The PokéCommunity Forums XtinaIsMeLuvinWWE
Conversation Between XtinaIsMeLuvinWWE and Alfieri

Conversation Between XtinaIsMeLuvinWWE and Alfieri
Showing Visitor Messages 1 to 5 of 5
  1. Alfieri
    July 4th, 2014 5:33 AM
    Alfieri
    Oh man I absolutely love Day of Reckoning 2! I wasted so many days on that game when I was younger lol.

    And I think I'm beginning to like Seth Rollins the most from the Shield trio (though he left). Dean Ambrose is cool too, I just like the way he looks lol. However I like Seth Rollins mostly because I liked him when he was Tyler Black in ROH so it's cool to see him in the big leagues.

    I used to like Randy Orton before but then he got stale. xD
  2. XtinaIsMeLuvinWWE
    July 3rd, 2014 2:48 PM
    XtinaIsMeLuvinWWE
    Oooh good choice, I really liked Matt Hardy when he was a part of Team Extreme :) But yeah there were a couple of things that happened outside the ring that kinda made me go off him a bit as well.


    I was gonna list CM Punk in my favourites down below but I didn't know if I should count him or not seeing's how he's been gone for so long. Aww I'm sorry to hear that, I was kinda disheartened too when Edge left. Hmm... there's always Dean Ambrose maybe if you're looking for someone similar to support? :) He's probably the most like Punk that's still in the company, with entertaining promos and a tendency to speak his mind :)


    Ah the memes are great haha and I guess I'm the opposite from you in that I keep up with the show but don't play the video games anymore (well, I still play Wrestlemania 2000 and No Mercy for N64 and Day of Reckoning 1 & 2 for the Gamecube,) but I don't have any games with a more recent roster - might have to change that haha :)
  3. Alfieri
    June 26th, 2014 4:59 AM
    Alfieri
    I used to be a really big fan of Matt Hardy and after he got fired and went to TNA, he's been more of a crybaby and jerk in real life. Especially the incident with his gf/wife or whatever.

    Then I really liked CM Punk because he has awesome wrestling skills and I love that he's not afraid to speak badly about the company's mistakes on the mic. Too bad he left though, so now I really don't have a favorite.

    I stopped watching wrestling since Summer of 2011 but I still follow it thanks to facebook wrestling memes pages and also updates from my friend. And I still play the WWE games on my PS3.
  4. XtinaIsMeLuvinWWE
    June 25th, 2014 8:57 PM
    XtinaIsMeLuvinWWE
    Of all time it would be Edge, and from the current roster definitely Kane! :)


    In general I tend to be more drawn towards the lighter guys though cause the pace of their matches tends to be a little quicker, so the likes of Seth Rollins, Cody Rhodes, Damian Sandow and Heath Slater :) (I say the latter ones mainly cause they crack me up haha) xD


    What about you, who are you a fan of? :)
  5. Alfieri
    June 25th, 2014 5:44 PM
    Alfieri
    Who is your favorite wrestler?

All times are GMT -8. The time now is 11:45 AM.