie · last.fm · r.i.p atlantis · candy says... ·
  #369    
Old September 7th, 2013 (12:45 PM).
Chase's Avatar
Chase Chase is offline
The Rabbit Pokemon
Moderator
CS
 
Join Date: Aug 2012
Location: Weather Institute in Hoenn
Age: 21
Gender: Male
Nature: Modest
Posts: 8,179
lmao! I am dying at the wide assortment of facial expressions that you are making. Looking cool, btw! =]
__________________

Showdown | The Treehouse | AMA
[22:04] +shaymin: so i tried to do my best morgan freeman impression and i kinda scared myself
  #370    
Old September 7th, 2013 (12:54 PM).
NintendoFreezey's Avatar
NintendoFreezey NintendoFreezey is offline
→ Stay frosty!
 
Join Date: Sep 2013
Location: Florida, US
Age: 20
Gender: Male
Nature: Serious
Posts: 28
Send a message via Skype™ to NintendoFreezey
Spoiler:


Early mornin sippin lean! Haha



ps: 20 euro hair spray it works wonders!
__________________


Stay frosty!
  #371    
Old September 7th, 2013 (05:49 PM).
Honest's Avatar
Honest Honest is offline
شكرا
Moderator
CS
 
Join Date: Sep 2008
Location: New York City
Age: 19
Gender: Male
Nature: Jolly
Posts: 11,630
Send a message via Skype™ to Honest
Legit just took a selfie for not damn reason. New glasses and no light in my eyes, yeee.

  #372    
Old September 7th, 2013 (06:17 PM).
Chase's Avatar
Chase Chase is offline
The Rabbit Pokemon
Moderator
CS
 
Join Date: Aug 2012
Location: Weather Institute in Hoenn
Age: 21
Gender: Male
Nature: Modest
Posts: 8,179
Ohhhh the new glasses look great on ya man!
__________________

Showdown | The Treehouse | AMA
[22:04] +shaymin: so i tried to do my best morgan freeman impression and i kinda scared myself
  #373    
Old September 7th, 2013 (07:45 PM).
Urugamosu's Avatar
Urugamosu Urugamosu is offline
Smiles are free, you know~
Crystal Tier
 
Join Date: Sep 2008
Location: Perth, Australia
Age: 20
Gender: Male
Nature: Gentle
Posts: 470
I've been losing a lot of weight lately. A whole new lifestyle change really does a lot.
Left picture - 252 Pounds. Right picture - 178 Pounds.

Spoiler:
__________________

Adventures, are sometimes even the simplest things.
ProfileYouTubeRedditBlog
  #374    
Old September 7th, 2013 (07:51 PM).
Chase's Avatar
Chase Chase is offline
The Rabbit Pokemon
Moderator
CS
 
Join Date: Aug 2012
Location: Weather Institute in Hoenn
Age: 21
Gender: Male
Nature: Modest
Posts: 8,179
WOW! Congrats on the weight loss. You really look amazing!
__________________

Showdown | The Treehouse | AMA
[22:04] +shaymin: so i tried to do my best morgan freeman impression and i kinda scared myself
  #375    
Old September 8th, 2013 (12:05 AM).
Urugamosu's Avatar
Urugamosu Urugamosu is offline
Smiles are free, you know~
Crystal Tier
 
Join Date: Sep 2008
Location: Perth, Australia
Age: 20
Gender: Male
Nature: Gentle
Posts: 470
Quote originally posted by jellicentfan1:
WOW! Congrats on the weight loss. You really look amazing!
Thank you so much! It's been a hard, long battle, but it seems like it was worth it. :)
__________________

Adventures, are sometimes even the simplest things.
ProfileYouTubeRedditBlog
Closed Thread
Quick Reply

Sponsored Links
Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are UTC -8. The time now is 12:47 AM.