The PokéCommunity Forums Fairy
Conversation Between Fairy and derozio


Conversation Between Fairy and derozio
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 1397
  1. derozio
    March 10th, 2018 6:55 AM
    derozio
    Thank you, Jo! :')
  2. Fairy
    March 8th, 2018 4:44 AM
    Fairy
    happy birthday! <33
  3. derozio
    December 24th, 2017 5:50 AM
    derozio
    we really should establish a more reliable form of communication, tbh. Neither of us come on here much and I really, really miss talking to you. I don't even know how much muk I want to talk to you about. And ask you about years worth of updates from your end. ;_____;

    Lemme know about any other form of commucation you use. Any IM or whatever. In a PM, obviously. I'll make an account on the service if I don't use it - just so I could talk to you ;______;

    And yes, merry christmas jo! I hope you have the best christmas and new year, ever! PLEASE stay in touch
  4. Fairy
    December 19th, 2017 3:23 PM
    Fairy
    Hey! No worries, I've been kinda MIA on the PC front (this is the first time I've been online in a while, and before then I was gone for six months+) so I wouldn't have gotten your message anyway, haha.

    I was actually just thinking about you yesterday too, go figure.

    But yeah, I get it, it's cool! You'll always be my derobby. Hope everything is going well and you enjoy 2018 when it starts! xoxo
  5. derozio
    November 26th, 2017 5:44 AM
    derozio
    Its been a long time, eh? I miss talking to you, Jo.
    Sorry I missed your birthday. Just terribly busy with life in general these days. My best wishes are always with you, though. :)
  6. derozio
    July 27th, 2017 8:11 PM
    derozio
    also hope you're alright and doing great!
  7. derozio
    July 27th, 2017 8:10 PM
    derozio
    you haven't been around, have you? ;__;
    its been so long since we last talked.

    miss you, jo. let's hope we get to talk sometime~
  8. derozio
    September 7th, 2016 10:11 AM
    derozio
    Daaaaaaaamn, you actually did it! You're still following the anime - something I stopped doing years ago XD; (manga reader only here)

    This definitely does call for celebration. I'd definitely contribute a fair bit to your campaign. I'm sure most of the readers/watchers of the series would agree to it :D

    How's life in general? Been a while since we last talked. :b
  9. Fairy
    September 3rd, 2016 10:51 AM
    Fairy
    I will accept gratitude in the form of a generous donation to my "make Bartolomao a strawhat" campaign.
  10. Fairy
    September 3rd, 2016 10:50 AM
    Fairy
    It took almost two years but dero we did it we are completely caught up with the anime.
  11. Fairy
    September 3rd, 2016 10:48 AM
    Fairy
    NICK AND I ARE FINALLY CAUGHT UP WITH ONE PIECE
  12. derozio
    June 20th, 2016 10:02 AM
    derozio
    THANK YOU <333

    tbh I lose motivation easily these days ;; I started the 30 days thing but I haven't turned out more than those two pieces in over 20 days XD; But I'm not giving up. I might not put them out regularly but I'll complete this 30 day challenge.

    And wow, you're doing graphic design now? I'd like to take a peek - where is this place I need to head to? Forgive me for asking, I'm not exactly up to date with PC and its happenings these days haha
  13. Fairy
    June 15th, 2016 4:24 PM
    Fairy
    DERO THOSE ARE MAGICAL I'M SO PROUD OF YOU ;A;

    conversely, i've been doing a LOT of graphic design for the PC daily, so we've really been switchin' things up lately hahaha. Good muk good muk man.
  14. derozio
    June 15th, 2016 9:34 AM
    derozio
    I hope the images are visible though!!! ;;
    if not lemme know I'll upload them someplace and then link here again~
  15. derozio
    June 15th, 2016 9:26 AM
    derozio
    If you and I were connected on facebook too, you probably would've seen that I'm attempting something neat these days. At least trying to! Here's a peek:

    Spoiler:





    I'm attempting a 30 days of art thing. Have been failing miserably at it since I have only put out 2 pieces in the last 15 days XD; But I plan to continue this till I've actually put out 30 pieces. No matter how long it takes.

All times are GMT -8. The time now is 11:45 AM.