Conversation Between Lati-Fan95 and zapdos926
121 to 135 of 153
  1. Lati-Fan95
    September 30th, 2010 7:47 AM
    Lati-Fan95
    Maybe something with your favorite Pokemon in it (something with Zapdos...^^) !^^ Or you could just be boring and do something like Zapdos' trading thread/center/terminal (with the last ones are references to the trading facilities, as you surely have noticed!^^)
  2. zapdos926
    September 30th, 2010 4:52 AM
    zapdos926
    Not a clue
  3. Lati-Fan95
    September 29th, 2010 8:38 AM
    Lati-Fan95
    Not really!^^ But I'm gonna think about one later!^^ Do you already have an idea?^^
  4. zapdos926
    September 28th, 2010 2:04 PM
    zapdos926
    I forget. I'll take a look later. Otherwise, do you have any ideas for a name? Cuz even if you can't trade, you can still be a contributer.
  5. Lati-Fan95
    September 28th, 2010 6:27 AM
    Lati-Fan95
    Which lock has your Internet when you're choosing it on the DS?^^ Mine has a grey lock, the worst one... When it works with yours then I guess yours is a yellow or green one, isn't it?^^ But oh well, I'm gonna try it but I'm not really confident on whether it works because not even my Wii can get through that...^^
  6. zapdos926
    September 28th, 2010 4:36 AM
    zapdos926
    Normally there is a code on the bottom of the Internet box. It's labeled PIN. When you go to set up wifi on your ds you just put that code in after selecting the correct internet. I have a secure Internet too, that's just how it works.
  7. Lati-Fan95
    September 27th, 2010 10:05 PM
    Lati-Fan95
    No, we have a router but it´s way too secure to let my poor DS Lite have Wifi...^^ And I don´t wanna play around with the security cuz if I make something wrong, I´ll be in very big trouble!^^
  8. zapdos926
    September 27th, 2010 7:40 PM
    zapdos926
    If you have Internet to post here you have wifi. That's what I do. Wait, you don't have wireless, do you? Your computer us plugged itno the wall for Internet?
  9. Lati-Fan95
    September 26th, 2010 12:55 AM
    Lati-Fan95
    Sure!^^ A written excuse by the parents is all you need for a day off!^^

    Awesome!^^ But I´m afraid you´d have to do the offered pokemon by yourself cuz, well, I don´t have Wifi (but I do have a lot of events, though...) !^^ But if you´re needing any help in your future trade thread (except for offered Pokemon), don´t be shy and ask (maybe I could give you some AR codes for some events from my cheating friend!^^) !^^
  10. zapdos926
    September 25th, 2010 11:49 AM
    zapdos926
    0_o you didnt have to go to school? i was there practically five minutes after they were on...

    a trade thread... for trading pokemon via wi-fi
  11. Lati-Fan95
    September 25th, 2010 7:55 AM
    Lati-Fan95
    Aww man, I thought I answered the first message... Aw well, gonna answer both of your messages at once!^^

    Awesome!^^ I found out the game based on the creepypasta is finished!^^ In the .zip file should also be the original story with small edits!^^ Here´s the link to the site: http://tohjo.totalh.com/index.php?cmd=page/lostsilver Enjoy!^^

    Hmm, she´s probably busy with life or such stuff!^^ Hope nothing bad happened...

    Aww, I know how you feel. I had braces, too!^^ The first days were so painful, I wasn´t able to eat (but the brighter side: No school!^^ So I could survive it!^^) . But don´t worry, it should be fine now but it´ll hurt a bit if they have to change a bit on it!^^

    A thread for what?^^
  12. zapdos926
    September 25th, 2010 7:04 AM
    zapdos926
    u me, and Krys should make a trade thread. i have been wanting to for a while, but i didnt want to do it solo.
  13. zapdos926
    September 17th, 2010 2:47 PM
    zapdos926
    ok, i gets it.

    Krystallin hasnt been on in a while. its been almost a month.

    btw, i just got mah braces on today. they hurt... :(
  14. Lati-Fan95
    September 7th, 2010 10:41 AM
    Lati-Fan95
    Okay!^^ A creepypasta is a story that gets posted by some anonymous guy (so that you can't prove that it's wrong!^^) and then wnders around the internet through copy/paste (That's why it's called Creepypasta!^^). And Creepy is simply because these stories are most of the time, very creepy and illogical!^^ Most creepypastas appear at 4chan.com which has the nice nickname "slums of the internet"!^^
  15. zapdos926
    September 6th, 2010 5:01 PM
    zapdos926
    sorry, i have no clue who/ what creepypasta is... exlpain?