Advertiser Content
Conversation Between Danno and Mana
1 to 15 of 26
  1. Mana
    January 14th, 2015 10:49 AM
    Mana
    YAY :D
  2. Danno
    January 12th, 2015 12:44 AM
    Danno
    ...I deleted my namechange request. Maybe later :D
  3. Danno
    January 5th, 2015 12:28 PM
    Danno
    hahaha ily
  4. Mana
    January 5th, 2015 11:15 AM
    Mana
  5. Danno
    January 5th, 2015 11:13 AM
    Danno
    Not the gumdrop buttons!!!!
  6. Mana
    January 5th, 2015 10:56 AM
    Mana
    Nooooooooo not the usernameeee
  7. Danno
    August 30th, 2014 12:27 PM
    Danno
    Thanks Magic :)
  8. Mana
    August 30th, 2014 10:51 AM
    Mana
    Your latest Zelda sprites are gorgeous! :)
  9. Danno
    August 10th, 2014 10:06 AM
    Danno
    Haha maybe I'll give myself one eventually. :D
  10. Mana
    August 10th, 2014 10:04 AM
    Mana
    Baaha. You deserve that one! Should totally hack yourself another shiny. Or make it a legend event ;3 SPECIALBATTHING.

    Dude your progress looks awesome so far. Your spriting is top notch, some of the best sprites we've got around here.
  11. Danno
    August 10th, 2014 10:02 AM
    Danno
    Yeah it would have been cooler if I had been able to keep it lol. Seriously it's the second shiny I've ever run into legitimately, the first one was a metapod or something when I was a kid. fml :D
  12. Mana
    August 10th, 2014 9:48 AM
    Mana
    Getting a shiny in your own hack is pretty cool!
  13. Danno
    July 26th, 2014 11:04 AM
    Danno
    I haven't really considered using JPAN's engine but I might if there are enough benefits. And lol yeah the speed in FireRed is really slow though for walking standing in place, the gif in my sig of the fairy fountain shows that :D
  14. Mana
    July 26th, 2014 11:01 AM
    Mana
    /slow AH.

    I guess it depends on how many OWs you'll need / whether you're using JPAN's Engine. If you don't need many than having a separate one for walking might be fine ^_^. I'm not 100% but the 'jogging' or 'running' choices might only use the two frames - the problem there is the speed though :/ the poor girl will get whiplash is she sways like that.
  15. Danno
    July 26th, 2014 10:41 AM
    Danno
    Yeah but if I do that then it's 3 frames not 2, the middle one being the standing sprite which I'd want to skip completely unless you're talking to them or if they're actually walking lol Idk, might be difficult to implement :P