Conversation Between Retek and Aquacorde
31 to 45 of 62
  1. Aquacorde
    July 18th, 2021 7:44 PM
    Aquacorde
    thanks! not as good as last year but i'll take placing at all, considering i had no ideas until the last second lmao.
  2. Retek
    July 18th, 2021 7:43 PM
    Retek
    HI, CONGRATS ON GETTING THE THIRD PLACE IN SWC! You did very well! Great job! ^_^
  3. Retek
    July 17th, 2021 10:29 AM
    Retek
    Thanks! <3
  4. Aquacorde
    July 17th, 2021 7:07 AM
    Aquacorde
    There must still be enough worry that they're not wanting to take that risk. I'm glad things are getting better though!
  5. Retek
    July 16th, 2021 9:31 PM
    Retek
    It is pretty good as of now, in fact, our school is getting voluntarily offline from Tuesday.
    Parents can ot if they want to send their kids or not. My parents have said no.
  6. Aquacorde
    July 16th, 2021 8:35 PM
    Aquacorde
    God yeah it's been a rough one for y'all. Does it seem likely that you'll be in person for that? How's your area doing?
  7. Retek
    July 16th, 2021 8:30 PM
    Retek
    I feel like most of my childhood was wasted in COVID. Now my school farewell is next year, and I'd hate it to attend that online. :(
  8. Aquacorde
    July 16th, 2021 8:26 PM
    Aquacorde
    Fair enough! Teen years are hard and busy, I feel like.
  9. Retek
    July 16th, 2021 8:14 PM
    Retek
    TBH, anything above 16 is appealing to me now. xD
  10. Aquacorde
    July 16th, 2021 8:03 PM
    Aquacorde
    I might make a deal about it when I turn a milestone number again but like, 28 means nothing to me, y'know?
  11. Retek
    July 16th, 2021 7:46 PM
    Retek
    Yep, it's same here! I don't want to much enjoy my birthday, but yet parents take me out, and it's a great time. :')
  12. Aquacorde
    July 16th, 2021 7:42 PM
    Aquacorde
    Haha thanks! I don't really make a thing about it, but my parents like to take me out to dinner and a movie or something every year. It's a nice time~
  13. Retek
    July 16th, 2021 6:54 PM
    Retek
    AAAAA OMG! Sorry then! Happy birthday Anna!
  14. Aquacorde
    July 16th, 2021 12:33 PM
    Aquacorde
    oh it's here haha, it's today! thank you!
  15. Retek
    July 16th, 2021 12:10 PM
    Retek
    Oof! Your birthday is coming? Happy birthday in advance! :D