The PokéCommunity Forums Becki
Conversation Between Becki and thegeneticway

Conversation Between Becki and thegeneticway
Showing Visitor Messages 181 to 195 of 624
  1. thegeneticway
    November 11th, 2009 9:01 AM
    thegeneticway
    sure why not
    just lemme find a cloner k ~
  2. thegeneticway
    November 8th, 2009 5:59 PM
    thegeneticway
    i no rite?
    and its not new. it's like 2 years old.
    and and and I probably won't go to TRU until another event comes along >.> sad cry
  3. Becki
    November 8th, 2009 5:56 PM
    Becki
    xD what an exciting day you have had!

    and save up some money then you can get the new nc mall cards
  4. thegeneticway
    November 8th, 2009 5:44 PM
    thegeneticway
    lol. so im like going to toys r us for this arceus thing. and i downloaded it and this employee was like do you need help? im like nty. and thens shes like free stikcers and a poster for you. and im like ty. and then i got 2 arceuses. and then im like bye. and then i saw some nc mall cards and im like omg. i wish i had some $$

    cry.
  5. thegeneticway
    November 7th, 2009 9:08 AM
    thegeneticway
    I traded for NC Mall item :O
  6. Becki
    November 6th, 2009 6:59 PM
    Becki
    Me to lol so whats new?
  7. thegeneticway
    November 6th, 2009 6:52 PM
    thegeneticway
    lol . idk. I left x)
  8. Becki
    November 5th, 2009 5:30 AM
    Becki
    No not recently i totallly like feel asleep after i got my pokes clonned xD what happened?
  9. thegeneticway
    November 4th, 2009 8:21 PM
    thegeneticway
    I'm not sure. omg did you read the moof board?
  10. Becki
    November 4th, 2009 8:11 PM
    Becki
    what? you totally lost me xD
  11. thegeneticway
    November 4th, 2009 7:57 PM
    thegeneticway
    idk. I'm too lazy
  12. Becki
    November 4th, 2009 6:05 PM
    Becki
    fine what? what di i do?
  13. thegeneticway
    November 4th, 2009 6:02 PM
    thegeneticway
    fine D:
  14. Becki
    November 4th, 2009 6:01 PM
    Becki
    nha i do not want to risk any of meh pets, plus the ray does not really offer anything i like.
  15. thegeneticway
    November 4th, 2009 5:57 PM
    thegeneticway
    Just try D:

All times are GMT -8. The time now is 12:05 PM.