The PokéCommunity Forums Fairy
Conversation Between Fairy and LadyJirachu

Conversation Between Fairy and LadyJirachu
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 63
  1. LadyJirachu
    1 Week Ago 10:01 AM
    LadyJirachu
    Awww cute pict :3

    I have a pm to send you. :3
  2. Fairy
    1 Week Ago 7:09 AM
    Fairy
    hahaha true that girl <33

  3. LadyJirachu
    1 Week Ago 12:00 AM
    LadyJirachu
    Yeah, but they're a little rude xD They're always staring at people lol though it can be fun to poke fun about a little.

    Sometimes you just gotta have a good laugh in life xD
  4. Fairy
    1 Week Ago 3:00 PM
    Fairy
    lmao Espurr is a cutie!!
  5. LadyJirachu
    1 Week Ago 2:49 PM
    LadyJirachu
    I became an Espurr in the general chat thread xD

    lol

    *keep's staring :D*
    Starrrrreeeeeee o_o;;;

    lol

    I'm silly xD
  6. LadyJirachu
    3 Weeks Ago 3:35 PM
    LadyJirachu
    Yay! :D Its a favorite cartoon of mine ^___^

    Awwww! Thanks a ton, and that picture is mega adorable! :3 Kirby and Jigglypuff rule. You're awesome as well! ^_^
  7. Fairy
    3 Weeks Ago 12:56 PM
    Fairy
    I have watched MLP! I thought it was very cute! They have some really wonderful messages for children. :)

    Also have a told you that you're a total sweetheart today?
  8. LadyJirachu
    4 Weeks Ago 4:38 AM
    LadyJirachu
    Hehe, i like when men act feminine too xD If i ever had a boyfriend, i would hope it'd be one who's very into girly things :o :)

    My shiba inu's name is Simba^^ He's 11 years old now. I agree they are super cute dogs :3 Simba especially loves making cute poses and faces when i'm petting him x3

    You're welcome^^ You seem like everyone's friend on this forum :)

    I like spyro's games^^ they can be a bit hard, but they're cute and fun :3 I like collecting pretty gems in them too^^ and that pink dragon sounds so awesome :o

    My favorite mythical creatures are unicorns. ^^ I'm also a huge my little pony fan xD Have you ever got into my little pony too? :D
  9. Fairy
    4 Weeks Ago 4:32 AM
    Fairy
    Okay good! I wasn't sure how you'd feel about that and I didn't want to upset/trigger you or anything by spamming a partially naked man in your inbox! I'll PM you the pic when I get home, hehe.

    GASP you have a Shiba Inu??? I didn't know that! They're so adorable! What's their name? Shiba's are easily in my top five favorite dog breeds, they have such chubby, pinchable cheeks! n_n;

    And bless your heart - it actually really means a lot to know that you trust me a bit! :') I honestly don't following shipping much beyond "oh that's cute". I just think people should ship whatever makes them happy and respect other people's opinions! But I can say for sure that I have never and would never bully anyone over their shipping preferences! By no means am I a saint, but I do like to go out of my way to be nice to everyone (so long as they're not legitimately bad people, in which case ew gross lol) so I appreciate that you noticed that! ^o^ Thank you!!

    Despite being PC's only true Fairy, I actually really like Dragons! The Pokemon and the mythological creatures. n_n They could definitely stand to be a little more pretty tho! I'm a HUGE Monster Hunter fan and they have some of the coolest and prettiest wyvern designs I've ever seen~ you can probably tell by the name but my favorite monster is the Pink Rathian. She's a fierce, protective mama dragon with bright pink scales! And she makes for some of the cutest armor in the game too! :3 But Spyro is definitely one of the more adorable dragons out there! And the games are so much fun, but I admit it's been quite a long time since I've played them. ;; Maybe that's something I can replay while I nurse this cold? That would be nice. :)
  10. LadyJirachu
    4 Weeks Ago 3:36 AM
    LadyJirachu
    Ohhh, a little reveiling? xD I'm bi (not fully lesbian, dispite my super huge crush on korrina. plus i actually prefered males before i got into her, pretty much, so....xD), so i might think a guy in a reveiling sylveon costume would look really hot lol

    I love foxes. My dog looks like one, being a shiba inu :3 I even still kind of like fenniken's line a lot, even with my dislike for serena from the anime, due to the fact that they're like magical girl fox things xD I used fenniken as my starter on y anyways so i suppose i have all rights to still enjoy them :P

    I'd probably like serena more too if amour shippers didn't annoy me so much o_O;;; Though i won't hate friends of mine for being amour shippers, so long as they aren't the kinds that bully people at all. I doubt you'd bully anyone amour shipper or not so i'm not too worried if you happen to like that ship xD You seem like an honestly nice person to me for sure ^_^ (not all amour shippers who 'claim' to be nice are honestly nice people i've met some back stabbers that have acted nice to me but bullied friends of mine behind my back o_o; but i couldn't see you being one of those people xD i trust you, you've been only nice to everyone on here^^ i've seen enough to pretty much know that *nod nod* i mean maybe no one online is 100% trustable but i have yet to see a reason to dislike you).

