Conversation Between Bagel and Cheesymitten
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 15
  1. Cheesymitten
    August 10th, 2011 1:39 PM
    Cheesymitten

    I agree! And as I've only got a few more days on here before holiday and school it's good to just go somewhere where there's lots of activity, for example when it rains a bit.
    Excited about school or whatnot when you go back?

  2. Bagel
    August 10th, 2011 9:49 AM
    Bagel

    Yep Im glad I came back though! Its something to do when your bored xD

  3. Cheesymitten
    August 10th, 2011 8:00 AM
    Cheesymitten

    Oh so THAT'S why you came back :D
    Yeah, looks like a few more people come here, as well as a few more guests, and there's lots of new moderators and such. My DS has broken :( gotta save up to get a new one..

  4. Bagel
    August 10th, 2011 7:51 AM
    Bagel

    Same hahaha. Busy, Busy, Busy I found my old DS and it had my Platinum in it and I thought of this place. Everythings new lol

  5. Cheesymitten
    August 10th, 2011 7:49 AM
    Cheesymitten

    Oh it's going alright, you know, gotta get ready for next year of school and stuff..
    How about you?

  6. Bagel
    August 10th, 2011 7:44 AM
    Bagel

    I took a long break xD It was good though!! it was worth it. SO hows it goin?

  7. Cheesymitten
    August 10th, 2011 7:43 AM
    Cheesymitten

    I'd say.
    The last time we talked was in 2009.

  8. Bagel
    August 10th, 2011 7:41 AM
    Bagel

    Hola!! Loooong time no talk!

  9. Cheesymitten
    August 10th, 2011 7:39 AM
    Cheesymitten

    Amigo!

  10. Cheesymitten
    November 8th, 2009 4:19 AM
    Cheesymitten

    If you can't remember me never mind XD

  11. Bagel
    November 7th, 2009 12:44 PM
    Bagel

    who are you again?

  12. Cheesymitten
    October 28th, 2009 4:11 AM
    Cheesymitten

    I didn't know that actually
    [Jeese last reply i got was ageees ago ><]
    Hai again btw =D

  13. Bagel
    July 8th, 2009 12:17 PM
    Bagel

    virgin wine
    ya knw it a wine that dsnt have any alchohal in it

  14. Cheesymitten
    July 8th, 2009 11:56 AM
    Cheesymitten

    Have some nao if you like?
    =3 It's a free country :D

  15. Cheesymitten
    July 8th, 2009 11:53 AM
    Cheesymitten

    Yay for underaged drinking!
    Want a beer?


All times are GMT -8. The time now is 1:29 PM.