Old

LOLOL

Posted December 1st, 2009 at 11:31 AM by Tater Tot (...My blog...?)

http://i47.tinypic.com/29ys8rd.jpg

THIS IS EPIC >:D
Tater Tot's Avatar
I used to be popular here~
Posted inUncategorized
Views 1412 Comments 5 Tater Tot is offline
Old

Possible Name Changes, Suggestions Welcome~

Posted November 30th, 2009 at 5:56 PM by Eucliffe (不思議のアリス)

Including whacky ones too.

Well, yeah, just planning ahead, sorta. Seeing how I kinda went in a boy-girl-boy-girl-boy pattern for usernames, my next one will be feminine--sorta.

So, here are my ideas for my next name change:

1. Elie
2. Lucy (switch with my placeholder)
3. Serene
4. Rosary (switch with placeholder)
5. Meria
6. Yggdra
7. Mistel

So yeah. Somewhat short list. Sort of. Anyways, like...
Eucliffe's Avatar
E N T E R T A I N E R
Posted inOther
Views 2633 Comments 10 Eucliffe is offline
Old

fail on my part

Posted November 30th, 2009 at 5:43 PM by Samme! (Ohay)

I just realized that leaves only fall off trees in the northern hemisphere ._.

poor trees in Neecs backyard ;A;
Samme!'s Avatar
Haterz gonna hate
Posted inUncategorized
Views 828 Comments 1 Samme! is offline
Old

vMOAR IMPORTANT THEN PIRATED DVDS

Posted November 30th, 2009 at 2:13 PM by Samme! (Ohay)

Samme!'s Avatar
Haterz gonna hate
Posted inUncategorized
Views 1179 Comments 4 Samme! is offline
Old

wtf bro?

Posted November 30th, 2009 at 2:11 PM by Gummy (The Bear Necessities)

This just happened:

Anthony (my big bro) burst through the door
Anthony: Guess what?
Me: what?
Anthony pulls pirated DVD from behind his back. New Moon.
Me: OH HELL NO
Anthony: C'mon, Twilight was so awesome.
Me: You saw Twilight by yourself even though you have a girlfriend. And now this. Wtf bro?
Anthony: You don't know what you're missing~
Anthony squees as he skips to the DVD player
Me: :|
Gummy's Avatar
by fire be P U R G E D
Posted inUncategorized
Views 3718 Comments 4 Gummy is offline

All times are GMT -8. The time now is 12:56 AM.