Advertiser Content
Conversation Between Bulbadon and BluRose
16 to 30 of 41
  1. Bulbadon
    August 25th, 2016 3:04 PM
    Bulbadon
    You should try them out like DBZ Legacy of Goku 2 and DBZ Buu's Fury. They're both on GBA.
  2. BluRose
    August 25th, 2016 3:02 PM
    BluRose
    greninja can just be a sheik alt or something, easily

    i've never played any dragon ball games O.O

    we have charizard already ahahaha

    greninja can just be a sheik alt or something, easily

    i've never played any dragon ball games O.O
  3. Bulbadon
    August 25th, 2016 2:59 PM
    Bulbadon
    Oh I'll check it out, need to hack something other than Pokemon.

    And do you have Charizard?
  4. BluRose
    August 25th, 2016 2:57 PM
    BluRose
    never on pokecommunity btw, brawl hacking is generally so simple it's insane

    already have lucario
    greninja would be interesting, i'll do some research
  5. Bulbadon
    August 25th, 2016 2:56 PM
    Bulbadon
    Btw I'm also thinking about hacking something other than Pokemon like the Dragon Ball Z Legacy of Goku series on GBA.
  6. Bulbadon
    August 25th, 2016 2:52 PM
    Bulbadon
    Lmao

    Maybe add Little Mac over Jigglypuff and Greninja/Lucario? instead of Isaac.
  7. BluRose
    August 25th, 2016 2:34 PM
    BluRose
    omg no not on pokecommunity ahaha

    it's mainly just adding a few more characters in (and without BrawlEX because that's cheating)
    i have thus far added in roy, mewtwo, isaac (from Golden Sun iirc), knuckles, and lyn
    these are just extra character slots
    pichu as a pikachu alt (a working one, not just a crappy skin that bleh), little mac (over jigglypuff or bowser, can't decide), ryu (over wolf), and lucina (as a marth alt, and not just a skin)
    i'm thinking of replacing isaac with someone else. suggestion? i'll see how feasible ahaha
  8. Bulbadon
    August 25th, 2016 12:38 PM
    Bulbadon
    Did you post thread about it
  9. BluRose
    August 25th, 2016 11:12 AM
    BluRose
    that it has, ahahaha
    i've started a small super smash bros. brawl hacking project
  10. Bulbadon
    August 25th, 2016 10:53 AM
    Bulbadon
    It's been a while.
    Alright I'll tell you if I need help.
  11. BluRose
    August 25th, 2016 10:35 AM
    BluRose
    hiya!
    if you need help with anything with DR, i'm here for you~
    i can do whatever you need me to lol
  12. Bulbadon
    August 10th, 2016 1:47 PM
    Bulbadon
    Yeah its a lot of work.

    Well I just finished the pokedex for Pokemon Big City, inserted all the Pokemon sprites.
  13. BluRose
    August 10th, 2016 1:39 PM
    BluRose
    i used to do a lot in the tile area but not anymore like at all
  14. Bulbadon
    August 10th, 2016 1:22 PM
    Bulbadon
    Nope. I'm not good at pixel art. I could pixel draw Pokemon but not tiles.
    Its too much work.
  15. BluRose
    August 10th, 2016 12:53 PM
    BluRose
    i would tell you to make them but you're not exactly gifted at that, are you...?