The PokéCommunity Forums Ghost
Conversation Between Ghost and Echidna

Conversation Between Ghost and Echidna
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 30
  1. Echidna
    April 29th, 2017 11:16 PM
    Echidna
    I'll definitely join when I get the time! The years have been rough, but I'm still standing (debatable).

    How have you been, my friend?
  2. Ghost
    April 29th, 2017 11:02 PM
    Ghost
    That's a very valid point. I'm not sure how I ever felt, but it was not very welcoming.

    Feel free to join man, it'd be nice having you back if you're ever interested. Having some of the original members give it the old vibe. I hope you've been well over the years.
  3. Echidna
    April 29th, 2017 10:57 PM
    Echidna
    Pia Carrot, he was immature and caused trouble day in and day out. If a staff member won't follow the rules, why should anyone else?

    Found it, and thank you!
  4. Ghost
    April 29th, 2017 10:47 PM
    Ghost
    Who was it if you don't mind me asking? You have to spell "pokemon" this time, not the pkmn. Still the .com link. You did a good job while you were there man.
  5. Echidna
    April 29th, 2017 6:07 PM
    Echidna
    Hmm I can't find TPD...

    And yeah we just essentially tried to expand, succeeded for a while, and then sank because of all the drama. It was primarily one guy causing all the muk and I couldn't convince LaZ to demote him :/
  6. Ghost
    April 29th, 2017 4:01 PM
    Ghost
    To be quite frank with I'm unsure of the measures PHO took to sustain themselves back in the day. I was just tracking the general changes, such as RHO > PHO and etc, If you ever wanted to check out TPD it is still up.
  7. Echidna
    April 29th, 2017 2:22 PM
    Echidna
    Those forums have so much history, it's crazy. I remember vaguely conceiving the notion of the irc/forum/social/scylla project architecture, idk if you were there for that. Scylla fell through fast, not enough experience.

    Yeah not worthwhile drama, just childish bickering from some of the old administration.
  8. Ghost
    April 29th, 2017 12:09 PM
    Ghost
    Well, Gamer2020 and others were all about "their groups and circles among the elitist", disregarding that I guess I just didn't fit in, but no drama that was significant to anything as I can recall. TPD actually still stands. There was a lot going on back in the day to say the least.
  9. Echidna
    April 29th, 2017 12:01 PM
    Echidna
    No hold on, it was while PHO was transitioning to TPB, I partially administered the RHO revamp, iirc.
  10. Echidna
    April 29th, 2017 11:59 AM
    Echidna
    Oh it's just of the last time we VMed, haha.

    Distortion! Style admin! God I can't for the life of me remember why there was ever any drama with you... I remember you made the usergroup bars and the such, and we were discussing your distaste for vB4 among other hosting issues.

    Were you from the EGC days? Because I can distinctly remember you originally suggesting me for a staff position while TPD was being revamped into RHO.

    Anyway hiiii! What a blast from the past!
  11. Ghost
    April 29th, 2017 11:07 AM
    Ghost
    What's with the screenshot? Distortion, I believe. I had a few names. Lol It's alright man. You've been gone for so long.
  12. Echidna
    April 28th, 2017 7:56 PM
    Echidna

    Oh god oh god oh god...

    Full disclosure, I have no idea who this is... reading back now, I remember our conversation but I'm gonna assume we rarely spoke on PC because I don't recognize your past usernames on here...

    Please don't hate me omg what was your username on TPD/TPP?
  13. Ghost
    April 28th, 2017 5:16 PM
    Ghost
    Pedro, what's up man!
  14. Echidna
    October 28th, 2012 8:17 PM
    Echidna
    I can't it's glitching up ;-;
    I've been trying to get it to work for like an hour x___x
  15. Ghost
    October 28th, 2012 8:15 PM
    Ghost
    MSN, now.

All times are GMT -8. The time now is 7:32 PM.