Conversation Between PokeGuy1238 and Sheep
16 to 30 of 50
  1. PokeGuy1238
    April 19th, 2021 6:46 AM
    PokeGuy1238
    Hihi o/
  2. Sheep
    April 19th, 2021 1:10 AM
    Sheep
    whoot \o/
  3. PokeGuy1238
    April 17th, 2021 4:48 AM
    PokeGuy1238
    Cool. I will confirm :D
  4. Sheep
    April 17th, 2021 4:42 AM
    Sheep
    hmmm.... I'll go with Scoli I think, will post! :D
  5. PokeGuy1238
    April 17th, 2021 4:36 AM
    PokeGuy1238
    Any of them work. You can pick this time since I picked Magnemite hehe.
  6. Sheep
    April 16th, 2021 2:27 PM
    Sheep
    Hmm what do you think of scolipede, toxapex, or toxtricity?? I’m open to others though but these come to mind!!
  7. PokeGuy1238
    April 16th, 2021 2:50 AM
    PokeGuy1238
    I don't mind raising a Poison type! That's one type I never really pay attention to haha. Which Poison type tho?
  8. Sheep
    April 16th, 2021 1:20 AM
    Sheep
    so close! :D

    hmm not sure.. what do you think of a poison type? Just realized I only have one haha
  9. PokeGuy1238
    April 15th, 2021 10:42 AM
    PokeGuy1238
    Oh hi Sheep ^^ Hope you are doing great :D

    Just noticed I'm done with Magnemite and you're almost done so what should the next Tag Team Pokemon be?
  10. PokeGuy1238
    April 3rd, 2021 4:31 AM
    PokeGuy1238
    nice lol
  11. Sheep
    April 3rd, 2021 2:32 AM
    Sheep
    lmao yeah! I've had that happen a few times though honestly and it's awesome each time ~
  12. PokeGuy1238
    April 1st, 2021 6:40 AM
    PokeGuy1238
    Nope no other issues hehe

    and y e s shiny Magnezone! kinda surprised since we didn't make it hold a rainbow stone lol
  13. Sheep
    April 1st, 2021 6:32 AM
    Sheep
    yeah it's odd, I'll bring it up with a tech but no guarantee they'll be able to fix it right away since there are other things on their plate. it seems to work fine in posts themselves at least, I think, unless you're encountering issues there too?

    also yay magnezone is shiny :D
  14. PokeGuy1238
    April 1st, 2021 6:11 AM
    PokeGuy1238
    The question mark thing is what happened to me haha
  15. Sheep
    April 1st, 2021 2:53 AM
    Sheep
    they always work for me! maybe you have them disabled here? https://www.pokecommunity.com/settings/general 👍

    If not which emojis are you trying to post? not all of the existing web emojis are compatible with this forum software, so they may not all show D:

    edit: weird, when I first sent this message the thumbs up showed as question marks. I edited it and shows fine though. I can bring it up, but it's more likely to be a weird bug with our outdated forum software, which we plan to replace soon!