Conversation Between Hikamaru and Salzorrah
Showing Visitor Messages 61 to 75 of 133
  1. Hikamaru
    November 9th, 2013 11:22 PM
    Hikamaru

    Yeah, and wow I never knew Bellossom's head flowers moved like that.

  2. Salzorrah
    November 9th, 2013 11:13 PM
    Salzorrah

    <3

  3. Hikamaru
    November 9th, 2013 9:44 PM
    Hikamaru

  4. Hikamaru
    November 3rd, 2013 7:06 PM
    Hikamaru

    Don't worry, I'm sure one will get around to it.

  5. Salzorrah
    November 3rd, 2013 7:05 PM
    Salzorrah

    Haha, thanks Hika! I just wish there was a celeb thread for me ;33

  6. Hikamaru
    November 3rd, 2013 5:30 PM
    Hikamaru

    Happy birthday Gunner!

  7. Hikamaru
    October 30th, 2013 12:34 AM
    Hikamaru

    The Braixen is back yay!

  8. Hikamaru
    October 26th, 2013 12:23 AM
    Hikamaru

    Yeah I saw Wolf's post regarding it, now I gotta start getting active so I can hopefully earn a spot on the new list because I never got my chance last time.

  9. Salzorrah
    October 26th, 2013 12:22 AM
    Salzorrah

    hey hikari.... bad news, the voice list has been once again reset and im once again a regular :x but whatevs its all good.. who knows, i might get promo'd again xD

  10. Hikamaru
    October 19th, 2013 9:54 PM
    Hikamaru

    Sorry I won't be very active for a few weeks Gunner, my computer hates me. So that means hiatus from the server as well.

  11. Hikamaru
    September 29th, 2013 4:33 PM
    Hikamaru

    I only realized that text in your siggy was the lyrics of that new Katy Perry song, Dark Horse.

  12. Hikamaru
    September 26th, 2013 7:54 PM
    Hikamaru

    I was experimenting with stuff, couldn't find great pics anyway lol.

  13. Salzorrah
    September 26th, 2013 7:33 PM
    Salzorrah

    srsly jumpin ong the Braixen avvys?

  14. Hikamaru
    September 26th, 2013 3:59 AM
    Hikamaru

    Gotta love dat Braixen.

  15. Salzorrah
    September 20th, 2013 2:25 AM
    Salzorrah

    uh.... im out during weekdays hika


All times are GMT -8. The time now is 3:17 PM.