Conversation Between Huggie and Koi
1 to 15 of 16
  1. Koi
    May 15th, 2012 10:05 PM
    Koi
    You're very welcome and oh yeah, final exam, my bad! XP
    I'll be writing my final next month, so good luck to both of us! ^^
  2. Huggie
    May 15th, 2012 12:09 PM
    Huggie
    wish it was only a test...:( thanks so much for your wishes though! hope it goes well
  3. Koi
    May 9th, 2012 4:20 AM
    Koi
    It's okay, good luck with your test! ^^
    lol poor Caterpie, I still remember that episodes! XD
  4. Huggie
    May 8th, 2012 3:10 AM
    Huggie
    sorry for the late response but I am having my final exams in two weks and I am studying so I won't reply much often :(:(
    lol when you said camp I immediatelly thought of misty and her hatred towards bug pokemon ...the first episodes were so amazing back then :P
  5. Koi
    April 30th, 2012 3:27 PM
    Koi
    Camp as in camping in Viridian Forest(lol) and lol, so true! XD
  6. Huggie
    April 30th, 2012 8:38 AM
    Huggie
    Camp??? ahahaha well that's not so hard to believe! I remember one tme in firered i was trying to catch a male pikachu and in about 2 hours of searching only got three females :P I really think the odds of encountering pikachu are somehow connected to your brain...the more you think of how much you need them the less often they appear
  7. Koi
    April 29th, 2012 11:08 AM
    Koi
    Thank god my mom didn't threw my Pokemon VHS, I still have like 50 of them! <333
    Yuppers! Pikachu ish so cute~! ☆(≧ω≦) And yeah, I pretty much had to camp like 3 hours to catch Pikachu(no joke lol) xP
  8. Huggie
    April 29th, 2012 4:03 AM
    Huggie
    sniff!!! my VHS was thrown away by mum...Pikachu is really cute but when I was little I didn't like it coz everyone was like " wow pikachu is so strong, pikachu is the best" and I was like " nah...even with a water type I can beat it" but now, even if it's not strong I think it reeeally cute =3. And I guess it's all about his personality in the anime..(btw cathing a pikachu in viridian forest was just...impossible >.<)
  9. Koi
    April 28th, 2012 8:03 AM
    Koi
    Oh that's so cool! First movie was awesome! I still have the old VHS of it! :DDDD
    Mine is Pikachu! Pikachu has been my favorite Pokemon since like day one! <333
    Back in the days, I remember trying to catch Pikachu for hours in Viridian Forest. ^^
  10. Huggie
    April 28th, 2012 2:16 AM
    Huggie
    It's a long story! I fell in love with him the first moment I saw him in the first movie. I was very little and didn't understand a thing coz the movie was in english and I was just watching the pctures . And then...I felt kinda connected with him...then I used him in games...I started drawing him...I always picked him when we pretended to be pokmon trainers at school etc...it become sort of a habit to pretend he was around when I was little.. yeah I know kinda strange but...you know everyone has an imaginary friend:P Now that I 'm older I just cannot forget him coz he's part of my childhood:) What about you? what's ur faveorite pokemon and why?
  11. Koi
    April 27th, 2012 3:45 PM
    Koi
    Thanks! How did Mewtwo became your favorite Pokemon? ^^
  12. Huggie
    April 25th, 2012 6:00 AM
    Huggie
    ;D you're welcome!!! Whenever you want to talk or learn sth about me I 'm here! :)
  13. Koi
    April 23rd, 2012 6:15 PM
    Koi
    Thanks for accepting my friend request! Hope we can become a good friends! ^^
  14. Koi
    April 21st, 2012 4:37 AM
    Koi
    you're welcome! have a great day! :DDD
  15. Huggie
    April 21st, 2012 3:30 AM
    Huggie
    thank you :D :D