    Dragonfruits sound yummy^^ I think i have had them dried before. I also like dragons because they make me think of my mom :3 She was super into them this year^^ Maybe i should look at them on google images sometime, but i seem to like looking at more cutesy/girly things more xD Hmn...Maybe i'll look up pictures of cute baby dragons sometime :3 Or spyro the dragon stuff xD Have you ever played him? :3 A lot of people who like cute things a lot seem to like his games^^ He's like a cute purple kid dragon who saves other dragons from evil wizards and stuff btw :3
  11. Fairy
    4 Weeks Ago 2:36 AM
    Fairy
    Yup! It was super fun this year! Though most likely where my stubborn cold came from. I didn’t get dressed up this time (it gets soooo hot @[email protected] plus I’m working on the ULTIMATE sylveon cosplay) but, for the first time ever, I saw a young man cosplaying as a shiny sylveon! Which I’ve got to give him credit for because his costume looked super complicated and was really impressive! I got a picture with him if you want to see it but it’s a little revealing. :x

    Strawberry is my favorite fruit!! Next to raspberry and lychee (which are also red/pink lol). My username here used to be Strawberry n~n. And I actually grow my own strawberries in my garden too! Though, tbh, I think the local wildlife eats more of them than I do lol. There’s a wild fox who lives in the area and plucks them right off of the bushes haha. But yeah! Strawberries are the best! If you ever want I can give you some fantastic recipes but they do tend to be very sweet. I’ve got a weakness for sweets ahhh. ^o^

    If you like strawberries you might like dragonfruit! They’re a GORGEOUS deep pink and have a very subtle flavor that isn’t too sweet. Not sure if they’d be very reminiscent of Korrina but you might like it all the same! :D
  12. LadyJirachu
    4 Weeks Ago 9:45 PM
    LadyJirachu
    Ahh! You went to a comic con, so THATS what you were up to! :3 Fun~Did you get to dress up as a sylveon for it? ^_^

    Thanks. I wanna wait till i get more well before trying to tackle the profile things still though.

    I'm glad you like my avatar :D I made it in honer of halloween ^_^ Thanks so much for the nice comment n.n Korrina makes a super beautiful cat (she's always beautiful though <3).

    OMG a blackberry macaron. That does sound like its to die for :3 BTW, my favorite food right now is strawberries! I wanna get more into strawberry flavored stuff in general, too, but probably not anything too sweet xD I seem to prefer the idea of being as close to the taste of fresh strawberries as possible^^ I feel good after eating this fruit too I can tell its super healthy. Maybe for fun after this message sends in i'll look up what all the health benefits of them are xD They look cute too^^ In fact, they remind me of korrina a little x3 a really pretty, pure and snuggly looking type of cuteness^w^ and so feminine xD <3 Strawberry flavored foods tend to be pink too and we all know thats my favorite color! :D
  13. Fairy
    4 Weeks Ago 7:31 AM
    Fairy
    Thanks! Though I’m still sorta on a small break, like you I’ve got a stubborn little cold that I brought back from NY comic con so I’ve been trying to rest a lot and not spend too much time on the internet (as if that’ll work lol). But I’m still around enough to help out with your profile! Go ahead and screenshot where you think the errors are and we’ll figure it out. :D I’m fairly certain I know what the issue is already but just detail out for me what you’re doing and where you’re running into problems.

    OMG yessss I love macarons! Where I live, we have this super cute little bakery that makes handcrafted sweets and pastries that are absolutely divine! I don’t go there too often though, I like to save it for special occasions. But my birthday is coming up soooo...! >.> They make this little blackberry macaron that is TO DIE for!

    And you can always pm me if you want to talk, dear. I’m more than willing to listen. <333 Glad the Korrina love is still going strong though! I’ve been meaning to tell you that I think your avatar is precious!!
  14. LadyJirachu
    4 Weeks Ago 3:50 AM
    LadyJirachu
    Welcome back :3

    I won't be online very long (in about 10 minutes all our cartoons start lol). But I hope you've been having a good october! I had the flu this month but thankfully it was mild and only lasted about 5 days lol. I seem all better now; though i may still nap a bit later today after my cartoons anyways xD

    Also, I want to get to editing my profile with that theme you made me again and screen shooting what went wrong. And I love your new avatar! Its so cute, and I think that pink pokepuff looks wicked tasty :3 Come to think of it, pokepuffs kind of remind me of macarons xD i like those, i remember having a vanilla flavored one towards the end of last month. Pity we probably won't be able to get me any for halloween....(i rather not talk about why publicly but i could pm you if you wanna know whats been going on. it has been troubling me *sigh*)

    ....I'm still focusing on my crush on korrina and trying to stay happy everyday, though... ^_~;;
  15. LadyJirachu
    October 3rd, 2018 4:06 AM
    LadyJirachu
    Thanks fairy ^_^ I'm glad to know that. Sometimes i still assume the worst of people o.o; its a trait i'm trying to get over.

    I'll try editing it again sometime and maybe taking a screen shot if i get an error again ;) That might help! Thanks for the supportiveness ^_^ *hug*

All times are GMT -8. The time now is 2:20 AM.